روايات

رواية فتاتي الضائعة الفصل السابع 7 بقلم ملك نزيه

رواية فتاتي الضائعة الفصل السابع 7 بقلم ملك نزيه

رواية فتاتي الضائعة الجزء السابع

رواية فتاتي الضائعة البارت السابع

فتاتي الضائعة
فتاتي الضائعة

رواية فتاتي الضائعة الحلقة السابعة

اول اما وصلوا البيت و دخلوا الاوض بتاعتهم مليكه بدأت تصوت بصوت عالي .
حسام : مليكه في ايه يا مليكه افتحي .
مليكه راحت علي علي باب الأوضه و فتحت لحسام .
حسام : ايه اللي حصل في الاوضه ده ؟
مليكه : معرفش اول اما دخلت لقيت الاوضه عامله كده .
حسام بنرفزه : ابعدي كده .
حسام دخل و فتح الدولاب بتاع مليكه و فتح الدرج اللي تحت .
مليكه : انتَ بتعمل ايه !
حسام مردش علي مليكه .
مليكه : رد عليا .
حسام زق مليكه من جانبه مليكه وقعت علي الارض .
حسام : ايه ده فين الحاجه اللي كانت هنا .
حسام طلع التليفون بتاعه و خرج من الاوضه بعصبيه .
مليكه قعدت تعيط علي الارض .

 

 

حسام بيكلم حد علي التليفون : انتَ يا غ*بي مش قولتلك تحط حراس كتير علي القصر .
احمد : انا عملت كل اللي انتَ قولت عليه يا فندم و اللهِ .
حسام قعد يتخانق علي التليفون و قالوا اللي اتسرق لازم يرجع و انتَ عارف لو مرجعش ممكن يتعمل فيك ايه .
احمد : حاضر يا فندم .
حسام سمع صوت عياط من الاوضه بتاعت مليكه اول اما حسام دخل .
حسام : اهدي انتِ بتعيطي ليه .
مليكه : أنتِ شخص وحش جدا .
حسام : ماشي يا ستي بس متعيطيش بس .
مليكه : هو ايه اللي اتسرق ؟
حسام : حاجه تخصني .
مليكه : طيب لو حاجه تخصك حطتها ليه في دولابي .
حسام : القمر مش عايزه تاكل .
مليكه اضحك عليها بالكلام و ماخدتش بالها من اسألتها
مليكه : انا جعانه جدا بجد .
( يارب واحده غبيه زي مليكه كده في حياتي 😂 )
حسام : عايزه تأكلي ايه ؟
مليكه : جمبري .
حسام : حاضر هجبلك حالا .

 

 

حسام اتصل بالمطعم : الو لوسمحت انا عايز ٣ كيلوا جمبري و كيلوا سمك بولطي و كيلوا كابوريا بس علطول لوسمحت .
حسام قفل الموبيل .
مليكه : مش كده كتير اوي .
حسام : مفيش حاجه كتير عليكي .
مليكه : شكرا .
حسام : العفو .
حسام جاتلوا مكالمه من رقم مليكه ملحقتش تشوف من مين لأن حسام قام بسرعه .
حسام : مليكه انا هرد علي المكالمه لما بتاع الدلفيري يجي قوليلي .
مليكه : حاضر .
مليكه دخلت ورا حسام وقفت وراه الباب بس مقدرتش تسمع الكلام كله كل اللي هي سمعتوا لازم نخلص منها قبل اما تسمع هو بيتكلم عن مين مليكه سمعت صوت الباب بيخبط .
مليكه في دماغها: اكيد بتاع الدلفيري مش هيجي بسرعه كده .
مليكه فتحت الباب لقت محمد .
مليكه : ازيك عامل ايه .
محمد : اسكتي أنتِ بس فين حسام .
مليكه : في الاوضه لحظه هناديه .
محمد بعد مليكه و راح علي الاوضه علطول .
محمد : ايه اللي انا سمعتوا ده .
حسام : زي منتا سمعت كده الحاجه اتسرقت .
محمد : بس كده بيتك هيتخرب .
حسام : انا عايز اعرف هما عرفوا منين أنها في اوضه مليكه .
محمد : مليكه عرفت انتَ بتدور علي ايه .
حسام : مليكه لو عرفت هتموتني .
اللي قاطع كلامهم أن مليكه دخلت لأن الاكل وصل .
مليكه : عموا الاكل وصل .
حسام : طيب تمام انا هقوم احاسب و جاي تاني .

 

 

مليكه : محمد هو ايه اللي حصل .
محمد : مفيش .
مليكه : ازاي مفيش يعني هو ايه اللي اتسرق .
محمد : حاجه تخص الشغل بتاعه .
مليكه : هو انتوا مش عايزين تفهموني ايه .
محمد : متزعليش هتفهمي بعدين .
مليكه : انا مش بكره غير كلمه بعدين دي .
محمد لسه هيتكلم حسام أتدخل
حسام : يلا علشان ناكل حظك يلا يا محمد جايبين اكل بزياده .
محمد : بجد انا اصلا جعان يلا بينا ناكل .
كلوا راح يأكل إلا مليكه .
حسام : مليكه مجتيش ليه .
مليكه : انا جايه اهو .
قعدوا أكلوا و اتكلموا شويه بعد كده حسام قال لمليكه قومي اعملي شاي
مليكه : حاضر .
حسام و محمد بيتكلموا
محمد : صحيح هي البت مليكه دي لسه عبيطه و فكراك طيب .
حسام : اه لسه عبيطه زي ما هيا .
محمد : اه العبيطه دي لسه متعرفش انك انتَ اللي دخلتها الملجئ ده . تأليف الكاتبه الصغيره ملك نزيه
حسام : يا عم لسه مش فاهمه بجد ؛ دي عبيطه .
حسام و محمد قعدوا يضحكوا .
مليكه سمعت الكلام كلوا ؛ مليكه دخلت .
مليكه : انتوا بتتكلموا عن ايه .
حسام : مفيش حاجه ايه اللي حصل .
مليكه : انا سمعت كل حاجه ممكن تفهمني ايه الحوار ده .
حسام : مفيش يا حبيبتي اهدي .
مليكه : ايه اللي حصل و انتَ مين بالظبط .
حسام : انا كويس واللهِ واحنا كنا بنهزر .
مليكه : انا مش هقعد هنا تاني . مليكه خرجت جري .

 

 

حسام بنرفزه : تعالي هنا يا بت أنتِ فاكره انك هتقدري تخرجي من هنا زي اما دخلتي .
مليكه : انا حره أخرج زي اما انا عايزه .
حسام مسك ايد مليكه و سحبها لجوه بقوه و………..

يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية فتاتي الضائعة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!