روايات

رواية معجزه الحب الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الجزء الخامس والعشرون

رواية معجزه الحب البارت الخامس والعشرون

رواية معجزه الحب الحلقة الخامسة والعشرون

“‏اللهم علّق قلبي بالصلاة والقرآن وأرزقني الثبات حتى ألقاك ” 🤍🕊️
جاسر: احنا عايزين نجيب فون رودينا علشان نعرف مين الي عمل كده
بدر و كيان
بدر: انت بتقول اي انت فاكر كده بسهوله هتعرف تاخد الفون من رودينا تبقا بتحلم
كيان افتكر حاجه: استنو انتم نسيته فون نادين الي اتبعت عليه الرساله
بدر كان ناسي موضوع الفون و طلع جري علي الاوضه و خد الفون من الارض و نزل تاني
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
جاسر كلم نافين: نافين تعالي علي بيت الزعيم
نافين: في حاجه عند الزعيم يا امبراطور
جاسر بعصبيه: مش وقت رغي يا نافين تعالى بسرعه
نافين استغربت طريقة جاسر في الكلام
راحت عند بدر و كيان فتح الباب
كيان: تعالي يا فروله انتي الي هتحلي المصيبه الي احنا واقعين فيها دي
بدر بعصبيه: اسكت يا زفت
نافين تعرفي تجبلنا كل التفاصيل عن الشخص الي بعت الرسايل لي البنات
نافين: ايوه يا زعيم انا هجيب كل المعلومات عنو
جاسر اداها فون نادين
نافين خدت الفون و خرجت
بدر ليهم: انا طالع اطمن علي نادين
جاسر قعد علي الكرسي و باين عليه الزعل و الحزن
كيان طبطب عليه: متزعلش اكيد المنجا الفرنساوي هتشوف حل
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
جاسر بصله جامد: انت دايماً عينك زايغه كده
كيان باحراج: مش دايما لكن محدش يشوف القشطه الباني و ميبصش عليها ده حته عيب والله
جاسر هز راسه بتعب من كيان
فوق في اوضه نادين و بدر
بدر قرب لقا نادين بدات تفوق
قرب عليها بسرعه
بدر بقلق : نادين حبيبتي انتي كويسه
نادين بعدت عنو بخوف
بدر زعل منها:
انتي بتخافي مني انا يا نادين انا عمري ما اذيتك ده انا امو”ت نفسي علشان انتي تكوني بخير
نادين بلهفه و خوف: بعد الشر عليك متقولش كده
نادين حاولت تتعدل في نومتها راح بدر ساعدها اتقابلت عيونهم في نظره طويله
بدر بصلها بعتاب و مش مصدق انو نادين تخاف منو
بدر بعد ما عدلها: انا اسف يا نادين انتي ليكي الحق تخافي مني و بعد كده كمل بحزن شديد: منا واحد شغال في الما”فيا بس عايزك تعرفي حاجه انا مستحيل اعمل حاجه تأذيكي راح حط ايده علي بطنه
او تأذي عيالنا
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
لو حابه… سكت و مش قادره يكمل بقت الكلمه تقيله ازاي هيقدر ينطق و يقول الكلمه دي
بلع ريقه و كمل لو حابه تطلقي و سكت مش قادر يتكلم اكتر من كده جاي يقوم نادين مسكت ايده و منعته
نادين بعياط: انت عايز تطلقني يا بدر هونت عليك
بدر خدها في حضنه: انا مش عايزك تبعدي عني انا عايزك تكون جنبي علي طول خرجها من حضنه
بس مش عايز اشوف نظرة الخوف من ناحيتك ليا
انا عندي امو”ت الف مو”ته ولا اشوف في عيونك نفس النظرة الي شفتها من شويه
نادين دخلت في حضنه تاني و مسكت في جامد
بدر حضنها جامد و مكنش عايز يسبها حاسس انو لو سبها هضيع منو
نادين بيوجع وصوت واطي: بدر بطني
بدر خد باله انو محمل علي بطنها
بدر باسف: انا اسف يا نادين
نادين: انا الي اسفه اني خفت منك بس لمه شوفت الفديو و معاه الرساله خفت الصراحه
بدر: انا عايزك تثقي فيا و قريب اوي مش هيكون في خوف في حياتنا الي جايه
نادين : انا واثقه فيك اكتر من نفسي
بدر بحب: بحبك
نادين اكملت بحب: لو فاكر اني بحبك يبقا الشيطا”ن لعب بيك انا عمري ما حبيتك انا بس بموت فيك بحبك حب لو طلع السماء ينورها ولو نزلت الارض يدمرها ولو راح فلسطين يحررها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بحبك كلمه مش كبيره عليك بقولها وانا مبين ايديك نايمه صحيه بحلم بيك
بحلم بنظره من عنيك و بسرح في جمالك و اشرح افعالك متقولش حب و مرتبطين قول روحين متجمعين الي مفرقهم بس الجسم المتين
مش مكسوفه من عملتي علشان عارفه اني بحبببببك ❤️…
بدر بحب جنون: بحبببببك و بمووووت فيكي
الباب خبط و كان كيان
كيان علي الباب: انت يا عم روميو مش وقت حب ورومانسيه انت و الست چوليت تعالي انزل يالا نافين جت
نادين بغيره: البتاعه دي جت لي
بدر بغضب: منك لله يا كيان يا ابن ام كيان اهي اتحولت عليا بعد ماكانت بتقول كلام حلو
نادين بعصبيه: سيبك من كيان دلوقتي ركز معايا
بدر بيحاول يهدي نفسه علشان عارف نادين عندها هرمونات حمل زياد حبتين تلاته
بدر بهدوء: بصي يا نيدو يا حبيبتي انا بعت نافين
نادين قاطعته في الكلام بعصبيه: متجبش سيرتها علي لسانك
بدر بغضب مكتوب: اتنيلت جبتها علشان تعرف مين الي بعت ام الرساله فهمتي انا جبتها لي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين: خلاص انا هنزل معاك
بدر بعصبيه: تنزلي فين انتي تعبانه
نادين بعند: هنزل يعني هنزل
بدر بصوت عالي: وانا قولت مفيش نزول
بعد شويه..
جاسر: ما لسه بدري يا زعيم انت و مراتك حبكت يعني رومنسيه في عز النهار
نادين وشها احمر من الكسوف
نافين بدلع : انا جبت اسم الشخص الي طلبته مني
بدر: اسمه اي بسرعه
نافين بمياعه: منتصر يا زعيم
نادين متعصبه من نافين من مياعتها و دلعها
جاسر: منتصر مكانه فين بضبط
نافين: مكانه في*****
بدر بشك: تبع جماعة اي
نافين بمياعه: تبع جماعة توفيق يا زعيم
جاسر بصدمه: اي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معجزه الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!