روايات

رواية دموع معاقة الفصل الرابع 4 بقلم صباح عبدالله

رواية دموع معاقة الفصل الرابع 4 بقلم صباح عبدالله

رواية دموع معاقة الجزء الرابع

رواية دموع معاقة البارت الرابع

رواية دموع معاقة الحلقة الرابعة

في الفلا

يوسف يكتب على التلفون انا موفق اتجوز جنات

ريهام والكل يبصو على يوسف

جنات. بصدمه انت بتقول ايه يا يوسف احنا خوات وبس

يوسف. يبص على ريهام ويكتب وعيني على جنات انا عايز اتجوز جنات وانهارده قبل بكرها

ريهام. وانا موفقة وتبص على جنات وانا عايزه اخلص منها في اسرع وقت

جنات بدموع حرام عليكي جواز اي انا عايزه اكمل علام انا جيبه 99في 100.ليه عايزه تدمرين انا عايزه اكمل علام زاي چان وجني ولا علشان انا مش بنتك تعملي في كدا

ريهام انتي هتجوزي يوسف علام ليكي كفاية انك اخدي الثانوية وبعدين انتي متقرنيش نفسك باچان وجني مره تانيه

جنات. انامستحيل اوفق على الجوز ده

ريهام انتي هتجوزي يوسف اذا كان برضاكي او غصب عنك هتجوزي يعني هتجوزي ومفيش كلام تاني

جنات بدموع حرام عليكي اتجوز اي انا عايزه اتعلم وبعدين يوسف ده اخرس هتجوز واحد اخرس ازي وانا عندي إعاقة في رجل ازي هتجوز اخرس وبعدين حرام عليكي ده ابن الداده وبشتغل مكنيكي ازي هتعمل مع

والله انا بعتبر يوسف اخ مش اكتر

ريهام انتي احمدي ربنا انو وافق عليكي اصلا

جنات بصوت عالي انتي واحدة مفتريه وانا بكرهك

ريهام. تجي ضربه حنات بالقلم وانا بكرهك اكتر يامعاقه

يوسف. يروح عند ريهام وي مسكها من ايديه ويكتب لو ترفعي ايدك على جنات مره تانيه اذا انا موجود او لأء هكسرهالك

ريهام. تبصلو بغل هتصل على الاماذون وخدها معاك وريحني منها

يوسف. وانا موفق

جنات. بدموع وتروح عند يوسف. انت بتقول اي انا مش موفقة وتعمل على ايديه لاء

ريهام. الاماذون بعد نص ساعه هيكون هنا

جنات. بصوت عالي لاء انا عايزه اتعلم مش عايزه اتجوز وتروح عند ريهام ابوس رجلكي ماتجوزنيش جنات بتترجها ريهام

جنات. بدموع. جني وچان قولو لماما ماتجوزنيش بالله عليكم انا ماهم كان اختكوا انا عايزة اتعلم مش عايزه اتجوز

وريهام وقفه هي وبناته فرحنين لان جنات بترجهم بشكل ده

يوسف. هو مبقاش قدر يسيطر على اعصابو ويجي مسك جنات وضربها بالقلم ويكتب انا لو سمعت صوتك او تترجي حد انا هقطعلك لسانك فاهمه وبعدين اخوتك اي ياعبيطه دول مايشرفش يتقال عليهم بنأدمين اصلا دول كلب والكلاب محدش يترجها انتي فاهمه

جنات. تحط ايديه على وشه ودموعها تنزل هي خالص مبقتش تثق في حد تبص على يوسف حتي يوسف هو كسر الثقة وكل حاجه انا كانت بتحامه في بس هو كمان زيهم رفع ايدي عليا هو ضربني زيهم مفيش فرق بنهم انا كنت مفكرة ملاك بس هو طلع شيطان ولبس وش ملاك

وبعد نص ساعة

الاماذون يوصل

فين العريس والعروس

يوسف. يبص على جنات هو عارف ان جنات كرهتو بس هو بيعمل ده كلو علشانه ف مش مهم اذا فاهمتوا دلوقتي ولا بعدين المهم اني احميها من الذئب دي انتي هتكون مراتي وانا هعمل المستحيل علشآان اقدار اسعدك ياجنات انتي تستاهلي كل خير انتي خسارة في ناس زي دول

يوسف يرفع ايدي بمعنا انا العريس

وبعد وقت كان يوسف وجنات متجوزين

جنات. تنهار على الارض ودموعها نزله

حد من علي السلم بصوت عالي جنات حبيبتي مالك وينزل ويروح يقعد جمبا جنات ويمسحلها دموعها

انس اخو جنات الصغر اخوه من ام واب السن 10 سنين وجنات هي اللي بتربي من يوم ماامها ماتت ام جنات ميتها وانس ابن شهر وجنات وفقات تكون خدمها في بيت ابوها علشآان تصرف على نفسها وعلى اخوه الصغير

انس بدموع. جنات أختي حبيبتي مالك بتعيطي ليه كدا حد عملك حاجه ويهز فيها جنات اتكلمي مالك

جنات. تخد انس في حضنها وبدموع. دمروني يانس قتلوني وقتلوا كل احلامي اختك ماتت يانس اختك بقت جسم بل روح

اختك عايش في عالم الذئب لكل واحد ياكل منها شوية ودنها تعيط

انس. هو مش فاهم معنا كلام جنات بس بيعيط على عياطه. انس بدموع بس ياجنات ماتعيطش

الدادة. بدموع على كلام جنات. وتروح عنده. وتحضنها هششششش اي يابنتي اللي انتي بتقولي ده استغفر الله العظيم واتوب اهدي يابنتي حرام كدا هتكفري بالله لاعوذب بالله

ريهام. لو المسرحية دي خالصت تقدرو تطلع من بيتي انا عايزه انضفو من. الوسخه

يوسف يبص على ريهام. ويجي رايح عند جنات ومسكها مقومها علشان يخدها بيتو

جنات ابعد انا مش عايزة اروح معاك انا مش موفقة على الجوز انا انغصبت وتروح عند ريهام

وطوتي على رجليها بالله عليكي خليني قاعده هنا انا مش عايزه اروح مع يوسف هاعيش لكي خدمه بس متخلهوش يخدني انا مقدرش ابعد عن انس انا معرفش حد هناك انا خايفه ودنها تعيط

ريهام توتوتوتواو چان هاتي من الشنطه 10 جنيه واديهالها اصلا هي عملها زي الشختين

جني. بتريقه والله صعبت عليها وتعمل انها بتعيط اهي اهي اهي

چان. ماتكونش كريمه كتير ياماما اصلا الناس دي كل ماكونتي كريمه معهم اكتر كل مطمعو فيكي اكتر

يوسف. بغضب ويروح عند جنات ويجي مسك ايديه جامد ومشيها وراء

جنات. لا انس بس ريهام كانت مسكها انس هي مش بتحب انس بس علشآان كل الاملاك بسم انس علشان كدا هي عايز لحد ميكون عندو عشرين سنة وتخد منو الاملاك هي مخطاط على كدا

انس. بدموع سبيني اروح مع جنات انا عايز جنات ويجي عضيت ريهام من أيديه ويجري على جنات

جنات. تجي ذاق يوسف ومسكها اخوه وحضنها أنس مسك جنات جامد من رقباته وبيعيط ماتسبنيش ياجنات بالله عليكي انا بخاف من الشيطاين دي

جنات. بدموع وتحضان اخوه جامد. َوانا مستحيل اسيبك ياانس انا مقدريش اعيش من غيرك

چان. تروح بغل وغيظ وتشد انس من حضنا جنات

انس سبين ويفضل يضرب في چان تجي چان ضربه انس بالقلم

جنات. تشوف ان چان ضربة انس بالقلم تجي قايم من علي الأرض وتجي ضربة چان على اخر ماعندها بالقلم وتجي مسكها انس وخده في حضنها

اما چان فاهي واقعت على الأرض من قوت الاقلم

جني. تروح علشآان تضراب جنات علشان ضربات چان انتي ازي ترفعي ايديك على اختي يامعاقه وتجي تضرب جنات بالقلم بس جنات تمسك اديها جامد وتجي هي ضربها قلم

جنات. بقهر وجع وتجي هي ضربها قلم كمان انا خالص مابقتش اخاف من حد ومبقتش اترجا حد انا من هنا وريح مش هسمح لحد يرفع ايدي عليا او علي انس اخوي وانس هيعيش معايا في اي مكان اروح علي وتروح عند يوسف لو عايز تخودني معاك ودموعه تنزل هجي معاك ومستعدة اعمل ايه حاجه انت عايزه بس انس يكون معايه انا مقدريش ابعد عنو

انس. بدموع وخوف ويمسك جنات جامد بالله عليكم ماتخدوش جنات

جنات. تحضنا انس. متخفيش ياانس انا مستحيل اسيبك وتمسحلو دموع وتبص على يوسف بترجي انو يوفق يخد انس معهم؟؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دموع معاقة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!