روايات

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره) الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره) الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره) البارت الحادي عشر

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره) الجزء الحادي عشر

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره)
رواية جواز صالونات (حب من اول نظره)

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره) الحلقة الحادية عشر

عشق. فتحت التليفون وكانت قاعده عليه
لحد ما فجاه شافت 😳😳😳
ان يزن بعت لها طلب صداقه علي الفيس
عشق. ابتسمت ،،، اتوترت ومكنتش عارفه تعمل اي ي ترا تقبله ولا ترفضه ف راحت تكلم ورد الاول
بعتت لها رساله علي الواتساب
عشق. ورد ي بت ي ورد رودي ي ورد
ورد. في اي ي عشق
عشق. الحقيني
ورد. الحقك في اي ي بت وقعتي قلبي
عشق. ده انا اللي قلبي هيقع
ورد. بت انا مش فاهمه حاجه اهدي وقولي في اي
عشق. يزن يزن
ورد. ماله يزن

 

عشق. بعت لي طلب صداقه علي الفيس
ورد. بفرحه بجد طيب وقبلتي واتكلمتوا طيب عملتوا اي
عشق. اهدي ي بت انا لسه مقبلتوش
ورد. وده ليه ي عشق
عشق. اصل معرفتش اتصرف اللي هو اقبل ولا لا
ورد. انتي لسه هتفكري روحي اقبلي هو اخد خطوه اهو علشان يكلمك
عشق. بجد ي ورد
ورد. ايوه يلا روحي واتقلي كده شويه مش اول ما يبعت تردي لا اصبري شويه
عشق. طيب وراحت قبلت طلب الصداقه وفتحت الاكونت بتاع يزن وقعدت تتفرح علي صوره ،،،، منشوراته وقد اي هو لطيف وشافت بوست بوست لحد ما نامت وهيا بتتفرج علي صورته واخدت صور ليه وحفظتها علي التليفون
ويزن. كان قاعد مستني أن عشق تقبل طلب الصداقه واول ما جاله الاشعار فرح وفتح الاكونت وقعد يشوف المنشورات اللي منزلها بوست بوست ومع اخر بوست كان يزن نام وهو مبسوط .
ام عشق. كانت قاعده و عيونها بدمع وكانت بتفكر في جوزها اللي اتوفي وسابها هيا وبنتها وان ملهمش حد من بعده وان عشق هتتجوز وهتفضل ل وحدها في البيت وملهاش حد وهتعيش ل وحدها بس دي سنه الحياه ولازم بنتها ياجي الوقت أنها تتجوز و تأسس عائله واتمنت لها السعاده وان يزن يحبها ويحافظ عليها وربنا يبارك في عمره ويديمهم ل بعض ونامت من كتر الإرهاق والتعب .
محمد. لولو مبسوطه أن يزن هيتجوز

 

ام يزن. اووي ي محمد اخيرا هشوفه عريس وهيأسس عائله ويجيب ولاد يمليء علينا البيت وأنه فيه وحده تهتم بيه وكده اللي هو حاجه حلوه
محمد. اكيد ي حبيبتي ربنا يتمملهم علي خير
ام يزن. ي رب ي حبيبي
وفي الصباح عند يزن أسر اتصل عليه
يزن. الو في اي علي الصبح
أسر. ي باشا صبح اي قول ضهر وكده يعني شكلك كنت سهران ي برنس
يزن. يعني قولي عايز اي
أسر. مسكت راجل من رجاله حامد ومعايا في المخزن وقدامي اهو ف مستنيك تاجي وكده
يزن. قام وقال بجد طيب مسافه الطريق واكون عندك خلي بالك ل يهرب منك وأمن المكان كويس وخلي الرجاله تخلي بالها كويس فاهم
أسر. فاهم ي باشا يلا سلام يزن. سلام
وقام جهز نفسه ونزل
ام يزن. يزن حبيبي رايح فين دلوقتي مش هتفطر

 

يزن. لا انا عندي حاجه مهمه جدا لما اجي
ام يزن. طيب خلي بالك من نفسك
يزن. حاضر سلام وسأبها ومشي
محمد. ماله الولد ده مشي بسرعه لي كده
ام يزن. معرفش ي محمد اتكلم معاه حاسه اني مش مطمنه
محمد. متقلقيش هتكلم معاه واشوفه
ام يزن. طيب
وشويه وكان يزن وصل ل أسر وشاف الراجل اللي كان عايز يخطف عشق ونزل فيه ضرب لحد ما أسر خلص الراجل من تحت اديه وفضل يشتم فيه
أسر. اهدي ي يزن مش كده وبعدين خلينا نفكر هنعمل ايه فيه و فيه اللي مشغله وبعدين ده الايد اليمين ل حامد الكلب يعني خلاص راحت عليه اهدي خلينا نخلص منه
يزن. طيب كويس كده اسمع مني هنعمل ايه ……….
ي ترا يزن هيعمل ايه 🤔

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جواز صالونات (حب من اول نظره))

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى