روايات

رواية معشوقه حياتي الفصل الثامن 8 بقلم نورهان رضا

رواية معشوقه حياتي الفصل الثامن 8 بقلم نورهان رضا

رواية معشوقه حياتي البارت الثامن

رواية معشوقه حياتي الجزء الثامن

رواية معشوقه حياتي
رواية معشوقه حياتي

رواية معشوقه حياتي الحلقة الثامنة

في الصباح
فاق زين بهدوء ونظر إلي اسيل الذي تنام بأستكانه
رفع زين يديه وبدأ يلمس وجهه بهدوء ونزل بيديه الي شفتيها وبدأ يتحسسهم برقه حتي تململت وفاقت من أثر يديه
زين بهدوء وهو مزال يحسس شفتيها
صباح الخير
اسيل بخجل صباح النور
زين نمتي كويس
ااسيل بخجل
احم ايوه
زين طب مش هتصبحي عليا
اسيل وهي تعقد حواجيبها منا قولتلك صباح النور
زين بهمس
تؤ مش دي
نظرت اليه بعدم فهم
اقترب منها زين وقال بهمس
انا عايز ادوق من العسل بتاع امبارح ثم غمز بعنيه
خجلت اسيل ولاكن سرعان مافتحت عيونها بسرعه

 

 

عندما قبلها زين ثم ابتعد عنها وقال كده صباح الخير
خجلت اسيل بشده
وابتعد عنها زين وقال بهدوء انا هخرج قبل محد ميصحي أومأت اسيل ا وقالت ماشي
رجع لها زين تاني وقال بحده
ولهي يا اسيل لو شوفتك بتهزري مع احمد أو حتي بتضحكي معاه انتي عارفه هيحصلك اي
اسيل بحده هي الاخري
مش انت قولت كل واحد في حالو ملكش بق دعوه بيا
زين عندك حق انا قولت كده بس بردو
مش تفضلي تهزري معاه كل شويه
اسيل بقوه
ملكش دعوه اهزر ولا لأ ثم تمدت مره اخري علي السرير وقالت
زين ونبي اقفل الباب وراك لحسن هموت ونام تاني اتغاظ زين من حديثها وخرج ولاكن ترك الباب مفتوح أما اسيل ضحكت بقوه وقال ماشي يا زين هنشوف انا هعمل اي معاك
_________________________________________
كان الكل يجلس علي علي السفره
ويفطرون وكان زين يرمق اسيل بنظرات غاضبه
ثم وقف ورما المنشفه بقوه ولاكن وقفه صوت حسين الذي يرقبه من الصباح
رايح فين يا زين من مش كملت اكلك
زين شبعت
ذهب زين ولاكن ضحك الجد بصوت عالي ثم سأله عمر بأستغراب في اي ياجدو بتضحك علي اي
خالد بضحك هو الآخر
لالا مفيش بس اصل انا وجدك افتكرنا حاجه وضحكتنا
_____________________

 

 

كانت چيسي ستهم بالخروج
لاكن اوقفها عمر وقال چيسي رايحه في حته اوصلك
چيسي بأبتسامه شكرٱ يا ابيه مش تقلق السواق هيوصلني أومأ لها عمر بهدوء ثم خرج ولاكن عندما خرج رأي سواق واحد سألوه عمر وقال اومال فين سواق چيسيكا
السواق مراتو بتولد ومشي بسرعه أومأ عمر بهدوء وقال خلاص خليك وروح معاها مطرح مهي عايزه ونا هروح ولما تخلص تعلالي
السواق حاضر يا باشا
عمر بحده خد بالك منها فاهم وإذا حصل حاجه كلمتي فورٱ حتي لو اي
أومأ له السواق بأحترام ثم ذهب عمر وهو يشعر بشعور سئ
نزلت چيسي وركبت مع سواق عمر
وقالت له علي العنوان
بعد أن ذهبت ونزلت من العربيه
خلاص روح انت لأ ابيه ونا هخرج مع صحابي
السواق وهو ينظر إلي المكان بس ياست هانم
چيسي بأبتسامه انت خايف ليه روح نا مش لوحدي
يلا باي

 

 

ذهب السواق ليرجع الي رب عمله
أما چيسي فرنت جرس الباب
وفتح لها ذلك المعتز وهو يبتسم لها بخبث
معتز وهو يعانقها حبيبتي بجد شكرٱ لأنك جيتي انا بحبك ااوي
چيسي بخجل
احم ونا كمان فين بق مامتك
معتز تعالي ادخلي هي في الاوضه بتاعتها فوق عشان حطين ليها الأجهزة ثم أكمل بحزن زائف عشان لو شلوها ممكن تموت
چيسي بسرعه بعد الشر عليها طيب خلينا نطلع نشوفها
معتز أوي أوي
طلعوا هما الاتنين
وفتح معتز الباب
٠٠٠٠
_______________________________
رجع السواق الي عمر وحاول أن يتحدث معه ولاكن كان عمر بغرفه العمليات يجري العمليه
السواق مش عارف ليه قلبي مقبوض من ساعت موضيت الست چيسيكا البيت ده جيب يارب العواقب سليمه
__________
فاقت ملك
وتنهدت بحزن عندما تذكرت معامله مازن لها وقف ورتبت نفسها ثم خرجت لقتو يقعد فوق الاريكه يشاهد فيلم وهو يقطر
ملك احم ا انا لازم امشي
مازن وهو يمضغ الاكل ومازال ينظر إلي الTv
في حاجه اسمها صباح الخير الاول
ملك يتوتر
صباح الخير ممكن بق انزل
مازن ببرود لأ
ملك لي انا اتأخرت ولازم ارجع وكمان عشان هروح الشركه
مازن مش هتخرجي غير لما تفطري
نظرت اليه ملك بعدم فهم فأردف

 

 

متبصليش كده انا لما حد بيدخل بيتي لازم يخرج منو وهو مبسوط ثم غمزلها وقال ها هتكلي ولا
ملك بسرعه
خلاص خلاص هفطر ثم اقتربت نحو المطبخ وهي تقول انسان باارد ورخم
بعد أن انتهت من تناول الفطار تحت انظارو
قالت يلا انا لازم امشي وقبل أن يعطيها الرد كانت فتحت بابا الشقه وخرجت منو بسرعه
ضحك مازن عليها وقال صدقيني يا ملك مهما عملتي مش هتهربي مني وهاخد بردو الي انا عايزه ثم ابتسم بخبث
_________________________________
كانت اسيل تقعد بغرفتها تلبس شورت ليس قصير وتيشرت نصف كم بالون الازرق وتركه شعرها منسدل وكانت تمسك هاتفها وسمعت صوت خبط علي غرفتها ظنت أن يكون ميس أو چيسي فقالت ادخل
دخل احمد ولاكن تصمر مكانو عندما شافها بهذا المنظر وقال انتي عايزه تجننيني يا اسيل
انتفضت اسيل من المقعد وقال بتوتر وخوف من زين
اا احمد
احمد بأبتسامه مالك اتخضيضي ليه كده
اسيل بتوتر
احم لا مفيش
احمد كنت عايز اتكلم معاكي
اسيل

 

 

 

اا اكيد وكانت ستكمل لاكن لمحت زين وهو يطلع الدرج ثم ابتسمت بخبث واقتربت من احمد وعندما رأت تقارب زين قالت بأبتسامه
طبعٱ يا احمد قول الي انت عايزو
احمد بهيام تعرفي يا اسيل ا انك من ساعت مجيت هنا ونا مسحور بيكي من اول معيني وقعت عليكي
اسيل بخجل وتوردت وجنتيها
احم ونا كمان يا احمد ربنا عالم
زين بحده
وهو ينظر لها نظرات تقتل
ادخلي الأوضه وقفلي الباب وحسابي معاكي علي البس الي انتي لبساه ده يا محترمه
اسيل بأستفزاز
محترمه غصب عنك وكمان انا واقفه مع ابن خالي هو انا واقفه مع حد غريب
احمد في اي يا زين عايزها تدخل ليه
زين بغضب وعصبيه انا قولت ادخلي ام الزفت
انتفضت اسيل ودخلت سريعٱ الي الغرفه
اردف احمد
لي يا زين انا كنت عايز اقول لها حاجه
زين ونت لما تعوذ حد بتطلع ليه اوضته
احمد بخجل
احم خلاص هستناها تحت
ضغط زين اكتر علي يديه الذي ابيضت من كتر الضغط وقال ماشي روح شوف وراك اي ذهب زين الي غرفته كي لا يفكر احمد انو سيدخل غرفت اسيل وعندما ذهب احمد رجع زين الي اسيل وفتح الباب بذلك المفتاح الاحتياطي الذي يمتلكو بعد أن دخل بهدوء رأي اسيل تمسك هاتفها
اقترب منها وشدت هاتفها بقوه شهقت هي علي اثرها
اسيل وهي تتسع عنيها انت دخلت ازاي
زين وهو يمسك يديها بقوه

 

 

نتي ازاي تخرجي كده
اسيل زين ابعد ايديك ايدي وجعتني
زين ردي عليا ازاي تقفي معاه كده واصلٱ كان بيقولك اي
اسيل بقوه ولاكن جواها ترتحف خوف
ملكش دعوه نت مالك اصلٱ مين انت عشان تقولي اعمل اي ولا معملش اي انت مجرد ابن عمي وكمان انت اي الي دخلك كده يعني هو حرام ليه وانت حلاال ليك
لما هو مش ينفع اقف معاه كده يبق انت كمان مش ينفع اقف قدامك كده
شدت زين علي يد اسيل ا بقوه اكبر وحدت عينيه
وقال بصوت كفحيح الافعي
لا انا ليا ليا ني ادخل في الي انتي بتعمليه كويس ااوي
ولو علي الكلام الي انا قولتلو فده تنسيه خالص ونا مش ابن عمك وبس انا جوزك فاهمه ولا لأ ووالهي
يا اسيل المحك بس بتكلميه تاني مش هيحصل كويس.
ابتعدت عنو اسيل وهي تبكي بسبب الم يديها وقالت
لا هتكلم معاه ونت مش جوزي انت قولتلي هطلقني وقولتيلي كل واحد يعمل الي هو عاوزه ونا بعمل الي انا عوزاه وتكلم اي حد احب اني اتكلم معاه ولعلمك انا محترمه اكتر منك وبدل منت قاعد تكلمني انا روح شوف خطيبتك احسن
ومدتخلش في حياتي والاوضه دي مندخلها تاني والا هقول لجدو وسعتها هو هيتصرف ووريني بق هتعمل اي
خلع زين چاكتو وبدأ يقترب منها تاني بهدوء مريب
وقال وهو يشمر سعديه
ااه قولتيلي مليش دعوه بيكي واسيبك تعملي الي انتي عوزاه وإن نا مش جوزك وني هطلقك وني مش ادخل الاوضه دي تاني وكمان هتقولي لجدي ده علي اساس اني طفل وهخاف لما تقوليلي هقول لجدو
وضع زين يديه علي الحائط ليكي يحاصرها وقال بصوت غاضب
لعلمك بق انتي بتاعتي بمزاجك غصب عنك ملكي وكلام مليش دعوه بيكي ده تبليه واشربي ميتو واني اسيبك تعملي اي حاجه
لا ياحبيبتي مش انا الي اسيب حاجه ملكي تتحرك علي مزاجها وانا هسبتلك ازاي دلوقتي اني جوزك بس سيبيها لأخر حاجه مش عيزاني ادخل الاوضه تاني امم لا بق انا عايزك تتعودي كل يوم هاجي الأوضه دي بعد ما الكل ينام حتي لو حد صاحي هاجي ومش يهمني وهقضي كل يوم معاكي هنا وكل ده ونا بردو خاطب ريم يعني متفكريش اني ممكن اسيبها عشان واحده زيك ابوها رمهالي

 

 

ثم اقترب منها اكتر وقال جينا بق للأهم واثبات اني جوزك بدأ زين يقبلها بعنف وكانت اسيل تحاول أن تبعدو عنها ولاكن قوته غلبت علي جسدها الضئيل نزل زين الي عنقها وبدأ يقبلون بعنف وترك بيه ملكيته وكأنه يثثبت انها ملكو ابتعد عنها وهي تبكي بقوه نظر لها بحزن وكان سيتكلم ولاكن ضربتو بقوه علي صدرو وقالت أخرج مش عايزه اشوفك أخرج من هنا
خرج زين وهو غاضب بشده ودخل الي غرفته وكسر كل شيئ بيها
أما اسيل فظلت تبكي بقوه
___________________________
فتح معتز باب الغرفه ثم دفع چيسي الي الدخل
چيسي بتوتر
اا اومال فين طنك
معتز في اي يا حبيبتي دي الرسيبشن بس اشربي حاجه لحد مهي تفوق هي المفروض بتصحصح دلوقتي
وفقت چيسي وقدم لها معتز عصير وبدأت تشربو ذهب الي غرفه التانيه وشاور بيديه الي صديقتها أو الذي تسمي بصديقه
وصديقه الذي قال له خلص ونديلي يا بص
معتز وهي يمسك چيسي ويتفحصها
لا مره تانيه انهارده هي بتاعتي انا وبس
ضحكت صديقتها هي وذالك الشاب ثم خرجت ينتظروه

 

 

قفل معتز باب الغرفه اقترب من چيسي الذي أغشي عليها من مفعول الدواء الذي وضعه معتز بالعصير وقال
واخيرٱ متعرفيش كان نفسي اكسرك ازاي من زمان
ثم بدأ يخلع لها ملابسها وحده تلو الأخري
ثم…..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معشوقه حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى