روايات

رواية احببتها وسط انتقامي الفصل العشرون 20 بقلم فريدة أحمد

رواية احببتها وسط انتقامي الفصل العشرون 20 بقلم فريدة أحمد

رواية احببتها وسط انتقامي الجزء العشرون

رواية احببتها وسط انتقامي البارت العشرون

رواية احببتها وسط انتقامي الحلقة العشرون

 عند نهي كانت قاعده في شقتها وبتقلب في التليفون بملل فجأة جررس الباب رن نهي اتنهدت وقامت تفتح. نهي فتحت وكان عمر. نهي بغضب اول ما شافته. عايز ايه . ايه ال جابك. عمر ببرود . طيب مش هتقوليلي اتفضل. ولسه هيدخل نهي زقته لبرا نهى بغضب . تتفضل ايه انت مجنون انا عايشه لوحدي عمر وقاصد يعصبها. يعني انتي عايزة تعرفيني انك مبدخليش حد هنا. نهي بعصبية وغضب . انت واااحد زبااااالة وحيوااان. ومكست الباب بعصبية ولسه هاتفقله في وشه. بس عمر كان كان أقوي منها وزق الباب ودخل غصب عنها وقفل الباب نهي بعصبية . انت بتقفل الباب ليه .افتح الباب. عمر سحب المفتاح من الباب ودخل بهدوء عمر وهو بيتأمل في الشقة . قولتيلي بقا انتي عايشة لوحدك نهي بخوف وقلق بس بتظاهر بالقوة . بقولك افتح الباب احسلك وأخرج بره. نهي . اانت ايه ال جابك هنا اصلا . مش كفاية ال عملته في الشركة وعايز ايه هاا عايز ايه مني عمر ببرود . عايزك نهي . مش فاهمه يعني ايه عايزني عمر . عاايزك . هي دي محتاجة شرح وقرب منها ولسة هيلمسها. نهي رجعت لورا بخوف. نهي بخوف . اانت ع عايز ايه. وو هتعمل ايه

 

عمر بخبث . ايه هو حلال علي غيري وحرام عليا انا . وبعدين انا مش طالب حاجة كبيرة . هو حضن بس. نهي صرخت في وشه بعصبية . انت اكتر انسان زبااالة اناا شوفته في حياتي و عمر بمقاطعة. مش عايز طولت لسان عشان في الاخر انتي ال بتزعلي نهي . ايه هتضربني زي المرة ال فاتت عمر بسرعه . تتقطع ايدي نهي. اتفضل اطلع بره بدال والله هصوت وهلم الناس عليك. عمر . بجد . طيب اعملي كدة . يلاا نهي حست انها مش عارفه تعمل حاجه اتفتحت في العياط نهي بعياط . انت عايز ايه . حرام عليك عمر حس انها صعبت عليه محبش يخوفها اكتر من كدة عمر . طيب خلاص اهدي .انا مش هعملك حاجة وقرب عشان يمسح دموعها نهي بعدت بخوف عمر بضحك . يخربيتك والله ماهعمل حاجة انا كنت همسحلك دموعك . انتي صعبتي عليا الصراحة. نهي بعياط . امشي لو سمحت عمر . تتجوزيني *** عند ادهم كان قاعد في شقته ادهم من وقت ما ميرنا سابت البيت وهو قاعد في شقته مبيروحش البيت. ادهم كان نايم علي الكنبة بتعب جرس الباب رن ادهم قام

 

يفتح بتعب ادهم فتح الباب وكان ياسين. ياسين بصلو بسخرية علي منظره وشكله ال تغير ودخل ادهم قفل الباب ودخل وراه ياسين قعد علي الكنبةوطلع سيجارة وولعها اخد منها نفس ورجع ضهره لورا وبص لأدهم ال قعد بهدوء. ياسين . انت سايب البيت وقاعد هنا ليه. ادهم . مرتاح هنا ايه المشكلة. ياسين . لأ مفيش مشكلة . بس انت كويس ادهم . مش فاهم ياسين . لأ انت فهمني كويس. ادهم . ياسين لو جي عشان ياسين بمقاطعة . انا مش جي اتكلم في موضوعك انتي ومراتك لأني اتكلمت معاك قبل كده كتير بس انت ال كنت بتصرف بدماغك ياسين. انا عايزك ترجع البيت والشركة وتركز في الشغل *** عند عمر ونهي نهي بصدمة . اييه عمر . تتجوزيني يانهي نهي ضحكت بسخرية . بجد . طب الزاي عمر . زي اي حد . نهي انا بتكلم بجد انا فعلا عايز اتجوزك نهي بعصبية. انت مش طبيعي . انت مجنون صح . انت لسه من دقايق كنت بتقول عليا وحدة مش كويسة ومش محترمة وبتشكك في اخلاقي دلوقتي فجأة عايز تتجوزني. عمر . انتي مفيش ف احترامك يانهي نهي بصتله باستغراب من نبرته وكلامه ال اتغير عمر كمل . انا عرفت أن ال قابليته تحت الشركة ده يبقا اخوكي وانا بتعتذر علي ال حصل . ياريت تقبلي اعتذاري. نهي بعصبية . وهو انت كنت دست علي رجلي وعلت صوتها .انت شككت في اخلاقي عارف يعني ايه. عمر . انا عارف اني غلطت فيكي و اسف للمرة التانية . بس انا سألتك مين ده وانتي مريحتنيش لو

 

كنتي قولتي مكانش حصل ال حصل نهي بعصبية . انت غلطت فيا من قبل ماتسألني عمر . انا اسف . انا بس اتضايقت لما حسيت انك ممكن تكوني مع حد تاني. نهي بصتله بستفهام عمر . ايوا يانهي انا بحبك . وعشان كده اتعصبت. نهي اتفاجأت من تصريحه بس مابينتش عمر . قولتي ايه نهي . في ايه عمر . قابلة اعتزاري. نهي ببرود . لأ. عمر . نعم منا اعتزرتلك عايزة ايه تاني نهي . انت ضربتني بالقلم ولا نسيت. وكل ال عملته ده وفي الاخر لما تيجي تقولي انا بعتذر اعتبر انا بقا ولا كإن في حاجة حصلت . وبعدين انت الزاي بتقولي انك عرفت انو اخويا. امال ايه ال انتا عملتو ده اول ماجيت. عمر . لأ انا كنت بخوفك بس ماكنتش هاعمل حاجة . والكلام ال قولته كنت حابب بس اشوفك وانتي متعصبة نهي بضيق . انت واحد بارد. عمر ضحك واتكلم . المهم هتيجي الشركة بكرة نهي . ايوا عمر . بجد نهى .ياسين بيه كلمني وقالي لازم اروح عمر . ياريت وكمل وهو بيغمزلها . اصل الشركة وحشة من غيرك نهي بصتله بقرف واتكلمت . طيب ياريت تتفضل بقا عمر وهو بيقعد على الكنبة . لأ انا هقعد شوية . ما تعمليلي حاجة اشربها. نهي بغيظ . انت لسه هاتقعد وتشرب يالا امشي بقي لو سمحت . مينفعش كده وراحت عند الباب تفتحه افتكرت أن المفتاح معاه *** عند فريدة. كانت قاعده وأبوها واخدها في حضنه عايدة جت وقعدت

 

جنبهم عايدة لفريدة . انا خليت احلام تجهزلك الاوضة. فريدة . ليه عايدة . علشان تنامي فيها امال هتنامي فين فريدة اتعدلت واتكلمت بتوتر . لأ منا مش هبات هنا انا هامشي محمد بغضب . هتمشي فين . انتي مش هتمشي من هنا انتي فاهمه فريدة . يعني ايه يابابا انا لازم امشي محمد مسكها من دراعها بغضب . انتي مجنونه عايزة ترجعيله . ده بينتقم مني فيكي ياغبية محمد بغضب . اسمعي انتي مش هتطلعي من البيت ولو اضطريت احبسك هاحبسك وبصوت عالي .سامعة

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها وسط انتقامي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!