روايات

رواية حب من الطفوله الفصل السادس 6 بقلم منار

رواية حب من الطفوله الفصل السادس 6 بقلم منار

رواية حب من الطفوله البارت السادس

رواية حب من الطفوله الجزء السادس

رواية حب من الطفوله
رواية حب من الطفوله

رواية حب من الطفوله الحلقة السادسة

” تاني يوم دخل لاقاها كانت نايمه حط ايده على جبهتها اتصدم لما لاقاها حرارتها مرتفعه اوي عملها كمادات على وشها وفضل قاعد معاها لحد بليل لحد ما حرارتها نزلت شويه وكان هيمشي بس اتفاجا بحد يمسك ايده ”
ياسمين لا وعي : م م مت متمششيش خليكككك جمبي
‘ وبالفعل قعد جمبها كان كل يوم يديها الدوا في معاده يعملها كامدات الحقيقه ان الشخص يلي كانت مفكراه هيعذبها كان هوا احن عليها من اهلها كان بيعاملها معامله كويسه لدرجه انه هوا حتى كان مستغرب من نفسه ومكنش عارف هوا ليه كان قلقان عليها كدا وفي يوم من الايام ‘
علي : ياسمين انتي صاحيه
ياسمين : ايوا انا صاحيه
علي : طب ينفع اتكلم معاكي شويه
ياسمين ببراءه : اتت اتفضل
‘ قعد جمبها علي وفضل بصصلها وهيا اتوترت من نظراته ‘
ياسمين بتوتر : في حا..حاجه ولا اييي

 

علي فاق لنفسه : احم كنت عايزه اسالك سؤال بس متزعليش مني …هوا انتي ليه ابوكي عمل فيكي كدا اصل انا شايفك طيبه يعني متقدريش تأذي حد
ياسمين بدموع : لو لو سمحت يا ع علي انا مشش حابه ات اتكلم عنه انا اسفه نتكلمم عن عن حاجه تانيه احسن …..انت انت عندك صحاب
علي بزعل : لا انا عمري ما كان عندي صحاب مفيش غير كم صاحب مقرب مني وانا صغير وبعدين اتقطعت علاقتي بيهم …..’ اتقطع كلامه لما خد باله من يلي في رقبتها’
علي
بصدمه ظهرت على وشه : ياسمين هوا انتي مين يلي قداكي السلسله دي
ياسمين : ده ص ص صاحبي اد اد ادهالي وانا صغيره
علي وهوا بيتمنى في نفسه انه يلي بيفكر فيه مش صح : طب هوا صاحبك ده كان اسمه اي
ياسمين بحزن : اسلام

 

علي بتوتر : انا انا لازم امشي افتكرت حاجه كان مفروض اعملها عن اذنك
‘ خرج علي من عندها او نقول اسلام بقا 😂 وراح مكان اشبه بديسكو فضل يشرب بجنون معقول هوا عمل كدا في البنت يلي كان بيحاول يوصلها بقاله سنين معقول يحبسها ويا ترى لو قالها انه هوا اسلام هتعمل اي هتسيبو تسيبو ازاي هوا مبقاش قادر يعيش من غيرها ايوا هوا حبها في الفتره القصيره دي قدرت تدخل قلبه في كام يوم مكنتش شايف حاجه غير صورتها قدامه فضل قاعد لحد ما بقت الساعه اتنين بليل تقريبا وراحلها وقامت ياسمين من النوم على صوت خبط اسلام ‘
ياسمين بقلق : علي انت انت كنت فين
‘ كان جاي دايخ ومش شايف قدامه فا وقع الارض وهيا جريت عليه ‘
ياسمين بخوف : علي مم مالك انت كويس…هوا انت شارب
اسلام بيتكلم وهوا بيبص في عنيها : سامحيني يا ياسمين انا كان غصب عني
#فلاش باك
اسلام : بابا كنت عايز اقولك حاجه
ابو اسلام : نعم عايز اي
اسلام بخوف : انا مش عايز اسافر اسكندريه انا عايزة ابقى في القاهره مش عايز اسيب ياسمين
‘ قام ابوه وض.ربه بالقلم ‘
ابو اسلام بزعيق : في اي يلا انت كل شويه ياسمين ياسمين ياسمين في اي مكنتش بت معفنه مفعوصه بتعصي ابوك عشانها ‘

 

اسلام : بس با بابا انا بحبها يا ملهاش غيري
ابو اسلام بزعيق : طب تعالى تعالى معايا ‘ وداه الحمام بكل قسوه حلقله شعره وقاله انت من النهاردة هيبقى اسمك علي وهتشتغل معايا في شغلي والبت المفعوصه دي هتتصل بيها وتقولها انك سافرت ودلوقتي ‘ وبالصدفه كانت ياسمين بترن عليه ‘
اسلام بدموع : اسف يا ياسمين انا خلفت بعودي ليكي .
باك
اسلام : ياسمين انا …..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب من الطفوله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى