روايات

رواية كان من المستحيل ولكن الفصل الأول 1 بقلم رفيدة محمد

رواية كان من المستحيل ولكن الفصل الأول 1 بقلم رفيدة محمد

رواية كان من المستحيل ولكن البارت الأول

رواية كان من المستحيل ولكن الجزء الأول

رواية كان من المستحيل ولكن
رواية كان من المستحيل ولكن

رواية كان من المستحيل ولكن الحلقة الأولى

_ ادخلي يا اختي برجلك اليمين ادخلي
_ لا تفتكر يا واد يا جاسم جدي دا اه* بل صح
_ ليه
_ عشان جوزنا لبعض ياعم ما تفوق
_ كل دا بسببك
_ لا والله انا ماللي هو انا اللي قلتلو يجوزنا
_ لاء ما انتي لو مكنتيش خلتيني اتحشر انا وانتي ورا السيتاره عشان نارقب صحبتك انا عارف انا كان ماللي مكنش جدك شفنا كده وفهمنا غلط وجدك راجل صعيدي
_ والله اناةاللي قلتلك دخلنا ورا السيتاره وبعدين اي اتحشر دي
_ ولو حضرتك انا مكنتش عملت كده كاننا انا ونتي مقتولين دلوقت
_ اه فكك ، احنا كنا بنعمل شغلنا يا حضرت الضابط
_ اه فعلا
_ انا هدخل اغير وناكل ونتفرج علي التلفزيون اشطاا
_ بيئه في بنت زيك تقول قشطه
_ ياعم بقي فكك انا داخله مش فاهمه ايه الفستان اللي يهد الحيل دا
_ وبعد ما كلنا وغيرت
_ ايه رأيك نشوف فلم رومانسي
_ نعممم فيلم ايه يا عنيا دا انا مخليه الفرح الصبح عشان اللحق حلقه اسبونش بوب الساعه تسعه
_ اسبونش بوب نعمم انتي واثقه انك آيسل اللي عندها ٢٦ سنه اللي شغاله معانا في الشرطه قولي انك مش هيا
_ لاء هيا والله اي ياعم علفكره اسبونش بوب ملهوش علاقه بسن اسأل الناس حتي هه صح يا جماعه صح
_ ملهوش علاقه نعم يا بنتي انتي اتهبلتي
_ اششش بقي اسكت فاضل دقيقه ويبدأ
_ من يسكن البحر ويحبه الناس اسبونش بوب اسكوير …..
_ باااس اسكتيي وانتي مزعجه كده
_ ولا يا جاسم بقلك ايه لو مسكتش هتطردك بره من اول يوم كده
_ ولا انا يتقلي ولا
قلتلو بضحك : اوعي تعمل زي روايات بقي وتقولي انا الللي العالم كلو بيخاف مني يتقلي ولا انا
_ حدفني بالمخده وقالي لمضه
رحت شداه من شعره وانا عارفه انو بيضايق من كده و ضحكت وانا بطلعلو لساني وجريت بسرعه قبل ما يموتني
_ رحت اوضه من الاوض ونمت فيها وصحيت الفجر وقمت اتوضيت ورحت لجاسم
_ جااااااااسم اصحييي بسرعههههههه
_ لقيتو قام بسرعهه وقعد يقول في اي في ايه مالك يا آيسل في حرامي حرامي مسدس بسرعااه فين فين
_ كل دا وانا ميته ضحك
بعد ما هدي لقيتو بيشمر كمه وو
_ جسوره اكيد مش هتعمل كده صح وكملت ببرأه وبعدين دي جزاتي اني بصحكيك تصلي
_ لقيتو مسكني من قفايا وقالي بقي انا حتت عيله زيك تعمل فيا كل دا يومك ابيض وعملقي علي مسمار علاقته الهدوم وراح يتوضي
_ اععععع جاسر نزلني نزلني
_ لقيتو مشي وسبني وانا قاعده اسرخ طب انا لسه مصلتش مستنياك تصلي بيا
_ راح الحمام اتوضي وخلص نزلني يا جسورتي يا كتكوتي
_ كتكوتك ؟؟؟؟
اه كتكوتي علي اخر الشهر هتبقي فرختي هقهقهه
_ شفتو بيحاول يكتم ضحكتو وراح منزلني وقالي يلا عشان نصلي يا اخره صبري
_ صلينا الفجر جماعه وصوتو يا جماعه في القرآن اكاد من فرط الجمال اذوب والله اللهم بارك
تاني يوم الباب بيخبط
_ آيسل اصحي بسرعه
_ امم سبيني شويه يا ماما
_ قومي يخربيتك مش وقتك ولقيت ميه ساقع في وشي
_ اعععععععع بغرقققق
_ قومي بسرعه في حد جه
_ قولتلو امي جات وجريت افتح مسكني من قفايا وقاللي تغيري لبسك دا وتلبسي عبايه واسعه وطرحه
_ بس دول اهلي
_ آيسللل
_ جريت علي الاوضه وانا بقلو انا قلت حاجه مالك بتقفش بسرعه كده ليه
_ فتح الباب اتفاجئ
_ جدي ، اتفضل
_ بعد فتره من الكلام
_ انا عايز منديل ش*رف حفيتي لان زي ما انته عارف يا ولدي ان دي العادات في الصعيد
جاسم بصدمه:
__________________________________❤

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كان من المستحيل ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!