روايات

رواية حور الصقر الفصل الثامن 8 بقلم مريم

رواية حور الصقر الفصل الثامن 8 بقلم مريم

رواية حور الصقر الجزء الثامن

رواية حور الصقر البارت الثامن

رواية حور الصقر
رواية حور الصقر

رواية حور الصقر الحلقة الثامنة

ضياع : يعني انتي في حد في حياتك
رغد : اه
ضياع بحزن و كسره : طب لي متجوزتوش
رغد : ما احنا متجوزين
ضياع بهدوء: انتي سخنه
رغد : لا بتكلم بجد ضياع انت الراجل الاول و الاخير في حياتي عشان أنا بحبك يا ضياع
ضياع : و أنا بموت فيكي يا قلب ضياع في اللحظه دي رن عز علي ضياع
ضياع : بارت في أوقات مش مناسبه
رغد ضحكت و مشيت
و ضياع رد
ضياع : الو
عز : الو عامل اي

 

 

ضياع : كويس عامل اي أنت يا صاحبي
عز : الحمدلله كنت عايزك في موضوع
ضياع : قول
عز : أنا خايف على صقر ف أنا عندي خطه زياده
ضياع : قول
عز : مش أنت ظابط قوات خاصه ايه رائك نزود في الخطه أن أنت تجيب قوات معاك و احنا بنسجل لها
ضياع : ماشي
عند صقر كان قاعد بيفكر هيعمل ايه و هيقول اي لحور
افتكر في اللحظه دي حاجه و دمعته نزلت
حور اخدت بالها
حور : مالك يتدا صقر أنت كويس
صقر : لا أنا تعبان
حور : احكيلي
صقر : زمان و أنا عندي عشر سنين امي ماتت و بابا اتجوز واحده مختلفه بنت اسمها نسرين
و أنا حبتها و بعد بابا و ممتها ماتو في حادثه و احنا كنا مع بعض عدت السنين و جيت في يوم رجعت البيت بدري سمعت صوتها عالي طلعت و سمعتها بتقول لواحد و قعدت صقر المنشاوي في حبي و هاخد كل أملاكه و ضحكت بشر
سليم : دماغك سم
دخلت أنا في اللحظه دي و قربت منها و ضربتها و قولتلها لي قالت عشان بكرك اه أنت اكتر حد كرهتو في الدنيا عشان أنت اتولدت غني و محظوظ أنا اتولدت فقيره
صقر أنا كانت حاجتي حجتك
نسرين لا أنا عايزه كل حاجه ليا لوحد قولتلها برهههه اطلعتي برههه القصر كله
نسرين همسي بس افتكر لو عدت السنين أنا مش هسيبك غير لما انتقم منك عقبال بس ما بلغ ملقتش الراجل الكان معاها و بعدها ب اسبوع سمعت خبر وفاته و هيا عرفت انها سافرت علي امريكا بدأت اعيش حياتي طبيعي بعدين انتي ظهارتي في حياتي و من اسبوع هيا رجعت و ناويه علي شر بس أنا عندي خطه بنجهز ليها أنا و عز و ضياع
حور مردتش تسأل ايه الخطه عشان ميتعبش من كتر الكلام
حور : أنت قوي خليك ادها
صقر : طول ما انتي معايا أنا قوي
عند نسرين اتصلت ب عز

 

 

عز : مين
نسرين : أنا يا زوز
عز بقرف : عايزه اي
نسرين : تقول لصاحب عمرك يجي علي المكان الهبعتو ليك عشان يديني تلاته مليون دولار
عز بخبث : ماشي انتي
نسرين: بكرا
عز : تمام
عز قفل و رن علي صقر و قص له كل شئ و رن علي ضياع و فهمه كل حاجه
تسريع الأحداث و صل صقر المكان و معاه عز و ضياع و القوات بتوع ضياع مستخبين في كل حته دخل صقر و معاه ضياع و عز
نسرين : أهلا نورت يا باشا
صقر يصلها بقرف و سكت
نسرين فين القولتلك عاليه
صقر : اي هيا طلباتك قولي
نسرين قدامك تديني شيك ب تلاته مليون أو اقتلك أو اقتلك مراتك
صقر بخبث : الشيك اهو
نسرين خدت الشيك و رفعت علي صقر سلاح و قالت و كمان هتموت يا صقر
في نفس الوقت حد شد السلاح من وراها و كان عسكري تبع ضياع و كل القوات اتجمعت و ضياع سجلها كل القالته
ضياع : و كده سجلتلك كل حاجه يا حلوه و لبسها الكلبشات
نسرين بغل : هقولك يا صقر يا متساوي
تسريع الأحداث نسرين اتحكم عليها ب عشر سنين و حست ب الندم أما عند صقر بدأ يعيش حياه حلوه مع حور و عز و ضياع كذالك
عند صقر
حور : صقر عايزه اقولك حاجه
صقر : قولي يا قلبي
حور : في ضيف جاي يقعد معانا
صقر : نعم لا طبعاً مش هينفع
حور بردح : لا يا حبيبي هيقعد غصب عنك
صقر : حور متخليش ايدي تتمد عليكي
حور : يعني مش عايز ابنك ال في بطني يجي يقعد معانا
صقر بفرحه : انتي حامل
حور بفرحه : هاتبقا احلي بابا

 

 

بعد عشر سنين
كان حور وصقر عندهم و لد اسمه يونس و بنت اسمها اسيل
و عز عنده بنتين واحده اسمها جني و التانيه مريكا
و ضياع كان عنده ولدين ولد اسم زين و ولد اسمه دياب
جني بتجري علي عز و بتقلو بابي أنا بحب دياب و عايزه اتجوز دياب و أنا عايز اتجوزك و زين بيحب اسيل
اسيل : و أنا كمان بحبه و يونس بيحب مريكا
صقر : هيا دي اطفال
الكل ضحك و ب كدا خلصت الروايه اشفكو في روايه جديده أنشأ الله

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور الصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!