روايات

رواية كراميلا الفصل التاسع 9 بقلم منة محرم

رواية كراميلا الفصل التاسع 9 بقلم منة محرم

رواية كراميلا الجزء التاسع

رواية كراميلا البارت التاسع

رواية كراميلا الحلقة التاسعة

كريم: اااانتييي

كارمن: انتتتتت

كريم: انتي بتعملي ايه هنا انزلي اكيد جايه غلط

كارمن: ششش ششش انت مجرد سواق هتوصلنا انا بنت خاله العروسه يا حبيبيييي يعني اهم منك ياخويا صح ياكرم مين الي قالك تجيبه ده

كرم: ده صاحبي وزي اخويا بظبط

كارمن: اه سمعت انزل بقه ااااايه صحبك ده

كريم: ماله ده يختي تعرفي انتي قمر اوي انهارده علشان كده هسكت ومش هرد

كارمن باحراح: قمر في عينك

كريم غمزلها وساق العربيه وفضل يعمل حركات بلعربيه وهو فرحان بكرم

كارمن وهي ماسكه ايده: يابني براحههه البت عايزه تتجوز يخربيتككك

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كريم:هي كده الزفه

كريم كان فرحان اوي كل ما كانت بتمسك ايده وكان بيبستم

كارمن: عاااا يابني بقه دوختني

كريم بخوف: خلاص خلاص

بقلمي/menna moharam

خلود: لا متسمعش كلامها اعمل دي الزفه يا كارمن

كارمن بدوخه ومسكت راسها: اه

كريم هدي السرعه: انتي كويسه خلاص مش هعملها

خلود: كارمن حبيبتي انتي كويسه خلاص يا استاذ كريم امشي عادي

كريم: تمام انتي كويسه يا كارمن

كارمن: اه اه

بعد شويه

كريم: وصلنا

كرم: عقبالك يصحبي

كريم وهو باصص لكارمن: ربنا يخليك

كارمن: انت بتبصلي كده ليه اكيد مش انا العروسه يعني ها

كريم: انتي فصيله

كارمن: نينينينيني

خلود: عقبالك يا كارمن

كارمن وهي باصه لكريم: ان شاء الله

كريم وهو بيقلدها: ايه بتبصلي ليه

كارمن: فصيل يلا ياجماعه ننزل علشان جعانه

خلود: ههههههه يلا

بقلمي/menna moharam

بعد شويه

🤍بارك الله لكما وجمع بينكما في خير 🤍

كرم حضن خلود: اخيرااااا

كارمن بدموع: عااااااا حلوين اوي عااا

كريم: مالك يا هبله

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كارمن: مش شايف شكلهم عااااا حلوين ازاي

كريم: عاااا

كارمن: انت بتتريق عليا

كريم: لا يا قلبي خالص

كارمن: عاااا اهئ شكلكو حلو اوي اده اده انت قولت ايه

كريم سابها ومشي

كارمن في بالها: هو قال ياقلبي صح انا اكيد مش بتخيل

شاب: فاضيه يا انسه نتجوز كده

كارمن: لا مليانه

شاب: ها قولتي ايه وطلباتي مش كتير كيس هدومك

كارمن: هديك كيس شيبسي ومشوفش وشك بلا كيس هدومي

كريم شافها من بعيد وهي واقفه معاه ومستحملش ورحلها

كريم: مين الاخ

كارمن: يااا يا شاب انت

الشاب: اسمي حسام

كارمن: حسام لا خلاص امشي احسن تطلع زي حسام حبيب كنت مستعده اتجوزك بس لو اسمك غير حسام

كريم: والله بتنادي عليه ليه عيزاني اغير صح

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كارمن: ت ايه هههههه ليه واخليك تغير بتاع ايه

كريم: عندك حق

كارمن: اوعا كده البوفيه فتح وجريت

كريم: اه يا مجنونه

بعد شويه

كريم: ممكن اكل معاكي

كارمن: لاااع

كريم: طيب

بقلمي/menna moharam

كارمن: خلاص تعال

كريم ببتسامه: اشمعنا

كارمن: احسن بطني توجعني وانت باصص فيه

كريم: والله

رنا: كريم حبيبي عامل ايه مخدتش بالي انك هنا

كريم: ازيك يا طنط عامله ايه

رنا: الحمد لله اومال مامتك وباباك اخبارهم ايه

كريم: حلوين يا طنط انتي اخبار صحتك ايه

رنا: بخير تعرف غياب امك ماثر فيا اوي

كريم: والله بعد ما مشيتو مش مبطله عياط وكانت عماله تقول مجنونه الشارع مشيت

كارمن ضربته: مجنونه في عينك

كريم: هههههه

كارمن: مممم اومال ميرا فين

كريم وعرف انها غيرانه وحب يخليها تغير اكتر

كريم: سبتها في البيت فضلت تقولي ونبي ياحبيبي يا بيبي خدني معاك بس انا بغير عليها من عيون الناس

 

 

 

 

 

 

 

 

كارمن بغيره وبتتك علي سنانها: ممممم كنت تجبها

كريم: تعرفي قلبي وجعني لما سمعت دموعها

كارمن: مااشاء الله هي الدموع بقت تتسمع مش بتتشاف

كريم: بحس بيها مهو الي بيحب بيحس

كارمن: ماامااا انا راحه اشوف خلود وكرم فين

رنا: وانتي مالك بيهم يابت سبيهم بياكلو كمان شويه وهينزلو ونكمل الفرح

كارمن: طيب

كريم: مالك

كارمن: غريبه يعني عمال تاخد وتدي معايا في الكلام عايز ايه

كريم: دقيقه وجايلك

كارمن: طيب

كريم لصاحب الدي چي: بقولك يا حبيبي لما العريس والعروسه يخلصو اكل وينزلو ابقا تعال اديني المكريفون وشغل لحن الاغنيه دي ****

الدي جي: عيوني يا باشا

كريم: تسلملي

كارمن: كنت بتقوله ايه

كريم: وانتي مالك

كارمن: عندك حق وبصت النحيه التانيه

كريم: انا اسف يا كراميلا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

كارمن في بالها: الله يخربيتك بلاش الاسم ده هحبك اكتر من كدهه ايههه

كريم: بتقولي حاجه

كارمن: ها لا ولا اتكلمت بس مردتش علي السؤال اده العرسان جم اهم

كريم: انا حبيتك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كراميلا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!