روايات

رواية خفايا القدر الفصل السادس عشر 16 بقلم دعاء تهامي

رواية خفايا القدر الفصل السادس عشر 16 بقلم دعاء تهامي

رواية خفايا القدر الجزء السادس عشر

رواية خفايا القدر البارت السادس عشر

رواية خفايا القدر الحلقة السادسة عشر

رن الجرس وغزل فتحت الباب كانت لسه صاحيه
عاصف: اي المنظر اللي انتي طالعه بيه ده بلع ريقه من منظرها وكمل كلامه افرض مكنتش انا اللي علي الباب
غزل: 😳😳جريت على جوا من غير اي كلام كانت لابسه بجامه بنص كم وبنطلون لعند الرقبة وسايبه شعرهااا الحريري
دخلت غيرت هدومها وطلعت بعد شوية
عاصف: تعالي هناا
غزل: انا كنت لسه صاحيه من النوم وما اخدتش بالي من هدومي وبعدين مفيش حد يعرف اني انا ساكنه هناا
عاصف: حتي لو مينفعش حد يشوفك بالمنظر ده انتي بتاعتي انا وبس وانا بس اللي يحقلي اشوفك كده افرض البواب اللي شافك كده هااا ردي ساكته ليه
غزل دموعها نزلت من نبرة كلامه معاهاا
عاصف: غزل انتي بتعيطي
غزل: كلكم زي بعض وانت زي بابا الله يرحمه كنت فكراك غيره بس طلعت غلطانه سابته ودخلت اوضتها وهو اتعصب من طريقة كلامه معاها حس انه زودهاا راح عشان يصالحها لقاها قافله الاوضة من جواا
عاصف: غزل افتحي
غزل: مش هفتح وامشي من هناا يالا
عاصف: غزل انا اسفة مكنش ينفع اتعصب عليكي بس فكرت ان حد يشوفك كده غيري ضايقتني أوي حقك عليا واوعدك مش هزعق فيكي تاني
غزل: فتحت الباب وطلعت بجد انت وعدتني
عاصف: اوعدك مش هزعق تاني بس انتي متعملهاش تاني
غزل: حاضر
عاصف: فطرتي
غزل: لا لسه
عاصف: طب اي رايك نجهز الفطار سوا
غزل: اشطااا يالا
دخلوا المطبخ وكانوا بيجهزوا الفطار ف جوا ملي بالحب والفرح
غزل: انا هقطع السلطة وانت اعمل البيض
عاصف: ماشي
خلصوا تجهيز الاكل بعدها غزل رستوا على السفرة وعاصف ساعدها ف تحويل الاطباق وقعدوا ياكلوا سواا
غزل: حرام السفرة دي تتاكل المفروض تتبروز
عاصف: 😹😹😹مجنونة
غزل: 🥺بس انا جعانه بردو هاكلك والمره الجايه هصورك
عاصف: طب اقعدي
غزل: صحيح مفيش حاجه جديده
عاصف كان لسه هيقولها بعد كده اتراجع محبش يقولها غير لما يكون ف ايدوا دليل
عاصف: لا لسه بس عن قريب هيكون فيه ان شاءلله
غزل: ان شاءلله
عاصف: هعمل نسكافيه اعملك معايا
غزل: ماشي وانا هكمل اكلي جعانه
عاصف: على طول بتاكلي ومش باين عليكي
غزل: 😹55 ونص كفايه
عاصف: لازم تخصي شويه عشان كده تقيله اي اشيلك بايد واحده
غزل: ي راجل امال عايزني ابقا شبه البطة
عاصف: ليه لا
غزل: برستيجي يضيع
عاصف: انا هروح اعمل النسكافيه ي ام برستيج
بعد شوية طلع من المطبخ كان جايب النسكافيه معااه وغزل كانت لسه بتاكل
عاصف: انتي لسه مخلصتيش اكل
غزل: لا خلصت كنت بلم السفرة بس وبعدين هتحسدني علي الاكل اللي باكله
عاصف: لا بالهناء ربنا يفتح شهيتك اكتر واكتر
غزل: قصدك اي
عاصف: خدي النسكافيه اهو
غزل: الله 🥹
عاصف: عجبك
غزل: اول لازم تعلمني بتعمل القلب ده ازاي
عاصف: حاضر المره الجايه
غزل: شكلوا حلو
عاصف: مش احلي منك
غزل: غزل ابتسمت وبصت لتحت
عاصف: يخراشي علي الطماطم انااا
غزل: هيا فين
عاصف: ف خدودك دول
غزل: 😹😹😹😹
عاصف: تدوم ي جميل هسيبك انا دلوقتي وهروح الشغل لو احتاجتي اي حاجه كلميني
غزل: حاضر
عاصف: خلي بالك من نفسك
غزل: وانت كمان
راح الشركة وقابل محمد هنااك
عاصف: اي رن عليك تاني
محمد: لا معقوله شك ف حاجه
عاصف: معرفش بس انت مش غيرت صوتك
محمد: ايوه
عاصف: نستنا ونشوف هيحصل اي
وهما بيتكلموا التلفون رن
عاصف: شوف مين
محمد: هووو وووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خفايا القدر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى