روايات

رواية عشق الندى الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الجزء الخامس والثلاثون

رواية عشق الندى البارت الخامس والثلاثون

رواية عشق الندى
رواية عشق الندى

رواية عشق الندى الحلقة الخامسة والثلاثون

ناديه :شوفتي اخووكي جايب سكرتيوه بنت الجزمه انا اخلص من دي ولا ديي اطلعيي اللبسي ااحنا هنروح الشركه

مسك بصدمه:اهدي يابنتي شركه اي دلوقتي

ناديه بتصميم:مش عايزه متجيش نا طالعه اللبس وجرت ع فوق

مسك:يالهووي لا طبعا لازم اروح اشوف اللي هيحصل وجرت هي كمان فوق

 

 

 

 

عند مروه ومريم

مروه:في اي يابني مين

مريم:مش عرفه بنت كده بتسئل ع سيف

مريم:هتفضلي تقولي سيف حاف كده لحد متيجي فوق دماغو لو مراتو عرفت اللي بتعمليه ده هتولع فيكي

مريم:انا بعمل اي يعني

مروه:انتي طيبه خالث لبسك الاقصير ده والميكب ولا شعرك اللي ناويه تضبغيه احمر وضحكت بسخريه

مريم:طب ماعادي

مروه:اووومااال طبعا عادي انا راحه شغلي ربنا يهديكي

 

 

 

 

عند ناديه محتاره تلبس اي

ناديه:طيب ياسيف مش ده البنطلوب اللي قولتي ضيق طيب ودي البلوزه اللي قولت متلبسهاش تانب طيببب والله لهلبسهم الاتنين اصبر بسس وكمان مش بتحب شعري مفرود هيتفرد لبست ناديه بنطلون جينز مخربش ومقطع بردو مبين حتت من رجليه وبلوزه سوده زي بتاعت الاطفال كده وسابت شعره ولبست سندل اسود بكعب

ناذيه قدام المريا:احيي يسوادي ده سيف كده هيموتني بسس لا اما اشوف اخرتها اي

لا لا مش هحط روج ده كده هيقتلني رسمي

ونزلت لمسك

مسك وهي شايله اياد وهو بيشد شعره:بسسسسس بقااااا يالا في اي

ناديه :يلا بينا

 

 

 

 

 

مسك بصدمه:يالهوووي يالهوووي انتي لابسه كده ليي

ناديه:بسسس يابت مسمعش صوتك خالص امشي قداميي كده

NadiaNashaat

مسك بضحك:اوبااا شكلك ناويه ع نصيبه بس خودي ابنك ده كده

ناديه بتمثيل العياط:يرضيكي اللبس كدن واشتاد بيبي كدهه عيب منك اشتالي اياد انتي وخرجت

مسك:صاابرني يااارب

وذهبو اللي الشركه

 

 

 

 

 

سيف خرج من الاجتماعات

سيف بتعب :الغي يامريم اي اجتماع انهارده لاني مصدع جامد

مريم:الف سلامه ع حضرتك يافندم تحب اعملك قهوم بيدي

سيف:تمام اعملي اللغي اي مواعيد مش عايز حد يدخل

مريم برقه مصتنعه:تمام يفندم

 

 

 

 

عند ناديه ومسك وهما دخلين الشركه

مسك بخوف:ناديه منك لله انتي مش شايفه الناس اللي بتعكسك ديي سيف هيولع فينا كلنا

ناديه بخرف:ياستي اسكتي بسسس

مسك:انا ههرب انا هروح ف كده اشرب لمون عما تخلصي

ناديه:تمام بس اطلبي بس لي اياد لبن وبسكوت

 

 

 

 

مسك:حاضر

اتجههت ناديه اللي مكتب سيف

ناديه شافت مريم وقفه

ناديه:نهارك اسود انتي لابسه اي كده دي الشركه قلبت كباريه

مريم:بس يانتي وعملتو القهوه وشربه من ايدي

دخلت ناديه في الحوار:عايزه اقابل سيف

 

 

 

 

مروه بخوف: مدام

مريم بمقاطعه:استني بسسس المهم يامروه بقا شرب القهوه وقالي شكرا يا مريم تفتكري بيلمح

ناديه:هو مين بيلمح

مريم:سيف

مروه بخوف:سيف زميلك صح

مريم:انتي هتستهبلي ولا اي سيف الشروقاوي

ناديه بصدمه من وقحته وهكذا مروه

مروه:الله يخربيتك انتي بتقولي الاسم بثقه كمان

 

 

 

 

ناديه:اي ده انتي بتحبي سيف

مريم:انا بعشقووو كده

ناديه:اممم يروحي

مروه:يافندم هي

ناديه:لالا لا سيبه تكمل

مريم:هو في اي ونظرت لناديه وماذا تلبس

مريم :هو حضرتك المندوبه اللي جايه من تركيا اسفه بس سيف بيه لاغي كل المواعيد انهارده

 

 

 

 

 

ناديه بضحك: طيب تركي اااه

مروه:تركي اي يابنتي ماهي بتتكلم عربي اهوو كويس

مريم:صح امال في اي.

ناديه:انت باين كده سيف بيه مجننك ع الاخرر

مروه:يافندم

ناديه:مفيييش داعي بلغي يمروه سيف اني موجوده

 

 

 

 

مروه:لا يافندم اتفضلي ادخلي

ناديه:طيب يمروه مسك برا روحي اكيد هتفرح لما تشوفك

مروه بجد:انا هروح اشوفه حالا وذهبت لمسك

مريم:ياافندم انتي دخله لسيف بيه كده عادي

ناديه بخبث:معلش بقا انا اختوو ف لازم ادخل

 

 

 

 

 

مريم بخوف:اخت سيف بيه

ناديه دخلت لسيف

سيف كان مغمض عيونو

سيف:انا قولتك يامريم اني مش عاوز اقابل حد انا مصدع وتعبان وفتح عيونو

سيف بصدمه:نااااديه اي اللي انتي لابسه ده

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى