Uncategorized

رواية عشقت حوريتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة هاني

 رواية عشقت حوريتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة هاني

عمر: ها عملت اي 
كريم: انت هتخرج من مصر كمان يومين 
عمر: خلاص تمام و هنتقابل ازي 
كريم: دا حاجه بتعتي لما توصل هيبقي اقولك 
استوووووووووب ???? 
الناس الي فكره اني كريم طيب و مش زعيم مافيا احب اقول لاااااااااااااااااا هو فعلا زعيم مافيا ????  بصو كريم فعلا زعيم مافيا ونزل مصر عشان يدرس مصر اكتر وصاحب عمر عشان هو في المخابرات المصريه و اشتغل في كليه الهندسه بشهاده مزوره من امريكا و عمر عارف انو زعيم مافيا من قريب جدااا و وعد نفسه من الانتقام من كريم فا فهم كريم انو عاوزه يكون واحد منهم وطبعا كريم مصدقش عمر بس وافق عشان لما يروح امريكا يقتله وعمر عاوزه يسافر امريكا ويخطط لي قتل كريم موضوع كبير يا جماعه ???????? 
************************************************
ليلي صحيت ولقت نفسها نايمه في حضن مراد هي فعلا كانت مطمنه وهي نائمه من حضن مراد 
مراد: ليلييييييييييي 
ليلي ببرود: متخفش انا كويسه 
مراد: طب الحمدلله يا حبيبتي تحبي اجيب الدكتور يشوفك 
ليلي: لا شكرا 
وهنا الدكتور دخل 
الدكتور: صباح الخير يا مدام ليلي 
ليلي ببتسمه: صباح الخير يا دكتور 
وهنا شاف مراد ابتسامة ليلي 
مراد بهمس في ودان ليلي: هو اي المضحك يا هانم 
ليلي بصوت واطي: ملكش دعوه 
ليلي: اقدر اخرج من هنا امته يا دكتور 
الدكتور: انهارده يا ليلي 
مراد: اسمها مدام ليلي يا دكتور حضرتك شكلك نسيت 
الدكتور: اسف ممكن تخرجي انهارده يا مدام ليلي 
مراد: طب شكرا يا دكتور 
وهنا خرج الدكتور 
ليلي: احنا هنخرج من هنا علي المأزون عشان نطلق 
مراد: نعم 
ليلي: اي مسمعتش نطلق 
مراد: ليلي ابوس ايدك متسبنيش لوحدي ليه لييييه كلكم بتسبوني لوحدي 
ليلي: كلنا الي هو مين يا مراد 
مراد: انا كنت متجوز من من تالت سنين بنت اسمها شيماء كانت اكتر نعمه ربنا رزقني بيها وبعدين ربنا رزقني بي ايمن و من سنه ماتوا في حادث عربيه وبعدين انا فعلا مكنتش بحب ولا ست ولا كنت عاوز اتجوز تاني اصلا كانت اي ست بروح ليها يوم عشان اتسله وبس مش اكتر  ولما شوفتك كانت عاوز اتسله  برضو بس انتي طلعتي غيرهم وبجد انا حبتك جداا و مش عاوز ست غيرك 
ليلي بصدمه: يعني يا مراد من اول لما اتجوزتني وانت مرحتش عن ست من الستات بتاعك 
مراد: لا روحت بس ولله قبل ما احبك يا ليلي بس اول لما حسيت اني بحبك ولله ما رحت عند اي حد ورحمت مرتي وابني 
ليلي بحزن: وانا مصداقه يا مراد بس بجد مش هقدر اكون معك بعد كل الي انت عملته فيا دا حرام عليك وهنا انفجرت ليلي من العياط 
وهنا جري عليها مراد وخدها في حضنه وبدأ يهدي فيها 
وبعد وقت 
مراد: انا عندي فكره ابقي معيا لمدة شهر واحد بس وهنسافر بره و هتتعالجي باذن الله ولو بعد الشهر دا اختاري انتي تكوني ولا لا 
ليلي: بس يا مراد الشهر دا ولا هتقرب مني ولا في مد ايد ولا اي اهانه يا مراد و كمان انزل الشغل يا مراد  
مراد: انا اسف يا حبيبتى اني عملت فيكي كل دا بس ولله مكنتش متوقع انك تكوني لغيري و علي حكايت الشغل انا موافق وامري لله 
ليلي: اشطات  
مراد:  في بنت تقول اشطات 
ليلي: اه انا مش عجبك 
مراد: انا اموت في اشطات منك يا حرمي 
ليلي: سافل 
مراد: هههههههه عارف
************************************************
آدم صحي من النوم دا أول مره ميلقيش حور جانبه علي السرير 
قام آدم و لبس ونزل 
فتحيه: حضرت الفطار يا آدم يلا 
آدم: مش عاوز يا داده انا رايح الشغل 
فتحيه: مش هينفع…
آدم: قولت خلاص يا داده 
وهنا مشي آدم ورح الشركه 
آدم: هو فين مراد يا محمد 
محمد: مجاش يا فندم 
آدم بنرفزه ودخل المكتب: هيكون فين الزفت دا 
وهنا محمد خبط علي الباب 
آدم: ادخل 
محمد: في واحد اسامه عاوز حضرتك 
آدم: طب خليه يدخل 
وهنا دخل اسامه و آدم كان بيمضي ورق ومش باصص لاسامه 
اسامه بتوتر: صباح الخير يا آدم باشا 
آدم من غير ما يبص في وشه: صباح الخير انت مين 
اسامه بتوتر اكتر: انا كانت جاي اطلب ايد اخت حضرتك 
آدم و اخيرا بص في وش اسامه : اختي الي هي مين 
اسامه: انسه حور 
آدم بصوت عالي: انسه مين ياروح امك 
اسامه بخوف: في اي يا آدم باشا 
آدم: انا هعرفك في اي 
وهنا آدم قفل باب المكتب بالمفتاح 
آدم: دي تكون مراتي يبن &&&&&& شتيمه كتر???? 
وهنا نزل آدم علي اسامه بالضرب وبعد وقت من صراخ اسامه 
آدم: لو سمعت اسمعها علي لسانك تاني قول علي نفسك يا رحمان يا رحيم 
اسامه بوجع وخوف: حاضر……حاضر 
وهنا خرج اسامه وهو ميت من الوجع والخوف 
آدم: لا عال اوي يا ست حور بقا بيجيلك عرسان وانتي مراتي 
***********************************************
حور صحيت من النوم وهي في مود مش حلو 
واتصلت بي ليلي 
حور: اي يا ليلي 
ليلي: اي يا حبيبتي عامله اي وآدم عامل اي 
حور بسخرية: انتي متعرفش اني انا وآدم اطلقناا 
ليلي: اييييي ازي 
حور: دا الخبر مغرق السوشيال ميديا 
ليلي : معلش انا بقالي فتره ممسكتش الموبايل 
حور: تمام انا هنزل الشغل عشان الشركه وقفه بقلها كترر 
ليلي: مين قالك اني الشركه وقفه عن الشغل 
حور: مش فاهمه قصدك اي 
ليلي: آدم من اول لما اتجوزك ونزل بنت اسمها ساره و هي الي بدير الشركه و شاغله حلو اوي وهو مكنش عاوزني اقولك 
حور بصدمه: هو آدم عمل كدا 
ليلي: ايوا 
وهنا حطت حور أيدها علي بطنها وافتكرت البيبي 
حور: مليش دعوه انا هنزل الشغل و البنت دا مش عايزها في الشركه 
ليلي: علي العموم برحتك وانا هنزل الشغل من بكره 
حور: تمام يلا باي 
ليلي: باي 
ولبست حور ونزلت 
دينا: حور اختك مجتش لغيت دلوقتي 
حور: امبارح يارا بعتت ليا أنها هتفضل هناك هي وكريم لمدة شهر كمان 
دينا: شهر ليه كدا كتير 
حور: برحتهم يا ماما ربنا يخليهم لبعض 
دينا: يارب يا حور 
وطبعا الرساله دي بعتها كريم من تلفون يارا 
حور: انتي مش هتروحي الشغل 
فريده: لا مش قادره انهارده 
حور: برحتك يا رورو انا مشيه بقا 
دينا: ربنا معاكي يا حبيبتي 
في الشركه دخلت حور مكتبها 
كانت ساره قعده وكانت لبسه فستان قصر جداا و بيكشف اكتر ما يستر 
ساره: هو حضرتك مين 
حور بقرف: انا حور صحبت الشركه 
ساره بدلع: اي دا هو حضرتك طليقت آدم باشا 
حور بسخرية: انا يا حبيبتي 
ساره: حضرتك هتكوني هنا و انا أمشي 
حور: ايوا 
ساره: ماشي وانا هبلغ آدم باشا باكلام دا 
حور: برحتك 
**********************************************
اسامه بيشتغل في شركه حور وهو مش بيعرف في التلفون اوي ومش عارف التريند بيبقي علي اي و مكنش عارف اني حور مرت آدم الاسيوطي
اسامه بوجع من ضرب آدم: انا مش هكون هنا تاني انا هقوم اقدم استقالتي بس ليه الرجل دا قالي انها مش متجوزه 
Flash Back 
في كتب كتاب يارا 
اسامه: هو حضرتك عارف انسه حور دي 
عمر: اها اشمعنا يعني 
اسامه: اصل عاوز أتقدم ليها 
عمر: ههههههههههه تقدم لمين 
اسامه:انسه حور 
عمر: هههههههه انسه روحي أتقدم لاخوها آدم دا 
اسامه: دا أخوه 
عمر: هههههههه اه دا اخوها 
اسامه: شكرا جدااا
عمر: الله يرحمك كنت طيب???????? 
اسامه: تقصد اي
عمر: لا مفيش 
Back
اسامه: بعد اذنك يا مدام حور انا بقدم استقالتي 
حور: اي الي عمل فيك كدا 
اسامه: جوز حضرتك 
حور: آدم ليه  
اسامه: عشان كنت رايح أتقدم لحضرتك مكنتش اعرف اني حضرتك مراته بس هو عرفني 
حور: ههههههههههه اسفه استقالتك مقبوله 
اسامه: تمام يا فندم وخرج اسامه من شركه حور 
وهنا استغربت حور من الي عمله آدم 
**********************************************
كريم فك يارا اخيرا يارا بعياط 
يارا: عاوز اي يا كريم
كريم: هكون عاوز اي يا مرتي 
يارا: ابعد يا كريم ابوس ايدك 
كريم: ليه ابعد ليه دا انا كيمو حبيبك 
يارا بصوت عالي: ولا حبيبي ولا زفت ابعد عني
وهنا شلها كريم وحطها علي السرير وبدأ ضرب فيها لحد ما يارا فقده الوعي وهنا قطع كريم هدوم يارا وبدأ في اغتصبها بدون رحمه 
وبعد وقت طويل فاقت يارا وهي نايمه علي السرير ومش قادره تتحرك وكريم قاعد قدمها بيشرب خمره
كريم: لا اجمدي كدا يا حبيبي دا كل يوم من دا لو مكنش بمزاجك غصب عنك 
يارا: بكرهك يا كريممممممم بكرهكككككك 
كريم: محدش قالك حبيني 
وهنا قمت يارا من قدم كريم ودخلت تاخد دوش مياه دافيه عشان جسمها مش قادر يتحرك وخرجت يارا 
كريم: تعالي يا حبيبتي عاوزه اوريكي حاجه 
يارا بقرف: مش عاوزه اشوف حاجه 
وهنا شد كريم ايد يارا 
وشغال الشاشه الي في الأوضه 
كريم: اي رايك 
يارا بدموع : اييييييييييييي اي 
يتبع ..
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق ياسين للكاتبة سمسمة سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!