Uncategorized

رواية حبيبي من الطفولة الفصل التاسع عشر 19 بقلم سندس المصري

 رواية حبيبي من الطفولة الفصل التاسع عشر 19 بقلم سندس المصري

رواية حبيبي من الطفولة الفصل التاسع عشر 19 بقلم سندس المصري

رواية حبيبي من الطفولة الفصل التاسع عشر 19 بقلم سندس المصري

اتصدمت ملك لما لقيت في الفيديو حازم مع داليا في وضع مخل بالادب
ملك قفلت الفيديو ودموعها نازله
حازم بيرن عليها وهي باصه في الفراغ ومصدومه
وعند حمزه اول ماراح الشغل طلب القهوه والماده اللي هايدي بتحطها ابتديت تشتغل في جسم حمزه
هايدي بابتسامه خبيثه تمام يافندم القهوه بتاعتك اهي
وخرجت
شرب حمزه القهوه بلهفه
وبعد ماشربها قعد شويه وابتدا يشتغل
وعند هايدي ايوه ياقلبي
المجهول ها بتنفذي
هايدي ايوه وابتدا المفعول يشتغل اول مادخل مكتبه طلب القهوه بلهفه كدا
المجهول بخبث كدا المفعول اشتغل يومين تلاته وهيبقي عايز يعمل اي حاجه عشان يشربها
هايدي تمام ياحبي هقفل انا بقي
وعند جو
انا عايزك تخطف فتون والمره دي لو مرجعتش من غيرها جهز قبرك
الشاب تمام ياجو بيه
جو هتراقب البيت واول ماتلاقيها نازله هتنفذ
الشاب اعتبره حصل
جو والله لاحرق قلبك
الشاب بس ده حرق المصنع والشركه بتوعك
جو لما اخطف فتون دي عنده بالف شركه ومصنع هتبقي ضربه قاضيه ليه
الشاب بأبتسامه تمام
وعند حازم رجع البيت بعد مااتصل بملك ومابتردش ملقهاش تحت طلع اوضته اتصدم لما شاف ملك قاعده وعينها ورمه من كتر العياط
حازم بقلق وخوف مالك ياحبيبتي
ملك طلقني
حازم بأستغراب في ايه
ملك طلقني انا بكرهك ومش عايزه اعيش معاك
حازم في ايه ياملك
ملك فتحت الفيديو بص شوف ايه ده
حازم ببرود عايزه تطلقي عشان الفيديو ده
ملك بغضب وعصبيه انا كرهت اليوم اللي اتجوزتك فيه انت واحد خاين انا كنت عارفه انك بتاع بنات بس زين قالي انك اتغيرت بس اللي في طبع مابيغيروش
حازم باصصلها بصدمه وبيحاول يتحكم في اعصابه كلامها جرح رجولته ومسك ايدها جامد
وبهدوء مش هقولك ان الكلام ده كذب
ملك باصتله ودموعها نازله وبضعف حقيقي
حازم قرب منها وقعدها علي السرير وقعد قدمها علي ركبته
انا فعلا عملت كدا بس قبل مااحبك وقبل ماقلبي يتشد ليكي كل مره كنت ببقي مع واحده مكنتش بقدر المسها وصورتك تبقي قدامي بديلهم فلوس واسيبهم وامشي وأقول انتي متستهليش كدا وتوبت لربنا عشان خاطر ربنا ثم انتي مش اي حد يبعتلك اي حاجه تخلي الشيطان يدخل مابينا اسمعي وبعدين احكمي وسابها ونزل مدلهاش فرصه تنطق
ونسيب ملك بتعيط من خجلها منه وانه كان بيعرف بنات كدا
وبعد اسبوعين ملك علاقه ملك وحازم اتصلحت وبقيت حامل في اسبوعين
وعند فتون
اسماء فتون
فتون ايوه ياعمتو
اسماء بصي ياحبيبتي
فتون نعم
اسماء انا مش بدخل في حياتكم ياحبيبتي
فتون طبعا ياعمتو هو في حاجة
اسماء يعني موضوع الخلفه
فتون بابتسامه عمتو احنا سايبينها علي ربنا
اسماء طبعا ياحبيبتي بس قولي لزين وروحي اتاكدي انك بخير
فتون بابتسامه حاضر يامزه
اسماء متزعليش مني يافتون
فتون بحب لا طبعا انتي عايزه تطمني عليا
اسماء ايوه بجد
كل ده وجو بيراقب فتون
وفي الليل زين وحمزه رجعوا من الشغل زين مستغرب حمزه وان بقي شكله متغير وتحت عينه اسود وجسمه ضعف شويه
فتون حمدالله علي السلامه ياحبيبي
زين الله يسلمك وباسها
فتون كنت عايزه اكلمك في موضوع
زين بقلق انتي كويسه
فتون اه
زين هاخد دش وهخرج نتكلم
فتون تمام ياقلبي
وعند حمزه ومليكه علاقتهم مش مظبوطه كل شويه خناق
حمزه بقي متعصب علطول
مليكه انا زهقت من كدا مالك ياحمزه
حمزه بعصبيه انتي نكديه اوي
مليكه بعياط انا انت بقيت لاتطاق وبقيت غريب
حمزه بسخريه بصي لنفسك وشوفي مين اللي لايطاق
حمزه حس بدوخه وفجأه وقع في الارض وجسمه ابتدا يتشنج ويطلع ربو من بوقه
مليكه بصراخ حمزه مالك ياحبيبي
زين خرج بالبنطلون بس وفتون خرجه جري علي اوضه حمزه ورحاب واسماء طلعه
مليكه فتحت باب الاوضه
زين اتصدم لمي لقي حمزه مرمي في الارض وبينزل ربو من بوقه
شاله ونزل جري علي العربيه
ياتري ايه اللي هيحصل
وحمزه هيموت ولا لا
وفتون هتحمل ولا
وجو هيخطف فتون ازاي
داليا هتعمل ايه بعد لما عرفت ان ملك حامل وهي وحازم كويسين مع بعض بالرغم انها كانت فاكره غير كدا
مين هو المجهول اللي بيكلم هايدي
وايه الماده اللي هايدي حطتها لحمزه
يتبع..
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية قيود من حرير للكاتبة سمسم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!