Uncategorized

رواية أحببت مشاغبة الحلقة الثامنة عشر 18 بقلم ناهد

رواية أحببت مشاغبة الحلقة الثامنة عشر 18 بقلم ناهد 

رواية أحببت مشاغبة الحلقة الثامنة عشر 18 بقلم ناهد

جاسر:بقول ايه ياجماعه متيجوا نطلع شرم الفيلا الي هناك 

آسيل:هيييييه اول مره تعمل حاجه صح ياجسوره 

آسر بضحك:جسوره هههههههه 

خالد:خلاص ياآسر احنا موافقين ياجسوره 

جاسر:كلمه زياده ياخفه انت وهو وهتزعلوا اتكلموا بقا 

مدحت:براحه ياشبح 

ملك:انا موافقه كلنا نطلع بقا الواحد زهق من الحبسه بصراحه 

…….*************…………….***********

مازن بغضب:ازاي هربت ازاي هتهالي من تحت الارض المهم تجيبها اخلص مش عاوز اشوف وشك من غيرها غور 

رقيه بعياط:ياترى انتي فين ياندى حرام عليكي تتعبيني معاكي كده 

حضنها مازن وقال:هنلاقيها ياماما متخفيش هترجع 

*****************………………..******************…………

ملك:ياآسر بقا متجننيش انا متعصبه 

آسر راح ناحيتها وشدها لحضنه 

آسر:بحبك 

ملك :اهو ثبتني قوي 

آسر:بقولك ايه ماتيلا ونجيب عبد الله 

زقت ملك آسر وقعته على السرير 

ملك:اللهم اني صايمه ايه يأخي الفسوق ده 

آسر:خدي يابت انتي فسوق ايه وبعدين خدي هنا صيام ايه مش رمضان فات عليه تلات شهور ولا ايه 

ملك :اه مانت متعرفش 

آسر:لا معرفش يختي عرفيني 

ملك:مهو انا بصوم السته البيض 

آسر:سته بيض ايه خدي هنا 

طلع يجري وراها كان هيمسكها وفجأه وقعت اتكعبل هو كمان ووقع جنبها انتهز الفرصه وراح محاصرها 

ملك:آسر وسع والله هعورك 

آسر:جربي كده 

قرب عليها ولسه هيبوسها لقا الي بيزق الباب بسرعه وبيجري 

مصطفى وهو حاطط ايده على عنيه 

مصطفى :بابا انت بتعمل ايه ف ماما 

ملك :وسع ياعجل انت شوف ابنك 

قام آسر وشد ملك وقومها 

آسر مسك مصطفى من قفاه وقال بغيظ :مافيش ياتنح كنت بحط لامك قطره عنيها بتوجعها غلبتني عشان احطها وبعدين انت مش بتلعب مع العيال تحت ليه تنح زي عمك جاسر ليه كده 

مصطفى :اه قولتلي بتحطلها قطره تعالى اقولك حاجه ف ودنك يابابا 

قرب آسر على مصطفى 

مصطفى بصوت واطي:بابا انا كمان حطيت لصاحبتي قطره زي ماعملت مع ماما 

آسر بصدمه:احييييه عارفها يلا الحقي تربيتك الوسخه ياختي 

آسر:شششش مش تربيتي لواحدك 

**********************……………………..***************(

=ها يادكتور اخبار البنت دي ايه 

_ماجد مش عارف اقول ايه بس هحاول هى دلوقتي حالتها خطره ادعيلها ماشي 

خرج ماجد قعد على الكرسي قدام الاوضه 

ماجد:البنت دي شبه مي جدا معقوله تكون مي مستحيل مي ماتت مين دي يارب 

داليا:ماجد 

ماجد:داليا ايه الي جابك 

داليا:ماجد معقوله اسيب اخويا لوحده كده انت مجنون ياعم هى بقت كويسه ولا ايه 

ماجد:رزان كويسه نامت 

داليا:ايوه جت من المدرسه ونامت سبتها مع الداده كريمه ….

ماجد:….حالتها خطره ياداليا انا اول لما شوفتها اتصدمت دي هى مي بالظبط نسخها منها بس باين عليها اصغر شويه انا هتجنن ايه الي بيحصل ده 

داليا :اهدي ياحبيبي خير متقلقش 

……………………******************……………….***((((((((((((((((((((((

آسيل بصراخ :اااااااه الحقوني فاااااااااااااار 

جاسر بضيق:بت انتي اتسدي صوتك ايه ده 

آسيل:فاار ياجاسر فااااارر يلاهوي ده شنبه كبير خايفه منه اقتله 

جاسر:والله انا خايف عليه منك 

آسيل:ربنا يسامحك اقتله بسرعه قبل مايعضني 

راح ناحيت الفار ومسكه ف ايده 

آسيل بصدمه:يعععع ايه ده 

جاسر:ده مش حقيقي ده لعبه شوفتك نايمه قمت حاطه جنبك هههه 

آسيل:????????????انت كده ظريف وروش 

جاسر:اه 

آسيل:طب وربنا مانا سيباك وبعدين مش اتفقنا نبقا صحاب عاوز تقتع خلفي انت مجنون استنى عليا 

طلعت تجري وراه

يتبع..

لقراءة الحلقة التاسعة عشر : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية رأيتك صدفة للكاتبة لارا.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!