روايات

رواية انتي ملكي الفصل الثاني 2 بقلم رحمة العقبي

رواية انتي ملكي الفصل الثاني 2 بقلم رحمة العقبي

رواية انتي ملكي البارت الثاني

رواية انتي ملكي الجزء الثاني

رواية انتي ملكي
رواية انتي ملكي

رواية انتي ملكي الحلقة الثانية

وجاء اخيرا يوم الفرح وكله كان مشغول
مؤمن: يا لوسمحتي
نرمين: نعم حضرتك بتكلمني انا
مؤمن: اه هيا صحبتك دي فين
نرمين: اه قصدك. نور
مؤمن: في سره نور وهيا نور…..احم اه دي هي مش جايه ولا اي
نرمين: لا جايه بس بتخلص شويت شغل
مؤمن: اه قولي كده
نادر: كان وقف بعيد وسامع كل حاجه
الساعه 7بليل
نرمين: اي يابنتي دا كله يلا يانور
نور: حاضر بس ثانيه
نرمين: ياخربيت جمالك اي دا يانور
نور: طب يلا خلاص في اي
نرمين: يلا يلا يختي
نور ونرمين مشيو روحو الفرح
نرمين: دخلت وكلو كان موجود
نور: اول لما دخلت كله بص عليها وكله انبهار من جمالها
ليدخل
نادر: وهوا لابس بدله من اللون
الكحلي وشيك جدا ولاكن اول لما شاف نور انبهااار من جمالها جدا
نور: كانت لابسه فستان كحلي ضيق جدا من فوق و من بدايت الركبه منفوش ولابسه جزمه سودا جميله جدا وكانت تضع ميكب كشميري جميل وكانت في غايت الجمال وطبعا حجابها زدها جمال في الفرح شغلو اغنيه رومنسيه وكلو واحد رقص مع وحده بس فضل اربعه
نور ونادر وجاسر وحور
جاسر: طيب خلاص انا هرقص مع حور وانت مع نور
نادر: لا مش هرقص مع حد
جاسر: خلاص انا هرقص مع نور
نادر: للحظه حس انو غيران بس في ثانيه قال انا مالي
جاسر: لسه هيرقص مع نور
نادر: سحبها من اديها
نور: حولت تسحب اديها بس معرفتش
نادر: سبها وراه ودخل غرفه وقفل الباب وقرب منها وهيا بترجع ورا بخوف لحد لما لصقت في الحيطه
نور: ان انت عايز مني اي لو لو سمحت ابعد
نادر: اي مش كنت هتخلي جاسر يقرب عادي وبتهزري مع مؤمن ومراد شالك قبل كدا عادي يعني ماجتش عليا وانتي مجرد وحده و*****
نور: هنا اتعصبت وضربت نادر قلم…. انت اتجتتن ولا اي لا اسمع انا نور محمد عبدالعزيز يعني مش محتاجه للكلام الفاضي ده وبعدين انا وحده محترمه مش زي الاشكال الو***** اللي انت تعرفهم فاهم انا مبخفش من حد انت فاهم ولا لا
نادر: من كتر العصبيه مسمعش اي حاجه من بعد القلم
نادر: وبكل هدوء… انتي قد القلم. دا وقد انك تضربي نادر الجبالي.. وقد بدات عيونه تتحول للون الاحمر من شدت الغضب
نور: ببرود عكس الي جواها…. اه قده وقده 100مره كمان
نادر: طيب خليكي فكره اي اللي هيحصل صدقيني يانور هخليكي تتمني ان عمرك. مشفتيني
نور: انت مين انت وبع نادر وقد ابتلع اخر حروف الكلمه بقبل*ه نادر لم يبتعد عنها حته نزفت
نور: بكت بشده ولاول مره تبكي امام احد
نور: بجد انت حيوا*ن وبدا تضربه في صدره… انا بكرهك بكرهك من كل قلبي بكرهك خرجت وتركتو وهيا تبكي
نادر: مش عارف ليه زعل لما قلتلو انا بكرهك بس حس انو زعلان
عند نور كانت طلعت برا القاعه وقعدت تحت شجره
نادر: لمحها وهي خرجه بس مرضاش يروح عندها فضل انو يقف بعيد
نور: صرخت بكل قوتها ليه ليه انا انا تعبت والله تعبت مش عارفه اعمل ايه انا انا واللهي مش وحشه ليه مامتش في الحدثه طب ممكن بعد التعب دا كله يكونو ميتين طب انا عاوزه ماما نفسي اشوفها بس حته تعرف اني عايشه بجد تعبت من كل حاجه
نادر:بخبث.. لا كدا في سر دي تالت مره اشوفها كدا
نور: وقد بدات تتخيل الحادث امامها مره اخرى
نور:بنهياار…. لالا ياماما متموتيش طب انا ماما لاااا لاااااا
نادر: مقدرش يستحمل اكتر من كده وراح وخدها في حضنه وهيا دفنت وشها في صدره
نور: ببكاء… ليه ليه سبتوني انا تعبت والله تعبت مش قدره استحمل اكتر من كده
نادر: شعر بيثقل علي صدره بص لقاها نامت
معرفش يعمل اي فارن علي جاسر يخلي حور تجيب نرمين بعد خمس دقايق
نرمين: بخضه.. يالهوي اي اللي حصل نور نور ياحبيبتي
نور: بهلوسه… ماما متموتيش
نرمين: ياحبيبتي انا نرمين انا اهو
نور: انتو هتسبوني لوحدي هنا ماما ماماااااا
نرمين: اخدت نور في حضنها وقعدت تعيط بعد شويه
نرمين ونادر خدو نور البيت
نادر: نرمين ممكن اسالك سؤال
نرمين: اتفضل
نادر: عندها اي مش فاهم حاجه
نرمين: انا هحكيلك ******
نادر: ياه طب هيا الحدثه دي فين
نرمين: في ******
نادر: تمام ماشي
نرمين: تركته وخرجت
نادر: انا مش عارف لي حاسس بفضول من نحيتك
نور: اه دماغي وجعاني اووي في اي بس
نرمين: صباح الخير يانونو
نور: صباح النور ياحبيبتي هوا اي حصل امبارح
نرمين: بتوتر ها لا محصلش حاجه
نور : امال دماغي مصدعه كدا ليه
نرمين: وانا مالي يختي
نور: دخلت الحمام وغسلت وشها
فريده: نور يلا ياحبيبتي عشان نمشي
نور: حاضر ياماما
فريده: طيب ياحبيبتي
نور: جهزت شنطتها وخلاص مشيه
شافت نادر في وشها وفجأه افتكرت اللي هوا عمله
نور: برقت
نادر: حاول يكتم الضحكه
محمد: مالك ياحبيبتي
نور : ها لالا مفيش حاجه ياحبيبي
محمد: طب يلا
نور: يلا وركبو العربيه
ونادر وجاسر كمان بعد كام ساعه
نور ومحمد وفريده وصلو البيت
نور: اخيرا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي🤎✨
عند نادر وجاسر
جاسر: يااه الوحيد كان وحشه البيت والله
نادر: طيب يلا انت وانا ورايا مشوار كده
جاسر: طب استنا نريح شويه وبعدين اجي معاك
نادر: لالا مش لازم
نادر: وهوا بيتكلم مع شخص انت
متاكد ان هما عيشين
الشخص: طبعا ياباشا بس لسه معرفناش هما مين
نادر: طيب روح انت وقعد طيب ياست نور ياترى اي هيحصل
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند نور
نور: لا يابابا انا اسفه بس مش هقدر اسافر معاكو انت عارف اني بدور علي اهلي
محمد: بس يانور الدنيا هنا مش امان
نور: لا يابابا متخفش انا مش صغيره وبعدين انت بتقول كلها كام شهر بس
محمد: خلاص ياحبيبتي اللي انتي شايفه
نور: حضنت محمد وبسته من جبينه
ــــــــــ بعد يومين من سفر محمد وفريده
نور: كانت برا البيت بتجيب حاجه وفجأة ايجت عربيه وخطفت نور
نور: بعد شويه فاقت ولاقت نفسها في مكان غريب. انا فين…
نادر: بخبث انتي معايا
نور: انت انت اللي خطفتني
نادر: ايوه مش بس كدا لا دا انتي بقيتي حرم نادر الجبالي
نور: انت مجنون حرم مين انا متجوزتش حد انت عبيط
نادر: بكل برود لا انتي وانتي نيمه مضيتي علي عقد الجواز
نور: ازاي يعني انا مش فاهمه حاجه
نادر: مش انتي انا مضيتك
نور: انت بجد مريض نفسي انت شخص مختل
نادر: هنا فقد اعصبه وضربها بلقلم
نور: قعدت في الارض تعيط….
بجد انا بكرهك بكرهك انت مش طبيعي
نادر: مسكها من طرحتا بغضب… عارفه لو سمعتك بتقولي كدا تاني هعمل فيكي اي انتي متعرفنيش انا نادر الجبالي فاهمه ولا لا
نور ببكاء فاهمه بس وفجأة اغمي عليها من الضغط
نادر: ولاول مره في حياته يخاف علي حد كدا. شلها بسرعه وحطها علي السرير
نادر: نور نور فوقي.. راح جاب مياه بسرعه وفوقها بيها
نور: بالم… انا فين
نادر: ومن دون اي مقدمات خدها في حضنه
نور: ومن دون شعور بدلته الحضن وقعدت تبكي بعد شويه
نادر: انتي كويسه
نو: ر بعدت عنه… لا عارف ليه عشان انت موجود ياريت تمشي تمشي ومترجعش
نادر: هنا اضايق وبكل هدوء.. طيب انا ماشي…. مشي.. وهيا قعدت تعيط
نادر: من برا……. ممكن اكون باذيكي بس مش عارف ليه حابب اقرب منك علي طول

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتي ملكي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!