Uncategorized

نوفيلا أنا وحبيبي الفصل الرابع 4 بقلم روفيدة هاني

 نوفيلا أنا وحبيبي الفصل الرابع 4 بقلم روفيدة هاني

نوفيلا أنا وحبيبي الفصل الرابع 4 بقلم روفيدة هاني

نوفيلا أنا وحبيبي الفصل الرابع 4 بقلم روفيدة هاني

خرجت وهي بتبرطم وبتتشخط وقعدت افتكر طريقه كلامها معايا وهزرها روحت بعدت الأفكار دي عن دماغي مينفعش انسا أبوها يبقي مين بس لازم اطلع عينها 
قولت للسكرتيره خالي ريم تدخل 
خبطت ودخلت 
انا خبطت اهو علشان بس متتلككش وتعمل شغل العيال الصغيره ده 
بتقوليلي انا الكلام ده هو انتي مبتحرميش هو مفيش حد قادر يوقفك عند حدك. ابدا هو انتي ايه
انا اسفه والله انا اسفه انا الي عيله صغيره وطفله وكل حاجه و الله
امم هعديهااالك المرادي بس المره الجايه مش هتعدي
والله براحتك حاجه ترجعلك
هو انتي اي عندك رد لكل كلمه هو انتي مبتهمديش ولا بتتهدي انتي ابليس يبنتي
اهو انتي الي ابليس
حاضر انا هوريكي ابليس ده هيعمل فيكي اي 
اسفه???? والله أسفه
خلي اسفك ينفعك 
قعدت شهرين بالظبط معذبها ف الشغل ومطلع عينيهاا بس بردو حبي ليها بيزيد وانا مش عارف اعمل اي بس لازم انفذ اللي في دماغي 
لا والله انا تعبت مش راحه الشركه الزفت دي تاني خلاص كده انتهت
يبنتي استهدي بالله هو مش الشغل كويس والراجل محترم
ولا كويس ولا نيله دا بيعذبني شغل 12ساااعه من غير اكل ولا شرب وادخل له المكتب نتكلم ف تفاصيل الشغل بيوقفني بالساعتين والتلاته كده كتير انا معنديش غير مراره واحده وهو هيفقعهالي????
هههههههههه والنبي احسن تستاهلي اهو لقينا واحد يقدر عليكي ي مفتريه 
بس بس والله انتي منبع الحنان ولا حاجه ليه كلكو جاييين عليا كده هو اكمني لا ليا لا حبيب ولا قريب ولا اي حاجه
بطلي شغل المسلسلات ده وادخلي غيري علشان تطفحي
ف ام تقول لبنتها كده ا
مش انا قولت
اه 
يبقي فيه
بندخل احنا غ شغل بعض وع كلام بعض 
هههههه هتتلمي ولا اجبلك رامز 
هتلم هتلم والله هو هنا وهناك
دخلت نمت وصحيت روحت الشركه دخلت لرامز ع طول
متاخره ليه 
انت بتتلكك فبن التاخير ده انت اعمي 
اعمي
انا اسفه انا الي عاميه حتي شوف 
كفايه تهريج بقا
حاضر حاضر
شوفي شغلك النهارده عدل ومش عاوز لكاعه
مبتلكعش
تاني
حاضر مش هتلكع
انا هروح مشوار ووقت المرواح خلي السكرتيره تقفل المكتب كويس
انا روحت البيت ليهم قابلت مامتها وأسر اخوها وخالها وحكتلهم ع بدايه متقابلنا ولما قولتلها أن عاوز اتصور معاها انا فعلا كنت عاوز اتصور معاها بس لسبب ما مش عشان صحابي ومراقبهاا وانا الي اتفقت مع عمي محمد خالها يجيبها عندي الشغل مهو عم محمد شغال عندي في الحسابات 
والله ي رامز يبني مش عارف اقولك اي تفتكر ممكن توافق 
ليه لا انا هفضل وراها انا بحبها وهي اكيد هتحبني الي بيطلع من القلب بيدخل القلب ع طول
طيب ناخد رأيها
هي زمانها غ وصول
عدي ربع ساعه ولقيت الي دخلت اول ماشفتني
رامز قصدي استاذ رامز ايه الي جابك هنا هو انا عملت حاجه انت جاي تعذبني هنا وهناك
اديني فرصه اتكلم راديو
ماما:رامز عاوز يخطبك
لا طبعا يخطب مين
رامز حكالنا كل حاجه وقت ماكان عايز الصوره وهو بيراقبك وفهمنا كل حاجه وأنه كان متفق مع خالك 
نعم بقي انت عارف البهدله الي كنت فيها ي خالي
طيب انا مش موافقه ودخلت اوضتي
قوم ي رامز وراها 
دخلت عليها انتي مش موافقه ليه
انا خبطت قبل متدخلي
نعم 
الي انت سامعه خبطت
لا 
طب انت ف بيتي وف اوضتي اطلع خبط وادخل
عملت كده 
انا بحبك بحبك من يوم شوفتك يوم مطلبت الصوره اتفقت مع خالك ع كل حاجه
انت كنت بتعذبني
كنت بتعذب وراكي بس انا بحبك بحب اشوف عصبيتك كل حاجه
موافقه 
رامز :يلا ي ريم وافقي 
موافقه
بحبك يمولسانين 
نعم
وبموت فيكي كمان
ريم:…………………
يتبع…
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية وحدة شغف للكاتبة ندى.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!