روايات

رواية آسر العشق الفصل الخامس 5 بقلم سلمى إبراهيم

رواية آسر العشق الفصل الخامس 5 بقلم سلمى إبراهيم

رواية آسر العشق الجزء الخامس

رواية آسر العشق البارت الخامس

رواية آسر العشق الحلقة الخامسة

عشق بقهره لكن مش مبينه..وساكت لي …متطلقني
آسر ببرود عكس اللي جواه..مهو دا اللي هيحصل فعلا…….وسابها وخرج……
حست انها مش قادره تتنفس وعيطت اوي وصوت شهقاتها علي….سمع هو صوتها مقدرش يزعلها كدا….راح لها بسرعه واخدها في حضنه….
عشق بتتنفض جوه حضنه بعياط..هتعمل فيا كدا يا آسر
آسر ابتسم لطفولتها..عشق..متفكريش كدا……نامي يعشق
عشق بعدت عن حضنه وبصتلو..والله العظيم كان غصب عني……
آسر..عشق…انتي مستهتره….ولازم تعقلي شويه…..
بصتلو بحزن..شكرا…..
آسر..يلا…كلي ونامي……..
عشق بحزن وعند..مش واكله……
آسر..خلاص نامي…عشان ترتاحي…..
عشق..مش هعرف انام…….

 

آسر فهم لأنها مش بتعرف تنام غير فحضنه……
آسر بحنيه..طب تعالي…..واخدها فحضنه وملس علي شعرها بهدوء وحنيه……وهي مسكت فيه اوي لحد ما نامت…….
آسر بعد ما اتأكد انها نامت..انا بحبك اوي يعشق……بس انتي فعلا مستهتره…..ولازم تعقلي شويه…..بس نتي وحشتني اوي ….وقرب با.سها جنب شفايفها بحنيه……ونام جنبها………
عدي اليوم وكان آسر روح البيت يجيبلها شويه حجات من البيت وراجع تاني المستشفى……
سمعت سارة صوت شقه عشق بتتفتح……خرجت من شقتها ودخلت شقه عشق لقت آسر بيجيب حاجه من الدولاب
سارة..آسر…..
آسر..اي خرجك من الشقه بتاعتك
سارة..في اي….اتكلم براحه
آسر بنفاذ صبر..نعم………
سارة..هووف…..عشق عامله اي
آسر..كويسه…هتخرج انهارده انشاءالله……
سارة..طب انت..هتبات معاها انهارده بردو
آسر..عاوزه اي انتي……انا انام فالحته اللي تريحني
سارة بتنهيده..طب ممكن تبقي تجيلي عشان عاوزاك
آسر..عاوزه اي…..
سارة..لما تيجي هقولك…بس لو سمحت تعالي….مسألة حياة أو موت….

 

آسر..للدرجه دي…خلاص…..هجيلك………
سارة ابتسمت..ماشي هستناك….ابقي سلملي على عشق…وقولها الف سلامه
آسر..الله يسلمك…….طلعت سارة شقتها….وهي ناويه ع حاجه……
خرج آسر وصل لحد المستشفى….
آسر..اللبس اهو…..وجبتلها شويه حجات هتحتاجها
عشق..شكرا يا آسر
آسر مردش عليا وراح وقف جنب كريم……
عشق كانت مخنوقه من طريقته معاها وزعلانه جدا …..وبدأت تحط فدماغها ان يعني الجنين اهم عندو منها….وزعلت اوي…..
حنان..هند..معلش يحبيبتي انتي بقا اللي هتقعدي معاها وتاخدي بالك من صحتها..كويس انك فتمريض
هند..طبعا يطنط حنان…دي عشق اختي……
هند..يلا يا آسر…خد عشق معاك ف العربيه هي وهند…واحنا هنيجي مع كريم….
آسر..ماشي..يلا……كانت بتمشي عشق وبتسند ع هند وماشيه براحه
آسر..وسعي كدا يا هند……..
عشق..هتعمل اي……

 

آسر شالها وهي حضنته اوي لما شالها ووصل بيها لحد العربيه وحطها عالكرسي وهند غمزتلها كدا…….
هند..طب خلاص..انا هروح مع كريم يجماعه
آسر..براحتك……..اخدها ووصلو لحد البيت………
طلع لحد شقتهم وحنان راحت شقتها وبردو كريمه…….
هند..طب انا هنزل اجيب حاجه من شقتنا واجي…..
آسر..ماشي يهند متتاخريش
نزلت هند لقت كريم واقفلها عالسلم……..
كريم..عشان خاطري اقفي عاوز اتكلم معاكي…..
هند..هوووف…..هو نت مبتزهقش
كريم..ع فكره انتي ظلماني
هند بسخريه..ظلماك…..دنا قفشاك بنفسي ونت ف البا.ر……وقاعد تشر.ب
كريم..والله العظيم بطلت
هند..لحقت…بطل بقا انا خلاص تعبت منك عديتها مره واتنين وتلاته
كريم..هند….متصعبيهاش عليا….آسف…..
هند..بص يكريم…انا لو اتأكد انك فعلا اتغيرت..انا اللي هرجعلك بنفسي…..لاني بحبك……فاهم…عن اذنك….
الكلمه دي رجعت لكريم تاني الحياة وبقا متحمس اوي انو يبطل نهائي…….
عشق..رايح فين
آسر..هطلع اجيب حاجه من شقه ساره واجي
عشق بغيظ..متقولش اسمها…فاهم
آسر..خلاص..طالع اجيب حاجه من فوق وجاي……
عشق..متتاخرش
آسر..حاضر

 

عشق..آسر…..
آسر..نعم.
عشق..بحبك اوي
آسر قرب منها وابتسم..ونا كمان
عشق..مش باين….انت زعلان عالجنين اكتر ما زعلان عليا
آسر..اولا كدا..الجنين انا لسه مشوفتوش…صح….انا بحبك انتي وبخاف عليكي انتي…..ولازم تاخدي بالك..لو نا مكنتش جيتلك بدري…كان هيحصل اي……
عشق..مش عارفه
آسر..انا مش هاممني الطفل اكتر منك…..عشان كدا لازم تتعاقبي
عشق..ازاي….متعاقبنيش فيك انت
آسر اتنهد..طب بصي….هطلع بس اجيب حاجه واجيلك
عشق..متتاخرش

 

آسر..ثواني وهجيلك ….وسابها وطلع……دخل لقا سارة مولعه شمع كدا وعامله جو رومانسي اوي
آسر..سارة…اي اللي انتي عاملاه دا
سارة..انا بحبك يا آسر…….عشان خاطري….خليك معايا الليله….حرام عليك تظلمني كدا
آسر كان لسه هيروقها ويهزقها لقا فونه بيرن لقاها عشق…….
إسر محبش يرد……عن اذنك……
ونزل لعشق……
عشق..اتاخرت لي..عند البارده دي
آسر..عشق…انا مكملتش دقيقتين
عشق..وكنت بتجيب اي من فوق
لسه جاي يرد لقا سارة نازله ولابسه روب فوق قمي.ص النوم وهند هي اللي فتحتلها لما خبطت……
دخلت ناحيه الاوضه بتاع عشق وآسر….
سارة بدلع..اي يحبيبي..اتاخرت لي…..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية آسر العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!