روايات

رواية عشقي المتمرد الفصل السادس عشر 16 بقلم مروة مرزوق

رواية عشقي المتمرد الفصل السادس عشر 16 بقلم مروة مرزوق

رواية عشقي المتمرد الجزء السادس عشر

رواية عشقي المتمرد البارت السادس عشر

رواية عشقي المتمرد الحلقة السادسة عشر

وصل الكل الغردقه وطلعوا علي فيلا كبيرة موجوده قريب من البحر وكل واحد طلع يرتاح
عند ريان وهيلين
هيلين كانت طالعه من الحمام ولافه المنشفه حوالين جسمها وكانت مفكره ريان برا
هيلين…….وبعدين بقي كل مرة انسي اخد لبس معايا وفاتحت الدولاب بس لاقت الايد اللي بتلف حوالين خصرها والنفس اللي اندفن في رقبتها
هيلين بتوتر……انت انت بتعمل ايه ابعد وامتي دخلت
ريان بتوهان………أنا مخرجتش علشان اخش ثانيا مستحيل ابعد عنك انا مصدقت لقيتك ،هيلين أنتي ليه بتبعدي عني ليه مخليه الماضي يأثر عليكي
هيلين……..قصدك ايه
ريان وهو بيشد علي احضنها أكتر……قصدي بتكابري بتعاندي قلبك ليه انا مستحيل ابعد عنك عارفه ليه
هيلين……ليه
ريان با*س رقبتها برقه…….علشان أنتي الروح يا هيلين
هيلين بخجل……ريان
ريان لفها ليه……..عيون ونبض ريان
هيلين………أنت ليه حبتني
ريان وشدها ليه وقعدها علي رجليه……..قلبي اول مرة شافك اتعلق فيكي رسم صورة ليكي وحبك وانا مقدرتش اقوله ليه حبتها
هيلين……عمرك ما هتا*ذيني
ريان……عمري

 

 

هيلين……ولا هتجر*حني ولا هتخو*ني
ريان بتوهان………..عمري
هيلين قربت منه وطبعت قبله خفيفه علي شفايفه
هيلين بصوت هامس ومثير…….علي فكرة انا بعشقك يا ابو ياسين
ريان بفرحة…….وأنا ادمنتك يا ام ياسين وخطف شفايفها في قبلة طويل يثبت فيها مدي عشقه وحبه لهذه الفتاة التي أسرت قلبه
ابتعد عندما شعر باحتياجها للهوا
ريان بانفاس لاهثه……..عملتي ايه علشان اكون كدا هيلين أنا عايزك تكوني ملكي انا وبس موافقه
هيلين بصت ليه بخجل هزت رأسها بمعني ايوه
ليقبلها ريان قبلا*ت متفرقه وحاملها و وضعها علي السرير ليذهبوا لعالم اخر ملئ بالحب والعشق وتصبح هيلين ملك ريان فقد
تحت
ياسين……..هدو انا عايز اكل
هدي……تمام تحت تاكل ايه،إيه رأيك في سندوتاش جبنه
ياسين ……..لا
هدي……ماشي ايه رأيك في بيتزا
ياسين بفرحة…….ماشي
هدي بضحك…….تعاله تعملها مع بعض و راحوا المطبخ وهدي قعد ياسين علي الرخام وبدأت تجهز البيتزا
كانت بتلاعب ياسين وتحط دقيق علي شعره وهو يحط علي شعرها
دخل عليهم إياد وبص لهدي بعشق
اياد…….ياسين آنا عايزاك
ياسين نزل و راح لرحمه وإياد قرب من هدي
اياد………..أنا ممكن اساعدك
هدي بتوتر…….لا أنا قربت اخلص شكرا
اياد شد هدي ليه و رجع خصلات من شعرها ورا ودانها.
اياد…….أنا كلمت عمي شوقي واعملي حسابك كتب كتابنا بالليل يا حرمي العزيزه
هدي بصت ليه بصدمه…..انت بتقول ايه انا وانت هنتجوز
اياد شدها ليه أكتر وكمل بتملك وغيره…….ايوه وهتكوني ليا أنا لوحدي يا هدي ولا انتي عايزه جلال
هدي……جلال بيكون زي اخويا و
حط اياد إيده علي شفايفها
اياد……..بعد كتب الكتاب هقول ليكي علي سر
هدي بعدت عن اياد……وأنا مش موافقه
اياد شدها ليه تاني……اوعي تبعدي عني تاني وبا*س خدها وطلع وهدي مصدومه وبس ابتسمت ورجعت تكمل عمل البيتزا وهي مبسوطه
عمر حضن علا من الخلف…….حبيبي بيفكر في إيه
علا……..عمر عايزه اتكلم معاك في موضوع
عمر قعدها علي رجله……خير يا روحي
علا بالم مخفي……انت انت لازم تعيش حياتك وتكون اب انت انت لازم تتجوز وطلقني
عمر عيونه احمرت

 

 

عمر بغضب…….تاني يا علا أنتي إيه مش بتشبعي وانا قولت انا راضي بقضاء ربنا وانتي بنتي ومراتي وحبيبتي ومش عايز غيرك ومفيش واحده تقدر تشاركني فيكي يا علا فاهمة وبطلي بقي تفكري كدا قال كدا وطلع وعلا قعدت علي الأرض بتعيط ومنهارة
علا بدموع……..مش قادرة افرحك ولا اجيب ليك الطفل اللي نفسك فيه يا حبيبي فكرك سهل عليا اقول الكلام دا انا بمو*ت من جوا، يا رب وأخذت تبكي
نروح لأول مرة مكان جديد
مجهول بخبث………عرفت ان كابوسك وصل الغردقة يا عدنان
عدنان……قصدك مين هيلين
مجهول…….مين غيرها الحب الأبدي وصح لازم تبارك ليها أصلها اتجوزت
عدنان بغضب…….بتقولي ايه هيلين ملكي لوحدي فاهمة وفين وعدك إنها هتكون ملكي وتخليها تمضي علي ورق الجواز بيني وبينها
مجهول……….ما*ت الوعد ما*ت يا عدنان دلوقتي هيلين هتكون المدمر الجديد عارف ليه
عدنان……قصدك ايه
مجهول……جات أوامر إننا نخطف هيلين ونمسح ذاكرتها بالدوا دا وبعدها هتكون الخليفه الجديدة للمنظمة العقل الكبير
عدنان بصدمه وغضب…….مستحيل اسمح بكدا هيلين مش هتخش السكة دي
مجهول……..دي الأوامر وهتتنفذ وصح جهز نفسك للصفقة
عدنان بغضب شدها ليه وهي قربت منه أكتر
مجهول بدلع……..ليه كدا الخشونة دي يا عدنان وقبلته من شفايفه
عدنان بغتها بقبلة اجمد و فك سوست الفستان بتاعتها ليسقط أرضا ويحملها تجاه السرير
عدنان………..عارفه أنتي واحده رخي*صه وانا بنفذ اللي بيطلب مني ومش عارف ليه انطلب مني أقرب منك
مجهول بدلع وهي بتشده ليها………ششششش كفايه كلام وتعاله وقبلته وعدنان اتجاوب معاها
نسكت احنا بقي
عند ريان وهيلين
هيلين كانت نايمه علي صدر ريان وهو بيبصلها بحب وعشق وبيلعب في شعرها
شافها بتتحرك غمض عيونه وعمل نفسه نايم
هيلين قامت وقربت من ريان
هيلين بضحك……وأنا عامله نفسي نايمه هههههه شكلك مسخره
ريان فتح عيونه……….مبرووك يا قلبي بقيتي حرم ريان السيوفي
هيلين سكت بخجل وجات تقوم ريان شدها ليه
ريان وهي حضنها……….مش مسموح تبعدي عن حضني أبدا
هيلين بخجل…….ريان ابعد
ريان……تؤ تؤ تؤ أنا لسه مشبعتش منك يا هيلو
هيلين…….ريان
ريان بحب……ششششششش وخدها لبحر عشق لا ينتهي أبدا

 

 

روح بغضب……..يعني مقربتيش منه يا صوفي
صوفي…….أقرب منه الزاي بس هو مش مخلي حد يقرب منه وانا جايه اقولك إني مش هكمل في اللعبه دي يا مدام روح انا عملت كدا علشان الفلوس لعمليه بابا بس خلاص انا هنسحب عن إذنك
روح مسكتها من شعرها
روح بغضب……نعم يا روح امك قولتي ايه طب طلما كدا بقي كريممممممممم
دخل كريم
كريم……..ايوه يا أمي
روح ذقت صوفي عليه
روح بشر………..جبت ليك واحده تسليك يا حبيبي انبسط شويه وتركت الغرفه و مشت
كريم بدأ يقرب من صوفي اللي بقت تترعش من كتر الخوف وفجأة مز*ق ملابسها تحت صراخها حتي صارت أمامه شبه عا**ريه و كريم بياكلها بنظراته وفجأة جاب غطي وغطها بيه
كريم بهدوء……ششششش أهدي يا بنتي دلوقتي صرخي كأني بقرب منك
صوفي نظرت ليه بعيون دامعه وهو بص لعيونها الزيتوني الخضرا وابتسم ليها بهدوء
كريم……..صرخي يلا
صوفي بدأت تصرخ و روح برا مبسوطة باللي بيحصل
عند كريم
كريم…..احمممم دلوقتي نامي على السرير و متخافيش
صوفي عملت كدا وكريم قلع التيشيرت اللي كان لابسه بس ومسك سك**ينه وعور إيده ومسح إيده بالملا**يه و مدد جنب صوفي اللي اترعشت و اترجعت لورا
كريم بهدوء………أهدي دلوقتي اعملي نفسك اغمي عليكي وخلاص
صوفي عملت كدا وكريم فضل باصص لملامحها الهاديه والزاي هي بريئة كدا وفجأة شاف باب الأوضة بيتفتح قرب من صوفي وهي اتخضت
كريم……أهدي خالص متخافيش
والباب اتقفل تاني كريم قام لبس التيشيرت تاني وحط إيده المتعو*ره في جيبه وطلع لأمه
كريم بهدوء……….ابعتي حد يجيب لبس للبنت دي
روح بشر………لا سيبها بالملا*يه كدا و ار*ميها في الشارع لكلا*ب السكك
كريم بهدوء…….بس البنت عجبتني ودخلت دماغي وأنا عايزها
روح بملل…….يووووه اعمل اللي انت عايزه وبعدين اكملت بخبث…….بس براحة عليها البنت نفسها اتقطع ايه
كريم بهدوء……….أنا داخل ليها وابعتي لبس ليها و دخل
صوفي كانت قاعده علي السرير بتعيط وكريم دخل عليها
كريم بهدوء…….جهزي نفسك هخرجك من هنا و هتجوزك
صوفي بدموع……..ابعد عني انا أنا
كريم زعل عليها وراح ليها وحضنها

 

 

كريم بهدوء……..أهدي شويه انا اسف بس لو مكنتش عملت كدا كان غيري عملها وبعدين اكمل بمرح بص بقولك ايه انت موزة كدا لمين اكيد لماما مش كدا
صوفي شدت الملا*يه عليها بحرج شديد وخدودها حمر بشده
صوفي بخجل…..أنت انت قليل الأدب ولو سمحت لف وشك
كريم ابتسم بهدوء إبتسامة جذابه ولف وشه وبعد دقايق كان جه لبس لصوفي وكريم طلع برا علشان تلبس براحتها وبعد دقايق دخل
كانت لابسه فستان وردي منفوش من تحت وضيق من عند الخصر ولفه شعرها كحكة فوضويه وعيونها حمره من كتر العياط
كريم فضل باصص ليها لثواني وبعدين راح و شالها وهي شهقت من الصدمه وهو طلع
روح بسخريه……..علي الاقل بسطي إبني اشبع بيها براحتك وبعدين هاتها للرجاله اللي هنا يتسلوا بيها
كريم طلع من غير ما يرد وصوفي عيونها كلها دموع وك*سر وأ*لم وكريم حاسس بالحزن عليها ومش عارف السبب ونسي موضوع هيلين ومشاعره
وصل كريم وصوفي عند مأذون وكتب كريم كتابه واتجوز صوفي
المأذون “بارك الله لكما وجمع بينكما في الخير ”
كريم راح وباس دماغ صوفي
كريم بابتسامة جذابه………مبروك
صوفي بدموع……..انت ليه عملت كدا
كريم……صدقيني أنا ذات نفسي مش عارف تعالي بقي علشان اوديكي بيتك يا زوجتي وشالها وهي حاسه بمشاعر تجاه ومش عارفه اللي جاي حلو ولا مُر وخصوصا بعد اللي حصل
كريم في نفسه……..انسها يا كريم خلاص انت محبتهاش انت كنت عايزها ك تملك و دلوقتي انت متجوز توب لربك واستغفر وحاول تنسي وبص لصوفي اللي عيونها فيها كسره كبيرة
كريم في سره…….وحاول تفرح اللي بقت علي ذمتك
كريم……..احمممم مكنتش اعرف ان اسمك صوفيا آمال ايه صوفي دا
صوفيا(صوفي)كانت باصه للطريق واتكلمت
صوفيا………لان صوفيا بيفكرني بالبنت اللي د*فنتها جوايا البنت البريئة اللي كانت مفكره الدنيا احلام ورديه بس فاقت لاقت ابويا تعبان وممكن في اي لحظة يسبها الراجل اللي لمها من الشارع لما كان عمرها يوم بس رباني واعتبرني بنته وعلشان انقذه دخلت في الطريق الغلط وياريت ما دخلت ضيعت نفسي و نهيت علي روحي بقيت اشوف نفسي قديه انا رخي&صه اتجوزت وانا مش عارفه ايه اللي جاي حتي الشخص اللي حبيته مكنش من نصيبي ودلوقتي هو مع حد تاني يعني و*جع قلب و روح ونفسيه و جسم كمان
كريم بخنقه………وأنتي بتحبي مين
صوفيا بهدوء وألم……..مش فارقه كل اللي اقدر اقوله دلوقتي ربنا يسعده مع اللي بيحبها

 

 

كريم بصلها مطولا………احمممم دلوقتي أنتي هتعيشي معايا في الفيلا بتاعتي وممكن نخلي موضوع جوازنا سري لمدة
صوفيا بحزن وألم…….تمام ولو حابب تطلق انا معنديش مانع كدا كدا لما نطلق انا هسافر برا مصر مع والدي
كريم فضل ساكت بس في سره……..دا انتي بتحلمي اني اطلقك انتي ملكي وليا انا وبس ،بس استغرب من نفسه الزاي قال كدا وهو بيحب هيلين
صوفيا في سرها………بتمني ان ربنا يشيل حبك من قلبي يا ريان لاني حبيتك بجد بتمني انساك وعيونها دمعوا
عدنان قام و طلع سيجاره وفضل يدخن وهو واقف في البلكونه ولابس بنطلون بس وباصص علي اللي قاعده علي السرير مش ساترها غير ملا*يه بس ورجع بص للطريق وللسما تاني
مجهول ……..مالك
عدنان بنظرات احتقا*ر…….أنتي ر*خيصه كدا الزاي يا بنت انتي انا مش مصدق الزاي قدرتي تخو*ني صاحبتك يا مريم
مريم ببرود……..امممم عندك كلام تاني لعلمك انا بعمل كدا علشان حاتم يكون ليا
عدنان بسخريه…….هههههه ضحكتيني بجد وانتي لو بتحبي حاتم جيتي ليه وخلتيني أقرب منك و احط ختم الملكيه بتاعي دا غير انك اللي هربتي روح ام ريان وانتي اللي قت*لتي طفل علا اخت هيلين
مريم بهدوء…… أولا أنا عندي استعداد اعمل المستحيل علشان حاتم يكون ليا موضوع روح دا عملته علشان يشتت هيلين لأنها بدأت تشك فيا وكان لازم اشغل بالها بحاجة ثانيا بقي خليتك تقرب مني علشان أنا عايزه ابقي حامل
لينظر لها عدنان بصدمه
مريم…….لان الطفل دا هيكون المفتاح علشان حاتم يكون ليا ثالثا بقي انا قت*لت طفل علا علشان احسس هيلين بالحزن والزعل اللي ابويا حسه لما وقفت جوازه من أمها و رجعتها لجوزها يعني تلخيص حق و بعدها قامت وراحت ليه
مريم بدلال…….و دلوقتي بقي انت عارف انا عايزه ايه صح وبدأت تمشي ايدها علي صدره العا*ري
عدنان بقرف……..ابعدي انا قر*فت منك
مريم بعدت وخادت هدومها اللي على الأرض و دخلت تغير و تلبسهم وعدنان متابع تصرفها بكل هدوء
عدنان بغضب……بنت ال******* رخيييصه و زبا*لة بس لازم احمي هيلين منها كفايه انها وقعتني و خلتني بنظر الكل الصديق الخا*ين
#Marwa_Marzuk
البارت الجديد
الكل كان متجمع علي السفرة للغدا
ريان عمال يغمز لهيلين وهي خدودها بيحمروا وساكته قاطع الصمت عمر وهو بيقول
عمر……..أنا قررت اتجوز لينظر له الجميع بصدمه وتتجمع الدموع في أعين علا

 

 

شوقي بصدمه وغضب……إيه عايز تتجوز علي بنتي مستحيل اخليك تعمل كدا
عبدالرحمن بغضب……إيه اللي أنت بتقوله دا يا عمر
عمر…….والله دا اللي علا عايزاه وانا قررت اتجوز والبنت كلمتها و كتب كتابنا هيكون مع إياد وهدي يعني بالليل
علا قامت من على الاكل و دخلت تعيط جوا
هيلين بصت لعمر اللي بصلها بهدوء وافتكر
فلاش باك
قبل الغدا بنص ساعه
هيلين بهدوء……عمر عايزه اتكلم معاك في موضوع
عمر……خير يا هيلين
هيلين بهدوء……اسمع كويس انت هتتجوز
عمر بصدمه وغضب…..أنتي بتقولي ايه مستحيل اعمل كدا
هيلين بهدوء……لا هتعمل عارف ليه
عمر…….ليه
هيلين…….علا دلوقتي رابطة علاقتكم بالبيبي وهي لازم تفوق واللي هيفوقها لما تشوف جوزها بيروح منها اوقات علشان نفوق من اللي احنا فيه محتاجين صدمات واكيد انت فاهم قصدي
عمر قعد بتعب…….مش عارف اعمل ايه يا هيلين حب عمري بيتعذ*ب قدامي ومجر*وح اعمل ايه
هيلين بهدوء……أعمل اللي هقلك عليه
عودة للحاضر
هيلين بهدوء…….مبروك يا عمر وحققك
الكل انصدم من رد هيلين كلهم كانوا متوقعين إنها تقلب السفرة علي دماغ عمر بس اللي حصل العكس
شوقي بصدمه…….هيلين دا هيتجوز علي أختك
هيلين بهدوء…….أختي هي اللي طلبت انه يتجوز يا بابا ودي حياتهم ملناش دعوه انا طالعه فوق وطلعت
جلال في سره……..يا بنت العفر*يته اقسم بالله دماغك س*م اااه منك وضحك وقام وطلع هو كمان والكل بدأ يتسحب ويروح أوضته
عند علا عمر دخل
عمر…….ممكن افهم بتعيطي ليه
علا بدموع……علشان خسرتك خلاص
عمر…….أنتي اللي عملتي كدا
علا بدموع…….وكنت غبيه انا اسفه بس مش هقدر استحمل ان حد يشاركني فيك وأخذت تبكي
عمر حن ليها وراح حضنها
عمر بحنان……شششش وانا مستحيل اعمل كدا دي كانت خطة علشان تفوقي يا روحي
علا حضنته أكتر
علا بدموع وحب……عمر انا بحبك
عمر بعشق……وأنا بعشقك وشالها وخادها لعالمه الخاص
الكل برا كان بيضحك لان هيلين قالت ليهم على الخطة
رحمه بضحك…….حرام عليكي وقعتي قلبي في رجلي
هيلين ببراءه…….ظلموني الناس

 

 

شوقي بابتسامة……المهم يقدروا يحلوا الخلافات دي وكل حاجة ترجع صافيه بينهم
رحمه……..يا رب
قطع كلامهم نزول حاتم وهو لابس شورت صيفي لونه أبيض وتشيرت ازرق و مظبط نفسه جااامد
جلال بضحك…….رايح فين يا اخويا
حاتم بغمزه وهو بيصفر……..راح للعروسه ايه انا جاي اتفسح مش اتنكدددددد سلاموووووو
جلال بضحك…….يا مجنون خديني معاك استني
حاتم بمرح…….بتكسف الناس تفهمنا غلط يا بيبي
لينفجر جلال ضاحكا علي أسلوب حاتم في التعبير والكل كذلك
_جلال
لينظر جلال لمصدر الصوت ليقف متجمد
جلال ببرود……أنتي
حاتم…..رنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
#Marwa_Marzuk
وعد بصت للبنت دي ببرود
جلال ببرود…….افندم
رنا جرت عليه وحضنته
رنا……..انا اسفه انا اكتشفت اني بحبك يا جلال
جلال بعد رنا عنه وراح مسك ايد وعد
جلال ببرود…….بس أنا بحب خطيبتي
لينظر الكل بصدمه لجلال و وعد تحبس دموعها هي بتحبه بس هو لا و دلوقتي بيستخدمها علشان يق*هر رنا
رنا بسخريه……..انت محبتش ولا هتحب غيري يا جلال انت ليا أنا وبس واللي يفكر ياخدك مني انا
هيلين ببرود……كملي لو مستغنيه عن لسا*نك ولسا*ن أهلك
رنا بصت لهيلين بخوف وكملت بشجاعة مزيفه
رنا……ولا تقدري علي حاجة
هيلين…..اممممم برافو طب تعالي بقي اثبت ليكي القدرة عندي الزاي ومسكتها هيلين من شعرها وكف ورا التاني ورنا عماله تصر*خ وجلال واقف وظاهر عليه ملامح البراءه
جلال ببراءه…….كفايه يا هيلو كفايه حرام
هدي انضمت لهيلين ف هي عرفت باللي رنا عملته
هدي بكره…….واحده********
اياد بتصفير……..اوووباااا دا احنا طلعنا جامدين بقي

 

 

هدي راحت المطبخ وجابت مقص
هدي بسخريه……نيجي نقص الر*يش
هيلين بسخريه…….وأنا عليا اس*لخ
وعد بمرح وضحك……وأنا عليا أق*طع
نور بمرح……اوكي وانا هنضف
حنين بضحك……اوكي وانا هشر*ح
جلال بيمثل الخوف……إيه دا احنا وقعنا فين
اياد بضحك…….مع عصابة المزز
البنات بصوت واحد……..نعمممممممم
جلال بضحك…….والله ما قولت حاجة
رنا بكر*ه……ابعدي يا بيييييييييئة منك ليا اااااه شعري
هيلين ضر*بتها كف وشدت شعرها
هيلين بغناء……ليه بس كدا بس كدا بس
هدي بضحك……ليه بس كدا بس كدا بس
وعد ونور وحنين بصوت واحد و بيسقفوا……ليه بس كدا بس كدا بس وهيلين عمالة تضر*ب في رنا بالكفو*ف و هدي ماسكة المقص بتقص شعر رنا و وعد ونور جابوا بيض ودقيق وحنين جابت عصير والبنات قاعدين يقولوا ليه بس كدا بس كدا بس
هدي بعدت عن رنا
هيلين مسكت البيض وك*سرته علي راس رنا و بعدها كبت دقيق عليها و ورا الدقيق العصير
هيلين بمرح…..وترارا راااااااه
البنات بضحك……ااااااااااااه
هيلين قومت رنا والبنات فضلوا يلفوا حوالين رنا
البنات بضحك………..تيرا تيرا تيرا
ورنا هربت وطلعت برا
الكل افنجر ضحك ومقدروش يمسكوا نفسهم
إياد بضحك………يالهوي عليكوا دا احنا نخاف منكوا بجد
هدي بغرور مزيف……اقل ما عندنا
هيلين بمرح🥺🥺……الكيكة هربت كنت هدخلها الفر*ن
جلال بضحك…….فصلت بجد انتي كا*رثه
البنات بصوت واحد……..كاااااارثة وبصوا لهيلين
هيلين بخبث وشر بصت للشباب……….بنااااااااااات هجوووووووووووووم
حاتم لبس الشبشب…….اجري ياله
😂😂😂😂😂😂

 

 

#Marwa_Marzuk
كريم و صوفيا وصلوا وصوفيا عرفت اوضتها فين وطلعت علي طول دخلت وفضلت تعيط بعدها دخلت الحمام خادت شور وكانت طالعه لافه المنشفه حوالين جسمها
صوفيا بصدمه وخوف…….أنت انت بتعمل ايه هنا
كريم بهدوء………أهدي أنا وبعدين ركز في ملامحها وقديه هي جميلة قرب منها وهو مغيب
صوفيا بخوف وبداري جسمها……ابعد انت انت وجات ترجع الحمام كريم مسكها وحاصرها بين الحيطة وبينه وبص لشفايفها وانقض عليهم
صوفيا كانت بتحاول تبعده وتقاوم وكريم كالمغيب
بعد عنها علشان تاخد نفسها وبس شكلها كان مغري أكتر قرب منها وشالها هي بتقاوم بس مقاومتها بدأت تتضعف
صوفيا بتوهان……..ر ريان
لينظر لها كريم بعيون حمرا بشده

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقي المتمرد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!