روايات

رواية ابن خالتي الفصل الخامس 5 بقلم دعاء تهامي

رواية ابن خالتي الفصل الخامس 5 بقلم دعاء تهامي

رواية ابن خالتي البارت الخامس

رواية ابن خالتي الجزء الخامس

رواية ابن خالتي
رواية ابن خالتي

رواية ابن خالتي الحلقة الخامسة

😳خيانه اي اللي بيحصل هنا ده
اياد: هو انتي
دنيا: ايوه انا كنت جايه اطمن علي دعاء بس مكنتش اتخيل ان هشوف المنظر ده
دعاء: هههههه تنفعي ممثلة صدقيني
دنيا: 😎😂اه والنحمه يختي موهبة لا تقدر بثمن ما انا كنت حاسه انكم بتحبوا بعض من زمان
اياد: بتحسي اوي
دنيا: الا كده ي ابيه مش تشك في الحاسة بتعتي
دعاء: 😹😹ياريت كان اخوكي بيحس زيك
دنيا: معلش ي اختي انا عارفه انو عديم الاحساس بس هنعمل اي بقاا
اياد: دانتوا اتفقتوا بقا
دنيا: يس عندي ليكم مفاجأة
دعاء: فين

 

دنيا: في الطريق
اياد: انا بخاف من مفاجاتك دي
دنيا: ننا طيوبة ي ابيه
اياد: اووي
عده وقت دنيا المفاجاة وصلت
دعاء: هاتيها بسرعه
دنيا: اتفضلوا كلكم
دعاء: اي ده بابا وماما
اياد: وكمان بابا وماما
دعاء: انتوا لحقتوا ترتاحوا
محمد: دنيا رنت علينا وقالت لازم نيجي المستشفى فوراً
ميرفت: واحن فكرنا انك تعبتي جينا علي طول بس انتي كويسه اهو
مصطفى: خير دنيا في اي جيبنانا علي ملي وشنا ليه
دنيا: اصل ي بابا كان في هنا خيانه بتحصل وانا قولت لازم تعرفوا بالموضوع
ميادة: بتقولي اي

 

دنيا: لما جيت المستشفى ي ماما شوفت حاجه مكنتش مصدقاها
ميادة: متتكلمي
دنيا: حاضر اهو اللي حصل…….. بس والله ده اللي شوفتوا وسمعتوا ي ماما
ميرفت: منك لله ي بنت اختي اياد فاتحنا في الموضوع ده
ميادة: وقال لينا احنا كمان
اياد: ارتاحتي كده
دنيا: 🙆‍♀️لا ي بروو انا كان نفسي انا اللي اقولهم الخبر ده
اياد: شوف ي عمي محمد انا بطلب ايد بنتك دعاء وبما اننا كلنا مجتمعين وموافقين نقرا الفاتحة
محمد: طب لما البنت تخف وتطلع من المستشفى
اياد: خير البر عاجلة
دنيا: 😂😂😹انت واقع لشوشتك اوي اتقل شوية
اياد: حسابك معايا في البيت
دنيا: وانا مالي ي لمبي
اياد: نقرا الفاتحة

 

دعاء: وانت اخدت رايي مش يمكن مش موافقه
اياد: ده بجد طب قولي انك مش موافقه كده
دعاء: اه مش موافقه انت معملتش زي البطل ولا جبت ورد ونزلت علي ركبتك وطلبت ايدي وبتتقدملي في المستشفى
اياد: حبي نحن نختلف
دعاء: 😹😹😹😹اه حاجة جديدة خلاص اشطا
قروا الفاتحة وعده كام يوم ودعاء اتحسنت اوي وكانوا بيجهزوا للفرح اللي حددوه بعد اسبوعين من خروجها من المستشفى جي اليوم المتتظر كانت دعاء بتتالق بفستانها الابيض كانت زي الاميرة وما زادها جمالا فرحتها اللي باينه علي وشها وصلوا القاعة وكانت الاجواء جميلة وكل الناس مبسوطة بيهم
دينا: الف مبرووك ي قلبي
دعاء: يبارك فيكي ي حبي عقبالك
دينا: امتي يختي
دعاء: عن قريب اوي بس اتقلي شويه 😹😹😹
دنيا: بتقولوا اي من غيري
دينا: وانتي مالك ي بت انا بكلم بيستي
دنيا: صدمتيني ي اختااه
دينا: 😹😹اعلش يختي

 

دعاء: اياد فين
دينا: بتسالي عليه ليه
دنيا: كان واقف مع اصحابوا
دعاء: طب انا عايزه ارقص علي الاغنيه دي جميله
اياد: لا انا قولت لا مش عايزه تنطيط
دعاء: عشان خاطري ي حبيبي
اياد: قولت لا انتي لسه تعبانه
دعاء: طب تعال نرقص انا وانت
اياد: انا خايف عليكي
دعاء: طول ما انت معايا انا هبقا بخير
اياد: اسكتي عشان انا ماسك نفسي بالعافية بدال مااخدك ونسيب الفرح
دعاء: 😂😂😂بحبك
اياد: وانا كمان بحبك ❤
#تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ابن خالتي)

نرشح لك أيضاً رواية جبل للكاتبة لوجي أحمد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى