روايات

رواية فرعون الفصل الثالث 3 بقلم يمني محمد

رواية فرعون الفصل الثالث 3 بقلم يمني محمد

رواية فرعون الجزء الثالث

رواية فرعون البارت الثالث

رواية فرعون
رواية فرعون

رواية فرعون الحلقة الثالثة

فرعون
انصدم اول ماشاف آثار الضرب وبدأ في تخليعها باقي ملابسه حتى يتاكد من وجود آثار ضرب في كل جسمها ولا لا
بس لاسف لاقي جسمها كله عباره عن خطوط حمرا ملتهبه
وأثار ضرب شديد
بس الغريبه حس بلذه شديده تجاه آثار الضرب دي
وقال في نفسها
قبل ماعريسك يعرف انك حامل وجسمك كده امال لما يعرف ايه الا هيحصلك؟؟
وفجأةدخلت مراته
ابتسام بغضب.. انت قاعد هنا بتعمل ايه وايه حكايه البت دي
فرعون كانت حراره جسمه عاليه حاسس بمتعه من شكل جسم دهب
شد مراته ليه شدة بعنف غريبه نستها هي كانت عايزه ايه

 

 

ابتسام.. في ايه ياراجل مابراحه
فرعون.. لا مفيش براحه تعالي
ابتسام.. هاجي فين ماانت نيمت المشلوله هنا قصدها على دهب
فرعون.. وهو يجذبها من شعرها بحنيه تعالي في الاوضه التانيه وخدها فعلا ودخله الاوضه
حدفها على الأرض بشده وخلع ملابسه بسرعه
ابتسام. بسفاله.. ماتهدي مالك
جذبها من رقبتها
(وووو😂لازم احكي كله في سياق الدارما)
اتعمل معاها بعنف
كان معاها بس كل تفكيره في الضرب الا على جسم دهب.
🙈🙈🙈🙈
#يمني محمد
#فرعون
في فيلا حسن الهلالي
كوثر… شوف بعينك الزفته الا انت كنت عايزه تتجوزها
حسن.. يابنت الكلب دا انا هخليكي تتمنى الموت
عايزه تهربي بعد كل إلا عملته لك
كوثر.. اهدي يابني علشان جرحك سبها تغور البنات على قفا مين يشيل ولا من مقامك ولا من توبك
حسن.. لا وعزة جلاله الله لخليها تبوس رجلي علشان ارحمها ومش هرحمها
(حسن عرف ان دهب عرضت على فرعون انه يهربها او بخطفها وشوف الأحصل وموضوع الحمل كمان )
كوثر.. وشوفت ياحسن اهي الشمال طلعت حامل
حسن.. حامل كمان دا انا هعلقها واشرب من دمها هاكل لحمها
كوثر.. سيبك منها هي لو بتخاف مكنتش عملت كده هي نست الا انت كنت بتعمله فيها هي مش بتحس ولا ايه
حسن.. انتي كنتي حاطه كاميرات في اوضه دهب ليه؟؟
(كوثر جابت لحسن كل الأحصل بين دهب وفرعون في الاوضه من كاميرا مراقبه كانت حطها في الاوضه)
كوثر. بتهتها. قولت اراقبها اشوف حركاتها أفعالها لما انت صممت تتجوزها
حسن. ماشي يادهب قولي على نفسك يارحمان يارحيم
وببحاول يقوم من السرير
كوثر.. رايح فين بابني
حسن.. هقوم اجيب البضاعه بتاعت فرعون علشان اخد دهب وبعدين اولع في فرعون ودهب
كوثر.. انت لسه تعبان

 

 

بس هو مركزش في كلامها وفعلا خرج
كوثر لنفسها.. ماشي ياشحاته ياريتني كنت قتلتك بأيدي اول ماشفتك.. كانك عامل لابني سحر ميشفش غيرك
😲😲😲😲😲😲😲😲
#يمني محمد
#فرعون
في الجبل
دهب بدأت تفوق من من آثار الخبطه
بتفتح عينها بصعوبه لسه
دهب بصوت مؤلم اها ياراسي انا فين
دخل عليها كامل اخو فرعون
كامل… ازيك ياعروسه مش كان زمانك دلوقتي بتقضي الداخله
دهب.. انت مين وانا فين
كامل… أنا كامل اخو فرعون نسيتي فرعون كمان
دهب وهي تحط ايدها على رأسها هو اخوك الزفت دا حد يقدر ينساه دا انا لسه دماغي وارمه منه 😢😢
كامل.. تعيشي وتاخذي غيرها
دهب. لا شكرا مش عايزه شبعت ضرب الهدوم ياما بتدراي
فرعون على سهوه وكأنه كان واقف يسمع الحوار الا بين كامل ودهب
فرعون… ماهو باين آثار الضرب ياعروسه
دهب… وهي تشد في هدومها هو ايه الا باين
فرعون بضحكه عاليه… متخافيش احنا رجاله وصعايده يعني لو عريانه نغطيكي
دهب… ياريت يكون كده
فرعون. بقولك ياكامل اطلع شوف الرجاله علشان انا عايز اتكلم مع الهانم شويه
كامل…… وماله ياخويه
وفعلا خرج
دهب… كلام ايه هو انا في بيني وبينك كلام
فرعون.. ايوه طالما على ارضي وطلبتي حمايتي يبقى فيه كلام
دهب.. اتفضل اسأل
فرعون… حامل ازي وهو لسه مدخلش عليكي؟
ولما انتي مش عايزه كنتي هتتجوز ليه؟
انتي اساسا مين وأهلك فين؟
دهب.. خلصت ولا فيه اسأله تانيه
فرعون.. جاوبي
دهب… ممكن قبل أي حاجه اغير الفستان علشان مش طايقه عليا بيفكرني بذنب حياتي (حسن )
فرعون.. ياه لدرجادي امال كنتي هتتجوزه ازي
دهب.. عايزه جلبيه من هدومك
فرعون.. وليه هدومي اجبلك من هدوم مراتي
دهب…. انت مجوز
فرعون بصوت عالي. ابتسام ابتسام
ابتسام.. ايوه

 

 

فرعون.. شوفي لضيفه جلابيه من عندك تغير هدومها وحطاها اكل كمان وانا هخرج بره عند الرجاله
تكوني حتى ياعروسه عرفتي اجابات لاسالتي
؟؟؟
ابتسام. حاضر بس ايه مكنتش مبسوطه
وفعلا. فرعون خرج وابتسام جابت جلبيه من عندها لدهب تلبسها وخرجت تجبلها اكل
بس إلا حصل لما جابت الاكل ورجعت لدهب
الصينيه وقعت من ايدها من إلا شافته
طلعت جري على فرعون وقالت
البت غفلتك ياسيد الرجاله وضحكت عليك
في??????
فرعون شد الخنجر من الحيطه ودخل بجنان على دهب
#يمني محمد
#فرعون
ياترى هو فيه ايه ولا ابتسام شافت ايه
😲😲😲😲

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية فرعون)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!