Uncategorized

رواية زواج إجباري الحلقة العاشرة 10 بقلم إنجي صابر

 رواية زواج إجباري الحلقة العاشرة 10 بقلم إنجي صابر

رواية زواج إجباري الحلقة العاشرة 10 بقلم إنجي صابر

رواية زواج إجباري الحلقة العاشرة 10 بقلم إنجي صابر

((من الحلقه السابقه????))
…..: واخير رجعت تاني لمصر كابوسك رجع تاني يا سليم ????
عند عمر
عمر رجع البيت مع ورد و الاتنين ساكتين
نهال: حمدلله على السلامة يا حبايبي
ورد بي ابتسامه: الله يسلمك يا طنط انا هطلع ارتح شويه ومش جعانه بعد اذنكم
نهال:اتفضلي يابنتي
طلعت ورد الاوضها و تجنبت النظر علي عمر و عمر كان هياكلها بعيونه
نهال بعد ما ورد طلعت:عمر هوا حصل اي
عمر بضحك:ولا اي حاجه وانا جعان كدا خدي بوسه اهي واعملي الاكل بسرررررعه ياست الكل عقبال ما اطلع اخد شور
نهال بضحك:مالو الواد ده بس هعرف يا ابن بطني مالك انت و ورد
بعد نص ساعه
نهال:انتصار اطلعي نادي علي عمر و شهد
انتصار:حاضر يا هانم
شهد:انا نزلت يا ماما و قال ل عمر و هوا جي بيسرح شعره
نهال: خلاص يا انتصار تقدري تشوفي شغلك انتي
انتصار:حاضر
وبعد الاكل و كل واحد طلع اوضته
شهد وهيا بتكلم صحبتها:يابنتي وطي الاغنيه شويه خليني اكلمك
ايمان:حاضر اهو احكي يختي
شهد بضحك:دلوقتي عمر و ورد انا عايزهم يحبو بعض اعمل اي
ايمان:طب وانتي مين قالك انهم بيكرهو بعض
شهد:طب انا عايزهم يقربو من اعمل اي
ايمان:طب بصي انتي روحي واعملي………
شهد:تصدقي فكره ازاي مش فكرت فيها
ايمان:وهوا انتي عندك اصلا دماغي ????
شهد????:اقفلي يا ايمان بدل ما ازعلك غوري
عمر:امته بقا يا ورد هتحسي بيا
انا هنام وبكرا هحاول اعمل زي ما سليم قال و هشوف
وحته لو طلعتي مش بتحبيني هخطفك والي يحصل يحصل
و عدا اليوم وصباح جديد كله مفاجئات
همس بنوم ولسه مغمضه عنيها:ياسمين قلت ليكي كتير مش تحضنيني كدا وصح امته بقت ايدك تقيله????ابعدي عايزه اقوم
سليم ولسه مغمض عنيها:ششش عايز انام لسه مش شبعت نوم
همس بصدمه فتحت عنيها????:انت جيت ازاي
ولسه همس هتصرخ لاقت سليم ????سكتها
(طبعا سليم حط ايده علي بوقها دماغكم مترحش بعيد????روياتي طول عمرها طاهره????????)احم نرجع للرويه
اسكتي ياهمس بدل اشيل ايدي وهسكتك بطريقه تانيه????
همس هزت راسها بمعنا مش هتتكلم
سليم:عسوله لما بتسمعي الكلام
همس جريت اول ما بعد ايده عنها
همس:انت قليل الادب والله لوريك وهعملك الادب
سليم قام ليها وكانت هيا جريت علي الحمام
سليم:افتحي ووريني نفسك بتقولي اي
همس من ورا الباب:مش هفتح ومش هتقدر تعمل حاجه
سليم: بقا كدا
همس:اه
سليم:طب ورينى بقا هتخرجى ازاي بقا اديني واقف
همس:مش بتهدد
بعد عشر دقايق
همس:سليم انت مشيت
مفيش رد
همس:سليم انت برا صح
مفيش رد
همس فتحت الباب براحة ومش لاقيته
همس بضحك:الجبان خاف مني
سليم من ورها:انا بردو صح
همس بخضه:انت هنا
سليم كان بيجري وراها وهمس بتجري في الاوضة
همس:ونبي خلاص سامح المرادي
سليم:انا بقا هعرفك مين الجبان
وهمس بتجري بووم اتسحلقت وسلم وقع عليها وكانه بيلعب ضغط وهيا تحت وهوا فوق
سليم فضل باصص على عنيها الزرقه لون السماء الصافيه
همس بتوتر:ممكن تبعد
سليم:لا
همس خدودها بقت طماطم
سليم:خدودك مالها
همس لسه هتتكلم لاقت الباب بيفتح
ياسمين وهيا بتفتح الباب:همس انتي لسه ناي????
همس زقت سليم بيديها الصغيره وهوا وقع جنبها وبقا يضحك علي شكلها
ياسمين:????انااسفه كملو انا مش شوفت حاجه????????‍♀️????????‍♀️????????‍♀️????????‍♀️????????‍♀️
همس: استني والله مافي حاجه حصلت
همس: عجبك كدا اديها هتفهم غلط
سليم و هوا شد همس ليه: طب ما تفهم هوا انتي صحبتي
ده انتي مراتي ياروحي واعمل اكتر من كدا بس هوا مفيش حاجه حصلت اصلا????
همس فاضلت مكانها مصدومه و سليم بعد عنها و دخل ياخد شاور عشان يروح الشغل
همس بتكلم نفسها بصدمه:ده قال روحي انا روح سليم
بعد شويه
سليم: همس
همس وهيا بتلعب في التلفون: همممم
سليم: اي ريك
همس وهيا بتبعد عنيها من الفون و بتشوف سليم ????
كان سليم لابس بنطلون اسود جينز وتشيرت اسود ساده واخد وضع الجسم وعضلاته باينه وجاكت احمر دم الغزال الهادي وكوتشي اسود
يتبع..
لقراءة الحلقة الحادية عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية الساحر للكاتبة ياسمينا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!