روايات

رواية عذاب الحب الفصل التاسع 9 بقلم دنيا محمد

رواية عذاب الحب الفصل التاسع 9 بقلم دنيا محمد

رواية عذاب الحب الجزء التاسع

رواية عذاب الحب البارت التاسع

رواية عذاب الحب الحلقة التاسعة

صلوا علي النبي ✨
سعيد بخبث.. نورت ي فهد
فهد بغضب.. انت عارف لو عملت حاجة ف حور ما هخليك عايش علي الدنيا تاني
سعيد بضحك.. اي يبرنس بتحبها اوي كده طب منا ممكن اموتها وقدام عينيك بس طبعا فيه حاجة تانية احسن تديني ورق الصفقات والحاجات الي تلزم كل الشغل وتجيب مصادر وهسيبهالك
فهد بعصبية.. المفروض انك منافس ياعني مش تخطف مراتي وتاخد مني الورق الي المفروض بنافسك بيه
سعيد بسخرية.. معلش انا بقا ظالم ومفتري وهخسرك كل حاجة ومش هيبقي قدامك غير الفيلا وفرع من شركاتك ولا انت ناسي الفرع الي ف لندن
فهد بخبث.. الفرع الي في لندن اتقفل ونا مكتفي بالفروع الي هنا في مصر
سعيد بدهشة: بس الفلوس هناك احسن من هنا وكمل بسخرية عشان تعرف انك غبي وساذج وقفلت اهم فرع بس ملحوقة
سعيد بزعيق.. يلا هات الورق
فهد رمالو الورق
وسعيد مسكو بشر وقال.. بس انا مش هسيبك عايش هو انا مجنون اسيبك عايش وترجع تإذيني
وفجأة حور فاقت من فقدان الوعي
حور بخوف.. ف فهد الحقني
فهد بصلها بخوف
سعيد بضحك.. خايف علي البطة بس معلش
سعيد طلع المسد’س ووجه في وش فهد
سعيد بشر.. اتشاهد
فهد كان بيبص ل حور بيطمنها
وقال في نفسه الشهادة وغمض عنيه بس فجأة كان اقتحموا المكان العساكر والظابط وحسن
سعيد لسه هيهرب ولاكن اتمسك
الظابط بشر.. رايح فين ي باشا دانت لابس قواضي تخليك موجود عندنا مؤبد
سعيد بغضب.. انت متعرفش انا مين ولا اي انا ممكن اخرج بكفالة بسيطة بنسبالي
فهد بضحك: لا ي حبيبي مانت لابس قواضي مش قضية اول قضية سرقة رجل اعمال وخطف مراته وتهديده ومحاولة قت’ل ياعني كده مؤبدد ي سعيد
سعيد ضحك بشر: طب طلامة كده بقا ومحاولة قت’ل يبقي نخليها قت’ل صحيح
ومسك سعيد السلاح من جنب الظابط وضر’ب نار علي. فهد والطلق’ة اختر’قت صدره
حور بصريخ وخوف.. فهد ودوه المستشفي بسرعه حد يطلب الاسعاااف
والاسعاف جت وحور ركبت مع فهد وعمالة تعيط وتدعيله وتقرا قرآن
وصلوا المستشفي ودخل فهد اوضة العمليات
حسن بمواساة.. اهدي ي حور متخفيش هو هيكون كويس
حور بعياط.. كويس ازاي ي حسن ده مضرو’ب بنار قدام عنيا
حسن بتهدئة.. ربنا معاه وادعيله العياط مش هيفيد بحاجة اهدي
حسن كان خايف علي فهد جدا
خرج الدكتور من غرفة العمليات بعد ساعتين
الدكتور بتعب.. قدرنا نشيل الرصا’صة من صدرة بس حاليا لسه في مرحلة الخطر ولازم نقل دم بسرعه لانه نز’ف كتير.
حسن بلهفة.. انا انا خدو مني انا
الدكتور اخده وسحب منو الدم المطلوب وحسن طلع دايخ حور سندته
حور بتعب.. معلش اقعد هنا ثواني هطلبلك عصير لانك دايخ…
حسن برفض.. مش لازم ي حور خلاص
حور بتعب.. ارجوك انا تعبانه سبني هروح اطلب بسرعه واجي
راحت حور تطلب العصير وجابته. وفتحته وشربت حسن من العصير
حسن بشكر.. شكرا
حور بحزن.. العفو
وبعد حوالي ساعة طلع الدكتور
_ بصي ي مدام حور هو هيفضل تحت الملاحظة اربعة وعشرين ساعة لو فاق يبقي هو عدي مرحلة الخطر لو مفقش يبقي لقدر الله غيبوبة او حاجة تانية
حور.. ينفع ادخله؟
الدكتور.. تمام اتفضلي بس ياريت متطوليش
حور بصت ل حسن انو يفضل قاعد ودخلت
حور دخلت شافت فهد متحاوط باجهزة وفي صدره اسلاك ووشه ساحب وباين عليه التعب الشديد
حور جريت عليه بعياط ومسكت ايده الي فيها الكانيولا
حور بعياط.. قوم ي فهد عشان خاطري انت استحملت كتير عشان خاطري قوم ليا انا من غيرك ولا حاجة.
فهد كان في عالم تاني
وحور ماسكة ايديه وباستها وبتعيط: انا بحبك اوي اوي عشان خاطري متسبنيش
حسن دخل وشافها في الحالة دي شدها وطلع بحزن
حسن بطبطبة عليها.. والله هيبقي بخير باذن الله واديكي سمعتي الدكتور وربنا يقومه بسلامة
حور بخوف وحزن.. خايفة يسبني ويروح انا بحبه اوي
حسن لسه هيرد تليفونه رن
حسن بستإذان: هرد ع تليفون واجيلك ي حور بس ارجوكي اهدي
حسن رد.. ازيك ي نور
نور بابتسامة.. بخير اي مالك شكل حضرتك زعلان
حسن بحزن.. اه فعلا
نور بتساؤول.. في اي؟
حسن اتنهد بحزن وحكالها كل حاجة
نور بشهقة.. يلهوي طب انا لازم اجي اشوفه ده المدير بتاعي وهو صاحب الشركة
حسن بغيرة.. اه لازم تشوفيه ومالو
نور بستغراب: في اي
حسن بغيظ.. مفيش انا لازم اقفل عشان اشوف مدام حور
نور بتساؤول.. هي حور دي مراته؟
حسن بهدوء.. ايوة
حور بتعب.. حسن روح ونا هبات في اوضة فهد علي الكنبة
حسن برفض.. لا انا هبات في المستشفي
حور بتعب.. وهتنام فين
حسن بتعب.. هحجز اوضة ليا
حور.. تمام تصبح ع خير
حور دخلت اوضة فهد. وبصت ل فهد بحزن وعياط ونامت ع كنبة وهي بصالو وبتعيط لحد منامت
تاني يوم الصبح
فهد فاق وبص علي حور الي نايمة هناك علي الكنبة
فهد بص عليها وابتسم بتعب
فهد بصوت ضعيف.. حور
حور قامت بلهفة: فهد وجريت عليه حضنتو
فهد. بتأوه.. اه براحة ي حور
حور باسف ودموع.. انا اسفة ي حبيبي من فرحتي انك فوقت
فهد بابتسامة.. اهدي عنيكي احمرت وشكلك تعبان
حور بعياط.. كنت خايفة ولسه لحد دلوقتي خايفة عليك.
فهد. بحب.. طب اهدي ي حور انا مش قادر اقولك اهدي والله
حور مسحت دموعها.. خلاص انا اسفة
وهما بيتكلمو خبط الباب ودخلت
_ صباح الخير
فهد وحور؛ صباح النور

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عذاب الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى