روايات

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره) الفصل الثاني عشر 12 بقلم شهد أحمد

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره) الفصل الثاني عشر 12 بقلم شهد أحمد

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره) البارت الثاني عشر

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره) الجزء الثاني عشر

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره)
رواية جواز صالونات (حب من اول نظره)

رواية جواز صالونات (حب من اول نظره) الحلقة الثانية عشر

أسر. اهدي ي يزن مش كده وبعدين خلينا نفكر هنعمل ايه فيه و فيه اللي مشغله وبعدين ده الايد اليمين ل حامد الكلب يعني خلاص راحت عليه اهدي خلينا نخلص منه
يزن. طيب كويس كده اسمع مني هنعمل ايه ……….
أسر. قول ي صحبي
يزن. لازم الكلب ده يعترف بكل حاجه وتسجل ليه والتسجيل يروح ل الشرطه وكل جرائم حامد الكلب يعترف بيها كمان والشرطه تاخدهم وجهز لي مؤتمر
أسر. تمام بس مؤتمر اي ده
يزن. هبقا اقولك عليه بعد ما نخلص من الكلاب دي
أسر. طيب ودخلوا عند الراجل و يزن فضل يضرب فيه ويخلي رجالته تعذبه لحد ما اعترف أنه هو السبب وراء خطف البنت بأمر من حامد لانه عرف انها تخص يزن و السبب الأكبر من وراء أنه عايز يؤذيك انك اخدت اخر الصفقه منه وهو خسر كل فلوسه
يزن. ضربه بالقلم وقاله كمل ي حيوان

 

الراجل. ي باشا هو ده كل حاجه
يزن. اسرررر شوف شغلك وهو عندك كمل زي ما قولتلك
أسر. تمام.
يزن . مشي راح الشركه واول ما وصل شاف الشغل كل اللي وراء والاجتماعات وقاعد بقا يفكر في عشق وقرر أنه يبعت لها رساله علي الماسنجر
وقال. ازيك ي عشق عامله ايه وقفل علشان يروح بيته
عند عشق كانت قاعده بتكلم ورد
وفجاه جالها رساله أنه يزن بعت لها رساله
عشق. بت ي ورد
ورد. ايوه
عشق. يزن بعت لي رساله
ورد. طيب روحي ردي عليه وكلميه
عشق. طيب سلام
عشق. فتحت الرساله وشافت الرساله ومحتواها
ازيك يا عشق عامله ايه
عشق. الحمد لله بخير ،،،،،، انت عامل اي
وبعدها قفلت..

 

يزن. لما روح لقي أمه قاعده قال لها ازيك ي لولو عامله ايه
ام يزن. بخير الحمد لله إنما طلعت بدري كده روحت فين
يزن. كان عندي شغل مهم وخلصت وروحت الشركه
ام يزن. ربنا يوفقك ي قلب امك
يزن. تسلمي ي امي بقولك أي
ام يزن قول ي حبيبي
يزن. المفروض ننزل نجيب فستان ل عشق علشان الخطوبه بعد بكره
ام يزن. حاضر ي حبيبي بص لو كده خودها هيا وامها وروحوا اشتروا انتوا
يزن. وانتي ي امي لازم تاجي معانا
ام يزن. هاجي لي ي حبيبي خود عشق و امها وروحوا انتوا علشان تعرف تختار براحتها
يزن. طيب هقولها وكده المهم ي لولو انا جعان اووي
ام يزن. حاضر ي حبيبي روح ارتاح وأنا هخلي حفصه تجهز الاكل
يزن. تمام. وقال اومال ابووي فين
ام يزن. في شغله ي ابني عايزه ولا اي
يزن. يعني بشوفه فين
ام يزن. تمام.
يزن. طلع اوضته وفتح التليفون ولقي عشق ردت عليه
يزن. قالها الحمد لله تمام ،،،،، قال انا اخدت رقمك من طنط واستئذنتها اني اكلمك وكده و قولت قبل ما اكلمك فون ابعتلك علي الاكونت الاول انتي اي رئيك حابه أنه نتكلم ولا هدايقك و ساب التليفون وراح يبدل هد،،وم،،ه
عشق. ردت عليه وقالت تمام ولا مش هدايق

 

يزن. رد عليها وقالها طيب انتي مبسوطه ب علاقتنا مع بعض
عشق. اكيد الحمد لله. ،،،، وانت مبسوط
يزن. اكيد. وقال لها أنه هيعدي عليها بكره علشان نروح نختار فستان الخطوبه
عشق. تمام
يزن. كنت حابب اقولك علي موضوع مهم
عشق. موضوع اي ده
يزن. ………..
ي ترا موضوع اي ده اللي يزن هيقوله ل عشق

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جواز صالونات (حب من اول نظره))

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى