روايات

رواية جواز بالإجبار الفصل السابع 7 بقلم هاجر محمد

رواية جواز بالإجبار الفصل السابع 7 بقلم هاجر محمد

رواية جواز بالإجبار الجزء السابع

رواية جواز بالإجبار البارت السابع

رواية زواج بالإجبار
رواية زواج بالإجبار

رواية جواز بالإجبار الحلقة السابعة

الشخص: ادهم ادهم
ادهم: انتي😳
الشخص: ايوه انا ممكن تسمعني
ادهم: اسمع ايه اللي عملتيه مش هنساه وهجيب حقي منك ومش هسكت لو انا ساكت لك دلوقتي ف انا عشان مشكله بس وربي لما افضالك مش هسيبك وادعي اني مفضاش عشان هتزعلي مني
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند حور
زين: روحي يا حنين شوفي ادهم فين كل ده
حنين: حاضر
نزلت حنين لقيت ادهم واقف مع البنت دي اتعصبت وكانت عاوزه تضربها وراحت حنين ل ادهم
حنين: زين بيسأل عنك وحور تعبانه فوق وحضرتك واقف مع الغندوره
ادهم: اهدي يا حنين وهفهمك بالمناسبة دي حنين مراتي يا ندى
حنين: ايه مراتك😳
ادهم بيجز علي سنانه: ايوه ايوه مراتي
حنين: هه ايوه ايوه مراتك
ندى: مراتك
حنين: اه يا حبيبتي مراته في حاجه ندى: لا ابدا يا مدام ولا حاجه
حنين: يلا يا ادهم
ادهم هيموت ويضحك من شكل حنين وهي غيرانه ومتعصبه: يلا يا حبيبتي يلا😂🤦
لما مشيو
حنين: حبتك عقربه هو ايه اللي حبيبتك

 

 

ادهم: انتي تطولي اصلا
حنين: ليه يا اخويا مشبهش ولا مشبهش من احسن من رجل الكنبه اللي كنت واقف معاها
ادهم: يلا يا بت اخلصي خلينا نجيب الاكل
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند حور
زين: ها يا حبيبتي افتكرتي
حور: لا مش فاكره برضو
زين: انتي عاوزه تموتيني يا حور
حور: والله مش فاكره اعمل ايه يعني
زين: يبنتي حرام عليكي دي خامس مره اقولك ارحميني
حور: طب براحه قول تاني
زين: صبرني يارب ياحبيبتي انا جوزك جوزك والله العظيم جوزك
حور: انا مش فاكره بس ماشي يعني انت جوزي صح
راح زين قعد جمبها ومسك ايدها وباس ايدها
زين: يا حبيبتي والله جوزك
حور بحزن: عارفه انك زعلان عشان مش فاكراك بس والله بحاول
زين: يا حبيبتي انا مش زعلان متضغطيش علي نفسك واحده واحده هتفتكري
دخلو عليهم حنين وادهم
ادهم: احنا شكلنا جينا في وقت مش مناسب انا بقول نمشي دلوقتي ولا اقولك هروح اجيب اتنين لمون واجي
زين: خد هنا ياض انت هتظيط تعالا عاوزك وانتي يا حنين خلي حور تاكل
حنين: حاضر
حور: هو انا وزين متجوزين من امتى
حنين ب ارتباك: من سنه
حور: كنا بنحب بعض
حنين: ايوه كنتو بتحبو بعض اوي
حور: هو زين زعلان عشان مش فكراه
حنين: لا طبعا يا روحي زين فاهم انك تعبانه وده مش ب ايدك
حور: بجد
حنين: بجد يا حبيبتي يلا کلي بقى
حور: حاضر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

عند زين وادهم
زين: اتأخرت ليه ومالك ضارب بوز ليه
ادهم: انا قابلت ندى
زين: ايه ندى بتتكلم بجد
ادهم: اايوه
زين: ققالت ايه
ادهم: قالت نفس الكلمتين بتوع كل مره بس المره دي حصلت حاجه معرفش عملتها ازاي
زين: عملت ايه
ادهم: ووانا بكلمها حنين جت لما انت بعتها
زين: وبعدين
ادهم: للما جت حنين قولت قدام ندى انها مراتي
زين بصدمه: ايه ازاي 😳
ادهم: اللي حصل بقى معرفش قولت كده ازاي
طلعت عليهم
حنين: مستر زين معلش انا اتأخرت ولازم اروح
زين: تمام يا حنين حور اكلت
حنين: ايوه اكلت ونامت
زين: تمام يا حنين تقدري تروحي روحها يا ادهم
حنين: معلش يا مستر زين انا هعرف اروح لوحدي
زين: الوقت متأخر يا حنين مينفعش تروحي لوحدك
حنين: بس يا مستر زين
قاطعها زين: حنين خلاص ادهم هيوصلك كلامي قولته
وسابهم ودخل لحور
ادهم:امشي يختي قدامي قال يعني انا عايز اوصلك اوي
مشيت حنين قدامه من غير ما ترد
ادهم: صبرني يارب عشان شويه وهقتلها
نزلو وركب ادهم العربيه وحنين كانت هتركب ورا
ادهم: مش السواق اللي جابتهولك ماما انا تعالي اترزعي قدام
حنين: مينفعش
ادهم: ااعتبري نفسك راكبه مع تاكسي

 

 

ركبت حنين
ادهم: براحه علي باب العربيه يا زفته
حنين: لو سمحت انا ساكته لك من الصبح لو سمحت احترم نفسك
ادهم:ببقولك ايه متصدعينيش
واتحرك ادهم بالعربية
حنين: لو سمحت نزلني
ادهم: اسكتي بقى
حنين: نزلني وإلا هفتح الباب وانط
ادهم: مش هنزلك واسكتي بقى
حنين: طيب تمام
وفتحت الباب وكانت هتنط
ادهم قفل الباب: يابنت المجنونه انتي عاوزه تموتي نفسك انتي اتجننتي اترزعي واسكتي وياستي انا اسف اتهدي بقى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند حور وزين
زين قاعد قدام حور وموماسك ايدها وهي نايمه
زين: مالك يا زين ايه اللي حصلك ليه لما بتشوفها فرحانه بتفرح ولما بتشوفها زعلانه بتزعل ليه خوفت عليها لما عملت حادثة ليه سفرتها لما لقيتها زعلانه واتحججت ب انها سفريه شغل ليه لما بتشوفها بتسرح فيها وتنسى نفسك اوعى تكون حبيتها لا انت حبيتها فعلا بس افتكر يا زين كلها سنه وهتطلقوا انت برضو متعرفش هي بتحبك ولا لا
ونام زين وهو ماسك ايد حور
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ادهم وحنين
ادهم: ههتفضلي ساكته
حنين: ممفيش كلام بيني وبين حضرتك
وقف ادهم العربيه: حنين ليه مش قادره تفهمي اني وقتها كنت خايف عليكي وخايف لو كان حصل ليكي حاجه
حنين: مهما كان ده ميديلكش الحق انك تزعق فيا انت مين وتزعق فيا بتاع ايه وعلى العموم انا اللي غلطانه اني اتكلمت وضحكت وهزرت واتعديت حدودي ودي اول واخر مره اعملها
ادهم:صح يا حنين انا فعلا غلطان
واتحرك ادهم
حنين: حاسب يا ادهم حاسااااااب

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية جواز بالإجبار)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!