روايات

رواية بعت نفسي الفصل الحادي والخمسون 51 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل الحادي والخمسون 51 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الجزء الحادي والخمسون

رواية بعت نفسي البارت الحادي والخمسون

رواية بعت نفسي الحلقة الحادية والخمسون

ادهم كان مصدوم جدا
رحيم راح علي السرير يصحي اكرم
**رحيم قوم يا فاجر
من كثر الصريخ مليكه فتحت عينيها هي واكرم
لسه بتستوعب بصت علي نفسها ولاقيت اكرم جنبها صرخت بصوت عالي واخدت الغطاء تستر نفسها
عصمت راحت ليها جرتها من شعرها
وابتدت تضربها
اكرم قام بسرعه لبس بنطلون ترينج وتيشورط كانو واقعين علي الارض جنب السرير
مليكه في هيستريه العياط
ادهم دموعو بتنزل وساكت
**رحيم مالقتش غير مليكه ؟؟
**اكرم انتو فاهمين غلط انا مش عارف ايه اللي بيحصل
بص لقا عصمت بتضرب مليكه في بطنها راح بسرعه بعد عصمت عنها
**كامليا شايف يا جدي بدافع عنها ازاي؟؟
اكرم وقف مليكه وسترها بي الغطا وخلالها ورا ضهرو
**اكرم كدا فهمت انت يا شيطانه ورا كل دا
علشان تطلعيني من القصر وتخلصي من مليكه وطبعا عرفت انها حامل علشان كده بتضربيها في بطنها
**عصمت اه ماهي حامل منك حاتحمل ازاي و جوزها عاجز الفاجره ماقدرتش تصبر
**ادهم بصوت عالي ليه يا مليكه تعملي كده فيا حرام عليكي
وانت اللي بعتبرك اخويا وصاحبي ملاقتش غير مراتي ؟؟
**مليكه راحت عند ادهم
والله ماعملتش حاجه انا مش فاهمه حاجه
**اكرم جابوكي جنبي علشان يقنعو ادهم اننا بنخونو
هنا مليكه ابتدت تصرخ
**مليكه والله العضيم مش عارفه انا جيت هنا ازاي انا عمري مادخلت القصر الا معاك
**رحيم انت حامل من مين؟
**مليكه من ادهم حايكون من مين ؟؟
**ادهم حامل مني من امتي ؟؟
**مليكه قبل الحادثه وكنت حاقولك بعد العمليه
هنا ادهم فقد سيطرتو وابتدا يضرب فيها وماسكها من شعرها
**اكرم راح مسكها بعدها عنو
**اكرم اصحي يا ادهم اوعي تصدق الثمثيليه دي انت اكثر واحد عارف اخلاق مراتك وانا عمري ما اخونك مليكه اختي انا اللي كنت واكيلها حرام ابص ليها انا لو لاقيتها عريانه استرها علشانك ادهم اوعي تخسر مليكه
**رحيم يا حيوان بتخون ادهم وفي القصر انا شفت اهتمامك بيها ومصدقتش بس بعد اللي شوفناه بعنينا حاتقول ايه ؟؟
**كامليا طلقها يا ادهم
**عصمت لا خليه يقتلهم ويغسل عارو
ادهم شاف حوده حاطط السلاح ورا
ضهرو قرب منو و اخدو
**ادهم بتخونيني ليه قولتلك اطلقك وانت مش راضيه ؟؟
**مليكه جات قدامو لو انت بتشك اني خونتك اقتلني
**اكرم لا يا ادهم دي حامل في ابنك ولا بنتك اوعي تتهور بلاش تعمل حاجه تندم عليها
**رحيم قرب من اكرم ضربو بي القلم اه يا واطي
**عصمت انا شوفتكم كثير وحتي قولت لبابا
**اكرم كفايه انت ايه ؟؟ مش كفايه دمرتي اهلي واهل ادهم ومش مكفيكي
**عصمت اخرس ماتقولش كدا انتو اللي واطيين شايف يا ادهم هي دي الشحاته اللي فضلتها علي بنتي
**ادهم بصوت عالي كفايه اطلعوا بره كلكم
**رحيم هات السلاح يا ادهم دول مايستهلوش
**ادهم لازم يموتو
**اكرم ادهم والله العضيم كل دا خطه
اهدا كده وافهم
**رحيم انت تسكت خالص اطلع بره القصر
**اكرم ادهم كنت بقابل مليكه علشانك إنت اسمع في حد غير ليك ادويه ومليكه اول ماحست قالتلي وروحت عملت تحاليل حتي اسأل شريف وقال إن الدوا دا بيعمل خمول في العضلات واتفقت انا ومليكه مانقولكش حاجه علشان نفسيتك
هنا عصمت اتنرفزت
**عصمت قول انت وهي اتفقتو تخلصو منو قول كلام غير دا
**اكرم انت تسكتي خالص انت اللي ورا كل دا علشان يفضا ليكي الجو في القصر
ادهم اخد المسدس وجهو علي اكرم اللي غمز
عم مدبولي
الكل مشغول مع اكرم وادهم
عم مدبولي اخد مليكه طالعها من الغرفه ونزلها بسرعه ورا الجنينه ودخلها اوضه
**عم مدبولي خليكي هنا اوعي تتحركي من هنا مهما حصل
شويه سمعو صوت رصاص
مليكه كانت مرعوبه حرفيا
جات الدادا وداد اداتها عبايه سوده وطلعتها برا كان في تاكسي مستنيها
**الدادا وداد خودي الفلوس دي واهربي لحد ما نشوف ايه اللي حايحصل ادهم بيه ضرب نار علي اكرم بيه
يلا بسرعه روحي
فعلا مليكه ركبت تاكسي ومش معاها تليفون ولا عارفه حاتروح فين
**الراجل حوده كلمني وانا حاوديكي عند امك بس بي قولك اهربو قبل ما الصبح يطلع انت ماتعرفيش ادهم باشا ممكن يعمل فيكي ايه ؟؟
مليكه بتعيط
**الراجل لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم
وصلو الحاره
بس للاسف حراس ادهم كانو هناك
**الراجل استني دول رجاله ادهم بيه أكيد بدورو عليكي
عند ام مليكه
الباب حا يتكسر عليهم
**نعمات في ايه ؟؟
**عبد الرحمان مش عارف ياما حاقوم افتح
**عبدالرحمن فتح الباب انتو مين ؟
**الحارس اختك فين؟؟
**عبد الرحمن مليكه ؟!!!
**الراجل اه
**عبد الرحمن مع جوزها
**الراجل دخل اوضه يدور هو والرجاله والناس اتلمت عليهم
**نعمات فهمني يا بني في ايه؟
**الراجل بنتك خاينه وادهم بيه لاقاها عريانه في اوضه ابن عمو اكرم
ولما كل اللي في القصر دخلو عليهم اوضه هي هربت
**نعمات اخرس بنتي مستحيل تعمل كدا
**الراجل خودي الصور عصمت هانم بعتتهم ليكي ورما الصور عليها
كانت عصمت صورتهم اول ما طلعت مليكه جنب اكرم قبل ما تصحي اللي في القصر
ام مليكه ابتدت تصوت
والناس ابتدت تتكلم
وجا صاحب الاوضه
**صاحب الاوضه يلا يا وليه اطلعي من هنا جبت لينا العار في الحاره
الكل ابتدا يقول نفس الكلام انهم لازم يطلعو من الحاره
هنا ام نعمات ماقدرتش تستحمل و وقعت من طولها ماتت
مليكه لسه في تاكسي
وجات مكالمه لي الراجل
و اتصدم وماعرفش يتصرف ازاي
رجاله ادهم راحو
ومليكه نزلت مع الراجل وطلعت فوق سمعت صويت راحت علي اوضه
شافت امها نايمه علي الارض واخواتها بعيطو
**مليكه اما مالك ؟؟
**شروق ماتت بعد ما فضحتيها
**مليكه هي مين اللي ماتت ؟؟
**في ست مسكت مليكه شدي حيلك يا بنتي الباقيه في حياتك
هنا صرخت بأعلى صوتها كان حوده طالع السلم وعرف بموت ام مليكه
**حوده ليه يا ادهم بيه تعمل فيها كده لا حول ولا قوه الا بالله ان الله وان اليه راجعون
راح عندها
**حوده الباقيه في حياتك
**مليكه حوده امي ماتت
**شروق شايفين يا اهل الحاره اهو دا كمان عشيقها
**حوده انت تخرصي خالص هو انت مفكره انها كلبه زيك وانتو اللي واقفين هنا لما عايزين تنضفو الحاره ماتنضفوها من القرف دا وشاور علي شروق
**شروق ليه هو انا كنت عايشه في القصر في الحرام
**حوده ستك مليكه متجوزه علي سنه الله ورسوله اهو عقد الزواج
اخدو واحد جارهم
**الجار اه متجوزه دا عقد جواز بي مؤذون
**الست طب وليه الرجاله قالو كلام ولا مؤاخده
**حوده علشان الست الهانم الكبيره كانت عايزه تجوز بنتها لي ادهم بيه ومع مساعده الشيطانه دي عملو الثمليه دي وراحت الست دي ضحيه
شروق اتسحبت وهربت
**الحارس إكرام الميت دفنو
في خلال ساعات غسلو نعمات ودفنوها بعد ماصلو عليها صلاه الضهر ومليكه منهاره حرفيا
**حوده يلا يا ست مليكه مافيش وقت ادهم باشا قالب عليكي الدنيا خودي صوره من عقد الجواز خليها معاكي
وسكت مش عارف يقول ليها ايه انو مش متسجل او يسكت
بس فضل يسكت علشان حالتها
**مليكه والله معملتش حاجه
**حوده عارف والله
**مليكه ايه اللي حصل لي اكرم؟
**حوده ضربو بي النار وهو في المستشفي المهم انت لازم تطلعي من الاسكندريه دلوقتي ادهم باشا قالب عليكي الدنيا لو شافك حايقتلك
تعالي اوصلك المحطه وليكي ربنا يا بنتي
**مليكه انا حامل اعمل في ابني ولا بنتي ايه؟؟
**حوده عارف بس دلوقتي اختفي ودا رقمي لو احتاجتي اي حاجه اتصلي بيا وانا اقول ليكي الاخبار لو هدي ادهم باشا كلميه علشان يفهم بس انا شايف انو متاكد انك خونتيه لا سمح الله خودي الفلوس دي ويلا بينا
و خودي الورقه دي كان سايبها معايا اكرم بيه
اخدت الحاجه حطتها في الشنطه
و فعلا وصلها محطه القطار وركبت القطار مع اخواتها وهي مش عارفه ماصيرها ايه؟؟
***************************
الحمدلله انتهي الفلاش باك هههه
عايزه نقاش في الأحداث دي كلها

==============================

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى