روايات

رواية عشق الندى الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الجزء السادس والثلاثون

رواية عشق الندى البارت السادس والثلاثون

رواية عشق الندى
رواية عشق الندى

رواية عشق الندى الحلقة السادسة والثلاثون

سيف بصددمه:ناديه اي اللي انتي لابسه ده

ناديه بخوف:سيف انت تعبان مالك وراحت عليه

سيف وقف بعصبيه انتي لابسسه ايي كده

 

 

 

ناديه بخوف:اصل اصل.

سيف بزعيق:انطقييي

ناديه:انا اضايقت منك ف لبستهم

سيف بعصبيه:مضايقه مني تلبسي كدهه وشده من دراعه جامد لا وكمان فرده شعرك ورجلك باينه لا لا لا اي القرف ده

ناديه بخوف:افهم بسس

سيف: ناااديه متعصبنيشش ده منظر لبس يتلبس

نادبه وهي تهزر راسه ب لا

 

 

 

سيف بزعيق :امال لابسه القزف ده ليي

ناديه برعب بسبب الصوت العالي:هوو انا سيب ايدي انت بتوجني ياسيف

سيف:انطقي فيي اي

ناديه:انا قولتلك متجبش بنات بشتغلو مكان منار بس انت جبت مريم تعرف هي قالت ليا اي وانا برا انها بتعشقك وعيطت

 

 

 

 

سيف ساب ايده:ده مش مبرر انك تلبسي القرف ده وطبعاا ماشيه والكل بيبص عليكي وطبعا اتعاكستي.

نادي بضحك:عرفت ازاي

سيف بعصبيه:ناااديههه

ناديه:اسفه واتجههت اليه وحضنتو

ناديه:قولي بقاا تعبان مالك

سيف بهدوء:مفيش صدااع مش اكتر

ناديه:طب تعاالي كده وسيف جلس علي الكرسي

سيف :في اي يابنتي

 

 

 

 

ناديه:استريح بسس ههعملك شويه مساج تحففه اصبر بسس

سيف بضحك:هتعرفي

ناديه:عيب منك

حذبه سيف وجلست علي رجلو

سيف:يلاا وبدات ناديه تعمل مساج لسيف

بعد 5 دقايق فتح عيونو بص لهدوم ناديه اضايق

سيف:كفايه انا بقيت كويس

ناديه:طيب

 

 

 

 

سيف بضيق:والله لتشوفي بسس اما نروح هنشوف تلبسي كده لييي

ناديه بخوف:اسفه اخر مره والله انا عملت كده عشان

سيف:متبريش خلاص مفيش مبرر انك تلبسي كده

ناديه:اسفه اخر مره

سيف :تمام

ناديه:سيف اسفه بقا بلاش والنبي البوز ده بضايق لما اشوفك كده

 

 

 

 

سيف:بوزز طيب انا هوريكي البوز وجذبه من وسطه وقب*له وهي تتجاوب معاه

فاجاه دخلت مريم

مريم بصدمه:انا نا

سيف بعد عن ناديه

ناديه بكسوف: سييف

سيف :خير يامريم في اي

مريم بتوتر:الورق ده محتاج امضاء حضرتك

سيف:هاتي ومضي سيف وناديه تجلس علي رجليه

مريم:عن اذنك يافندم

 

 

 

 

 

وطلعت مريم :يالهووي اللي اللي شوفتو ده ازاي دول اخووات (بتفكرني بغباء صحبتي )

ناديه:ينفع كده تشوفنا ب المنظر ده

سيف:والله طب تعالي بقا وووووو

جات مروه ومسك

مروه:ايي يابني سرحانه في اي

مريم:والنبي اسكتي دلوقتي انا هتجنن

 

 

 

 

مروه:في اي

مريم:اخت سيف بيه كانو جواا يعني في وضع مش كويس

مسك:اختو معاه جوا دلوقتي

مروه بضحك: اخوات وجوا دلوقتي

مريم:اكدب عليكي يعني

مسك:لا طبعاا

 

 

 

 

مروه بتركيز:الله يخراشي من القمر ده ابن وابن عمر يامسك

مسك:لا مش ابني بقا الشقي ده ابني

مروه:امال ابن مين ده يختيي قمور اوووي

مسك:اقدم ليكيي ياستي اياد سيف الشروقاوي

مروه ومريم بصدمه:ايي

مسك :اي في اي

 

 

 

 

مروه:بسم الله ماشاء الله شبه سيف بيه

مريم:هو انتي مرات سيف بيه(وربنا البت دي غبيه )

مسك بضحك:لا اختو 😂

مريم:اي امال اللي جوا دي مين

مروه:مراتو

مريم:اااييي مراتووو

 

 

 

 

مروه:هتوحشينااا يا مريم

مريم :هو انا قولت اي

مروه:قولتي كل حاااجه

مريم بخوف:ربنا يستر

مسك :تعالي معايا يمروه معلش الحمام كده

مروه:يلا بيناا

 

 

 

 

مريم لقت الجرس بيرن

مريم بخوف: ياربييي انا عملت اي كده في نفسيي

دخلت مريم ملقتش ناديه

سيف: تعالي يمريم

مريم وهي متجهه اللي سيف لمحت ناديه بتعدل هدومه ف الحمام الخاص بلمكتب

مريم بتوتر:خير يافندم

 سيف:تقدري يامريم تتنقلي الفرع التاني ومروه هتمسك مكانك

 

 

 

 

مريم بصدمه:يافندم

سيف بمقاطعه:خلاص يامريم تقدري تتنقلي من بكرا

مريم:حاضر يفندم عن اذنك

ناديه طلعت من الحمام:انت رخم ع فكره

سيف بضحك:لي

ناديه:كده وخلاص المهم هتيجي معايا ولا هتفضل انت شكلك تعبان خالص

 

 

 

سيف:فعلا انا حاسس اني مصدع جامد

ناديه :طب يلا بينا

سيف: يلا بس استني

جاب جاكت البدله:اتفضلي ياستي

ناديه:اعمل اي

سيف:هتخرجي معايا كده اتفضلي اللبسي الجاكت ده

 

 

 

ناديه:ياسيف

سيف:اللبسي بسس انجزي

ناديه بضيق:حاااضرر

ولبست وخرجت لقت مسك ومروه وقفين

مسك:بسس خودي ابن ده انا زهقت منوو كلو شد شعر كده

ناديه بضحك:بسس احنا هننهي علاقتنا

سيف:في اي

ناديه:اتفضل ابنك اشتال

سيف:هاتي قلب بابا ده

وذهبو جميعاا اللي المنزل

 

 

 

 

 هدي ::كنتو فين كده

مسك :كنا عند سيف في الشركه

هدي:وحضرتكم قولتو لمين

مسك:هو احنا صغيرين

هدي:ايوااا المفردو تستاذنو قبل ماتمشوو

(اتمني الكل يدعيلي لاني تعبانه وده سبب تاخير البارت)

ناديه:في اي اانا كنت عند جوزي ومسك معايا محصلش حاحه واحنا مش صغيرين يعني

 

 

 

 

هدي:لا صغيرين

سيف:مفيش حاجه يعنتي اختي ومراتي يعملو اللي هما عاوزينو.

Nadia Nashaat

ناديه:انا طالعه انيم اياد ياسيف

سيف :تمام اطلعي

سيف:مينفعش ياعمتي تكلمي مراتي ب الاسلوب ده

 

 

 

 

هدي:يابني

سيف:معلش يعني وفاجاه سمعت خبط فوق

سيف طلع فووق جري في غرفه اياد انصدم من اللي شافو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى