روايات

رواية معشوقة الشيطان الفصل الخامس 5 بقلم ملاك الظلام

رواية معشوقة الشيطان الفصل الخامس 5 بقلم ملاك الظلام

رواية معشوقة الشيطان البارت الخامس

رواية معشوقة الشيطان الجزء الخامس

رواية معشوقة الشيطان
رواية معشوقة الشيطان

رواية معشوقة الشيطان الحلقة الخامسة

استيقظت تمارا بتعب فوجدت نغم تنام و هي قاعده فأشفقت عليها بشده قبلت رأسها و عدلت نومتها
اتجهت الي المطبخ و حضرت الفطار جلست و فطرت و وضعت قليلا لنغم و معهم ملاحظه صغيره
ذهبت الي غرفتها و ارتدت بنطال جينز و تشيرت مرسوم عليه اسبونج بوب و رفعت شعرها الاشقر كحكه قبضت علي يدها بقوه و قررت مواجهه الامر
نزلت من العماره و اثناء نزولها قابلت جرتها المقيته انوار فزفرت بملل هي ليست بحاله جيده للتشاجر معها اليوم
انوار بفضول: الاه كنتي فين امبارح يا تمارا انتي و نغم
تمارا بملل: ملكيش دعوه يا انوار خليكس في حالك
انوار بصوت عالي قليلا: جرى اي يا عنيه مش بطمن علي العماره ال اتنجست من ساعه اما جيتوا و انتو بترجعوا نص الليل و احنا سكتين بس محصلتش انكم تباتوا برااا ااااه دي عماره شريفه و هتفضل طول عمرها شريفه
تمارا بردح: شريفه مين يا امو شريفه شريفه دي ماتت يعنيا و العزا كان من سنه
انوار بصوت عالي جذب انظار الجميع فهم كانوا في الدور الاول: شوفوا البت العيبه الدايره علي حل شعرها هي و المحروسه بنت عمها و جاين في نص الليلا و كمان ركبه مع واحد غريب و مش كدا وبس دا كمان كان مقرب منها اوووي و مش عارفين كانوا بيعملوا اي تاني يا عالم يا انجا…. س يا وس… خه
تمارا بشرشحه: حوش حوش السايبه جوزها داير علي حل شعره مع النسوان لمي الدور يا انوار لالمك
انوار بسخريه هتعملي اي يعني يا دايره يا عيبه انتي و البت بتاعه نصاص اليلي دي و ياعالم بتعمل اي تاني
احد الناس: استهدي بالله يا انوار و اغزي الشيطان

 

 

تمارا بعصبيه: من ناحيه همعل فأنا همعل كتير يا انوار تعليلي
هجمت عليها تمارا بغضب و امسكتها من شعرها بقوه و نزلت بها ضرب تحت صراختها و استنجدها بالناس
انوار بألم و دموع: الحقوني يا ناس الحقوني يا عالم بتتجهم عليا
عندما حاول بعض الناس ابعدها
تمارا بنظره مرعبه: يمين بالله الهيقرب لمرمط امو معاها
تراجع الجميع برعب منها فمن لا يعرف تمارا وقت الغضب فأكملت تمارا ضرب في انوار
بعد ساعه كانت تمارا تقف ببسمه بلهاء و بجانبها انوار الذي لم يكن لها ملامح من الاصل بسبب ضرب تمارا لها
رجب بغيظ: اعمل فيكي اي يا تمارا يا شيخه ارحميني هو انا موريش غيرك كل اسبوع لازم تيجي بمصبيه جديده
تمارا ببسمه بلهاء: والله يا رجب باشا انا بحاول ابعد عن المشاكل بكل قوه بس يظهر كدا انها بتحبني اووي و بتنجذب ليا اعمل اي بقا قدر ربنا هنعترض
نظر لها رجب بغيظ و ارجع نظره الي انوار المتخرشمه خالص
رجب بهدوء: خلاص يا انوار سميحها المرادي
انوار بوجع: لا يباشا انا عايزه حقي دا حقي يا حكومه
تمارا بندفاع: كسر حوقك يابعيده حق مين يامو حق
رجب بغيظ: تمارا هنام لو مفهاش ازعاج يعني ينفع تسكتي
تمارا ببسمه: طبعا ياباشا انتا تؤمر
رجب: طب اي اليرضيكي يا انوار
انوار بخبث: تتحبس ياباشا اه اومال اي
رحب بقله حيله: تمام عسكرى عبد الحميد
عبدالحميد و هو يقدم التحيه: اؤمرك يا رجب باشا
تمارا بمرح: عبحميد وحشني يا راجل يلا بينا علي الحبس
عبدالحميد بملل: يووه يا تمارا هو انتي لازم كل اسبوع تشرفينا يلا يبنتي
اخذها عبدااحميد و ذهب الي الزنزانه و فتح لها بينما هي دخلت و هي تقول
تمارا بفرحه: صبح صبح يا عم الحج وحشتوني يا عيال
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
استيقظت نغم من النوم علي ألم جسمها و نهضت اتجهت الي السفره فوجدت الفطور و بجنبه ملاحظه اخذتها و كان محتواها

 

 

« نغوم قلبي مردتش اصحيكي عشان عارفه انك تعابنه انا حضرت الفطار و متقلقيش انا طفحت و قررت واجه الامر و اروح المشتسفي لحسن احمد يولع فيا و اوعي يا نغم ثم اوعي تقربي من المطبخ فاهمه اي لافيو سو ماتش ♡♡»
ابتسمت نغم بغباء ووضعت الورقه جانبا و عندما اوشكت علي الاكل وجدت ان الطعام بارد
نغم ببسمه غبيه: هسخنه بس والله مش هلعب في المطبخ
اخذت الغطور و ذهبت الي تسخينها وضعت الزيت علي البوتجاز من اجل تحمير بعض البطاطس و اشعلت النار علي علي الفول وقفت عدده دقائق بعدها اردفت بملل
نغم بملل: اووووف انا هروح اتفرج علي توم و جيري لحد اما البطاطس تتحمر
جلست نغم و اشغلت التلفزيون و اندمجت جدا مع الكرتون و نست امر الطعام تماما و بعد مرور نصف ساعه اشتمت رائحه حريق
نغم: ايتا اي الريحه دي نش عارفه اتفرج او…… اعاااااااااااااا الاكل
تذكرت الاكل و ذهبت سريعا الي المطبخ فوجدتها نصفه محترق
نغم برعب: احييييييييه احييييييه احييييه دي تمارا هتشرحني
اغلقت نغم البوتجاز و غيرت ملابسها سريعا الي سولبته طفوليه باللون الازرق و عملت شعرها قطتان و نزلت سرسعا من الشقه برعب
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♡
تململت لي السرير بألم و انزعاج من ضوء الشمس الذي اخترق عينها ، شعرت بألم شديد يتخلل في جسدها فتحت اعينها ببطئ و دارت بها في الغرفه كانت غرفه فخمه باللون الازرق و الابيض تجعدت حجبايها بستغراب اين هي الان فجاءه تذكرت كل شئ اختطفها و تعذيبها و هروبها و اخيرا سقوطها لي طريق ما
فاطمه بلهفه: انتي صحيتي جمدالله علي السلامة
الفتاه بألم: الله يسلمك انتي مين و انا فين
فاطمه بمرح: شوفي ياستي انا فاطمه ممكن تقوليلي يا طمطم اما بقي انتي فين فأاخويا شافك امبارح علي مغمي عليكي علي الطريق فأجبك هنا الي قوليلي يا قمر اسمك اي
الفتاه ببسمه: قمر
فاطمه بتأكيد: اي والله قمر و مزه كمان
الفتاه بضحك: قمر
فاطمه: ياست ماقولنا انك قمر بقا الله
الفتاه بضحك اكتر: يابنتي والله اسمي قمر
فاطمه بأحراج: لامواخذه يا شابه

 

 

قمر بضحك: لا ولا يهمك
حولت قمر النهوض لكنها سقطت مره اخرى من الالم
فاطمه بسرعه: بتعملي اي يا هبله انتي لسه مخفتيش
قمر بحاوله النهوض: لازم امشي امي بقالها اسبوعين معرفش حاجه عنها و هي صاحبه مرض
فاطمه: ط طب ممكن تهدي و انا هخلي فهد يوصلك
قمر برجاء: طب بسرعه و نبي
فاطمه: حاضر
خرجت فاطمه من الاوضه و ذهب الي فهد
فاطمه: فهد فهد فهد فهد فهددددد
فهد: اييييييييي ودني هو انا في المريخ يابنتي منا متنيل قاعد قدامك اهو
فاطمه بستعطاف: بقولك اي يابو الفهود يا حبيبي متقوم توصل البنيه الغلبانه الفوق دي لبيتها عشان والدتها تعابنه و متعرفش عنها حاجه لمده أسبوعين
فهد بستغراب: بنيه مين
فاطمه بصراخ: انتا لحقت تنسي يا فهد الانتا جبتها امبارح
فهد: اااه طب خليها تجهز
فاطمه و هي تقبله من خده: ميرسي يابو الفهود
غادرت فاطمه متجاهله اسد الذي استشاط غيره و غضب عندما رأها تقبل فهد فهو يشعر بالغيره عليها حتا من اخوها
فهد بخبث براحه لتموت من الغيره يا ابو نسب
اسد بغضب: بقولك اي يافهد ابعد عني ولا انا مش طايق دبان وشي
مراد بصوت انوثي و هو يجلس: يقطع الحب و سنينه
نظر له اسد بنظره ناريه فأردف مراد بصوت انوثي
مراد: متبصليش كدا عشان بخاف هيهيهيهيهي
ليث بضحك: خالي بالك يا دودي لحسن اسد هيكلك
نغم و هي تدخل بمرح: ساااامو عليكوووو
الجميع: وعليكم السلام
مراد: اي الحدفك علينا
نغم و هي تجلس بجانب ليث: جايه استخبى عندكو
فهد: من اي يا مصبيه هانم
نغم ببسمه غبيه: من تمارا
مراد بفضول: لي عملتي اي
نغم ببراءه: اناا يابني دا انا ملاك برئ
ليث بهمس لم يسمعه احد: من ناحية ملاك فانتي ملاك
فاطمه: انا جيييييت
ليث بهدوء: تحس كدا ان الجو بقا خنقه مره واحده

 

 

فهد بتأكيد: اه كتم اووي
مراد: و ضلم كدا
فاطمه بدرامه: اااااه قلبي قلبييي
ضحكت قمر بصوت عالي بدون قصد مما تسبب في جذب جميع الانظار عليها
نغم بتصفير: ايوووووه بقاااااااا فرسه ارض جو
قمر بخجل مصطنع: الله يكرم اصلك
فهد بتوهان: مش تعرفينا يا طمطم
فاطمه بخبث: طبعا طبعا يا فهوده قمر البنت الانتا خبطتها
فهد بهمس: اسمها قمر و هي قمر فعلا
اسد بخبث: هي مين دي سا فهد
فهد: ها لا ولا حاجه
فاطمه: اما دول بقا فهد اخويا و ليث صاحب اخويا و يعتبى اخويا لانو مربيني من ونا صغيره و و مراد نفس الكلام و اخيرا اسد صاحب ليث و فهد و مراد و جوزي المستقبلي
قالت اخر جمله بهمس فوكزتها قمر في جنبها بخبث
قمر بخبث و همس: هو دا بقا حبيب القلب
فاطمه بهمس: اه هو المنيل علي عينه
قمر بخبث: لا بس مز بصراحه
فاطمه بغيره: اتلمي يابت
فاطمه بصوت عالي: احم و اخيرا نغم صحبتنا كلنا و شغاله في المخابرات كمان و غبيه شويه لاء شويتين لا اكتر غبيه اوووي
نغم بتذمر: مش لادرجادي

 

 

ليث ببسمه هادئه: لاء لدرجادي
فاطمه: تعالي نعد شويه و بعدين ابقر روحي
قمر: اشطا عادشي
جلست فاطمه و قمر و ظلوا يمزحون طويلا حتا سمعوا صوت صراخ و ضرب نار هد القصر ووووووووو ووووو
(الناس دي مفيش يوم يعدي غير بمصبيه جديده ناس فقريه😂)

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معشوقة الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى