روايات

رواية جنون سما الفصل الرابع 4 بقلم جنات بدر

رواية جنون سما الفصل الرابع 4 بقلم جنات بدر

رواية جنون سما الجزء الرابع

رواية جنون سما البارت الرابع

رواية جنون سما الحلقة الرابعة

سميه طلعت بغضب وصراخ انتي يابت ياسما
سما بخوف في ايه حصل حاجه
سميه لا يا شيخه مش عارفه يعني وانتي سيرتك على كل لسان
سما ليه أنا مش فاهمه حاجه
سميه قالت انتي قولتي لي عثمان مش عايزاك
سما بعياط ايوه انا مش عايزه انا مش موافقه عليه أنا مش بحبه
سميه جابت عص* ايه وعينكم متشوفه اللي النور جنات بدر
وسما تصرخ وتقول مش عايزه انا مش موافقه
وبعدين سما بصت لي أمها بصه مرعبه بمعنى الكلمه 👹
أمها بلعت ريقها والصراحه خافت منها ومن شكلها وهي بتصرخ
وسبتها ونزلت لي رحمة
سميه البنت مش بطبيعتها البنت شكلها يخوف يارحمه انا خوفت منها شكلها مرعب
رحمة طيب ياختي يكون حد عاملها عمل يكون عملها سحر بالكره
عشان تكرهه ومش طيقاه
سميه طيب هنعمل ايه دلوقتي
رحمة هاتي الطرحة بتعتها وأنا هروح لي الشيخ ونشوف هيقول ايه
سميه طيب استني هجبلك الطرحة جابت الطرحة وعطتها لي
رحمة جنات بدر
عند سما كانت ياعيني منهارة وعمال تصرخ وتقول ليه كده ليه أنا مستهلش كسرت القلب دي أنا مستهلش كل اللي بيحصل أنا تعبت والله تعبت مش قادره هم*وت هم*وت 😭💔اه اه ياربي ارحمني
رجعت رحمة لي سميه قالت سميه عملتي ايه وقالك ايه الشيخ
رحمه الشيخ قال فعلآ معملها سحر انو تكرهو ومتقبلوش
سميه طيب وقال نعمل ايه
رحمة قال خليها تستحما بمياه وملح وبعدين هتروق وتهدا
(ملحوظة المياه والملح مفيده لي الجسد بتترد الطاقه السلبيه )
انا اتخارت ولازم امشي مع السلامة
سميه طيب سلام
سميه طلعت لي سما ها قولت ايه
سما بعيط انا مش عايزه مش عايزه 😭
سميه ولطمة على وشها يعني عايزه الناس تمسك سيرتنا عايزه النسوان تقول عليكي ايه وبعدين قالت بغضب ولا بتحبي كريم وعايزه يكونش تكونوا طابخينه سواء
سما كريم وطبخين ايه انا مش عايزه
سميه بغضب مدامت مش موافقه علي عثمان تزوجي ابن عمك
سما بصراخ انا مش موافقه ولا علي ده ولا ده أنا مش عايزه حد😭
سميه امال اكيد عايزه حبيب القلب جنات بدر
سما 😭😭
سميه قومي فزي يلا روحي استحمي.
استحمت سما وزي كل مره نامت وهي دموعها على خدها ومصدومه من الواقع اللي هي فيه أيعقل هذا هو بجد في كده في ام ميمهاش سعادة بنتها ومش شايفه وجاعها معقول معقول
وكانت دموعها تك*سر القلب (حقيقي ازي الوحده تتخيل نفسها مع شخص مش قبله ازي هتقبل بي ده )
وبعدين قالت ومين كريم ده هو أنا نقصه زفت ده عشان يطلعي سي كريم ده أنا تعبت مش عارفه الاقيها منين ولا منين يارب رحمتك يارب نمت والوجع والدموع محوطينها(يعني مفيش حاجه بين كريم وسما وحب من طرف واحد بس عيني عليكي ياسما لما تطربق تطربق من كل ناحيه )
عده اسبوع على ده الحال مفيش تغير سما أمها مش بتكلمها وهي مش عارفه تكلمه ومكنش في توصل بينها وبين عثمان
وبعدين سما سمعت أمها واختها الكبيره بيتكلموا
سميه بتقول الشارع القبلي كله ماسك سيرتها وبيقول اتفشكلت وكريم جاي يخطبها جنات بدر
دينا ازي ده
سميه لا وكمان عمت كريم بتقول قال سما سابت خطيبها وكريم هيجي يتقدم ليها
قولتلها لا ومش هتسيب خطيبها
سما رجعت تبكي تاني ليه طيب ليه تعملي معايا كده
هو أنا مش بنتك اه ياقلبي اه اه 😭
في المساء كان بيرن عثمان
سما الوو
عثمان بكل برود اعمل ايه
سما الحمد لله بخير وانت
عثمان أنا كويس اوعي تكوني زعلانه مني
سما بواجع ودموعها نزلت تجري على خدها وانا ازعل ليه(فعلا إحنا مش بنزعل غير من الأشخاص الغاليين علينا )
عثمان يعني مش زعلانه
سما لا عادي
عثمان وحشاني
سما بألم وانت كمان
وبعدين الصمت عم المكان جنات بدر
عثمان وبعدين
سما معرفش
عثمان يعني انا رجع من الشغل تعبان مفيش كلام حلو يهون عليا
سما ولله معرفش
عثمان بقرف طيب سلام وفصل
سما رجعت تبكي زي كل مره امتى امتى هرتاح من ده كله امتى السعاده هتحضني انا تعبت
وبعدين جات رساله سما بجد طيب ليه محربش واشوف العالم بجد حتي حاجه تصبرني “””يتبع
ياتره عثمان هيفضل معند على سما وهيخدها عند ولا هيحصل ايه وايه الرساله اللي جات لي سما وفيه ايه الرساله احتمال يكون فيها تغير حياته وكريم هيسكت التاني ولا لا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جنون سما)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!