Uncategorized

رواية خطفتي قلبي الفصل السادس عشر 16 بقلم دنيا حسن

 رواية خطفتي قلبي الفصل السادس عشر 16 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الفصل السادس عشر 16 بقلم دنيا حسن

رواية خطفتي قلبي الفصل السادس عشر 16 بقلم دنيا حسن

بدايه يوم جديد ع كل ابطالنا ونرتاح من النكد بقي شويه وحبه فرفشه????????????????????
نور:صحيت اخدت دش واتوضت وصلت 
ميار:صحيت واتوضت وصلت 
احمد:فطر ونزل شغله 
سهيله: مشغوله بترويق البيت 
نور وميار:صباح الفل ع ست الكل 
سهيله:صباح الفل ع القمرات بتوعي 
نور:ماما انا رايحه الكليه 
ميار: وانا كمان 
سهيله: ميار اقعدي انتي لسه تعبانه استريحي 
متتعبيش قلبي 
ميار:ياست الكل متقلقيش انا بفيت زي الفل وصممت وفعلا ميار ونور نزلو وزين ويوسف كانو مستنين تحت ووصلهم وطلعو ع الشركه 
فارس:قام اتوضي وصلي وسلم ع سهيله وهينزل 
سهيله : مش هتفطر يبني 
فارس:لا هفطر فالشركه ياست الكل 
سهيله:ربنا معاك يبني 
فارس:يارب 
حازم وصل عند بيت ريم واتصل بيها 
حازم:الو يا حبيبتي انزلي انا تحت 
ريم: ازيك ياحازم عامل اي 
حازم: عامل وحشتيني ها اي كمان????
ريم:ههههههههههههه
حازم:تعرفي انك لما بتعيطي بتبقي قمر ولما بتضحكي بتبقي قمرين 
ريم: عشان معاك بس 
حازم :اللــه “زي ففيلم امير البحار “????????????
ريم:ههههههههههههههه
وصلها عند الكليه هاجي اخدك ها متروحيش 
ريم:حاضر يحبيبي 
ريم: نور ميار عاملين اي 
البنات:بخير يا ريري ونتي 
ريم:بخير حمدلله اي اللي نزلك ياميار نتي محتاجه ترتاحي 
ميار:قعدت البيت هتتعبني اكتر 
يلا روحو احضروا محاضرتكم ونا هستناكم هنا 
نور وريم :بصوا لبعض 
ميار: وفهمت نظراتهم انهم خايفين عليها متقلقوش مش هتخطف تاني????????????
نور وريم :لو في اي حاجه اتصلي،بينا 
ميار:حاضر 
والبنات راحو علي محاضرتهم وميار طلبت قهوة 
فارس: زين كنت عاوزك نت ويوسف ف موضوع
زين ويوسف:اتكلم 
حازم:انا عارف بس عمري ماهروح اقولكم اني عارف????????????????????????
فارس: مش وقت هزارك انا مجمع الكلمتين بالعافيه 
زين ويوسف: مالك يا فارس 
فارس: بدأ يعرق انت انا انا 
يوسف:ايي يابني ماتنطق 
فارس: انا طالب ايد لارا 
زين ويوسف:هههههههههههههههههههههه وفضلوا يضحكو 
فارس: ف ايي 
يوسف: كلل داا عشان تقول الكلمتينن دول????????????
زين: يا ابني معندناش بنات لجواز 
حازم: بما اني اخو العروسه ف طلبك مرفوض هههههههههههههههههه
يوسف: بما اني اخو العروسه المتوسط ف طلبك مرفوض هههههههههه????????????
فارس: انتو صحاب انتو انا لو كنت مصاحب صحاب بلاستيك كانو نفعو????
زين: ولد متغلطش ف نسايبك الله 
فارس: يعني اي 
زين: يعني انا ويوسف كنا مستنين الخطوة دي منك ومش هنلاقي احسن منك ليارا وواثق ومطمن وهي معاك 
بس طبعا الرأي رأيها هي هكلمها وهرد عليك 
الشرقاوي : اي رأيك يا امل لو عملنا زيارة لنور واهلها 
امل: والله كنت لسه هقولك ونطمن ع ميار 
شرقاوي: طيب كلمي زين يعرفهم اننا هنيجي
امل: من عنيا 
لارا:بابتي حبيبي عامل ايي
شرقاوي: بخير ياخبيبتي ونتي 
لارا:بخير طول مانت بخير ..مولا عامله اي 
امل:بخير يانن عيوني يلا جهزي نفسك عشان هنروح نزور ميار 
لارا:فرحت عشان هتشوف فارس
لارا: هلبس هوا يا ست الكل 
امل كلمت زين وعرفتو وزين كلم احمد واحمد رحب بيهم 
زين ويوسف راحو جابو ميار ونور 
نور ركبت جنب زين ويوسف ركب ورا جنب ميار 
زين:وحشتيني 
نور بهمس: ونت كمان 
زين: احنا هنيجي عندكو النهاردة 
نور بفرحه:بجد ❤
زين :بجد ????تعرفي ان انا بحبك اوي 
نور: بحبك كل يوم اكتر من اللي قبله 
يوسف: نتي كل يوم بتحلوي اكتر من اليوم االي قبله كده لي 
ميار: شكرا☺️
يوسف:يلهوي ع طماطم يناس????
ميار:بس بقي????❤
يوسف: ولو مبستش 
ميار:يوسفف
يوسف:قلبو❤????
حازم جاب ريم 
حازم: وحشتيني يا زقرده قلبي 
ريم رفعت حاجبها:نا زقرده 
حازم: احلي زقردة ف حياتي 
ريم: بس يلا 
حازم: اعوذ بالله جعفر دا بيطلع ف اوقات غلط
ريم:ههههههههههه
حازم:ضحكت يعني قلبها مال????
ريم:هش هش صوتك وحش????????
حازم: لا والله????❤
ريم: مش مصدقني ????
لا تمام سبب اهو انكد بيه عليك 
حازم: ريم هرمونات اهدي عليا????
ريم:كمان مش همك زعلي????
حازم:بت انزلي 
ريم: كمان بتطردني????
حازم:يختااااايييي يلا يختي وصلنا 
ريم:هتنزل 
حازم:مسك ايدها وبص ف عنيها بحبك
ريم:بخجل ونا كمان بحبك❤ونزلت 
حازم : روح 
ممدوح وفريدة: حازم 
حازم بفرحه :ممدوح وحشتني والله زحضنه وباسه 
فري وحشتيني حضنها وباس ايديها 
فريده:يلا ياحبيبي اطلع غير عشان نتغدا سوا 
حازم: فوريره????
ممدوح وفريده:ههههههههههه
فريده :الولا دا شقي اوي 
ممدوح بثقه:احم طالع لابوه????????
فريده:هههههههههههه
ممدوح:العببب????????????❤
حازم:انا سامعكو هاااا 
ممدوح:بس ياض نت روح غير يلا 
خازم:بتوزعني????
ممدوح: شقي ولماح كمان????????
حازم: تربيتك يانمس????????????????????????
يتبع..
لقراءة الفصل السابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صديقي المفضل للكاتبة مريم سمير

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!