روايات

رواية احببت ابيه الفصل الأول 1 بقلم نورهان حامد

رواية احببت ابيه الفصل الأول 1 بقلم نورهان حامد

رواية احببت ابيه الجزء الأول

رواية احببت ابيه البارت الأول

رواية احببت ابيه الحلقة الأولي

عاوز تتجوز اختك

عيد اللي انت بتقوله ده تاني ي نوح

نوح: ماما اي الصعب في الكلام اللي قولته وبعدين اختي مين انا عاوز اتجوز ريهام

ميرفت بصدمه: عاوز تتحوز اختك

نوح: بردو بتقولي اختك والله ما اختي

ميرفت: لا اختك ي نوح لو ناسي افكرك وفرق السن الكبير

نوح: ماما انا بحب ريهام والسن اكيد مش هيفرق

ميرفت وهي معتقده انه يهزر: بص بقا انا مليت من الهزار البايخ ده

صحيح ريهام جيلها عريس دكتورها في الجامعه

نوح بصدمه: وانتي موافقه

ميرفت وهي تنظر له بشك: ايوا موافقه اي اللي فيها

نوح: وهي

ميرفت وهي تتاكد من صحه كلامه انه يحبها بالفعل لكنها ستظل اخته: موافقه

نوح وهو يمشي: دا علي جثتي

ميرفت: ربنا يهديك ي نوح

في غرفه ريهام

تجلس ريهام مع رفيقه دربها وابنه عمها ساره

ساره بحماس: وبعدين ي ريمو كملي

ريهام بضحك: لقيته جه نحيتي

ريهام تحاول تقليده: بعد اذنك ي انسه ممكن رقم باباكي

ساره بتشجيع لكي تكمل حديثها: وعملتي اي وقتها

ريهام بسرحان: اديته الرقم وفضلت افكر كان عاوز من الرقم اي

ساره برخامه: مجاش في بالك انه هيرحمنا من هبلك

ريهام بحزن مصطنع: انا زعلانه منك خالص ي ساره ومش هصالحك غير بشيكولاته

نوح فتح الباب فجأه بعدما كان يستمع الي حديثهم

نوح بابتسامته الساحرة: ينفع انا اللي اجيبلك الشيكولاته

ريهام بفرحه: ابيه نوح وحشتني جدا

وتجري عليه لتحتضنه

نوح وهو يضحك علي التي تفقده عقله: ي بكاشه

هتفضلي حضناني كده كتير

ريهام وقد تداركت الامر ابتعدت عنه بسرعه

ريهام: انا اسفه ي ابيه

نوح: ولا يهمك ي ريمو

سمعت ان جالك عريس اي رايك

ريهام بكسوف: اللي تشوفه ي ابيه

نوح يبلع غصه مؤلمه: انتي موافقه عليه ي ريهام

ريهام بقلق من تصرفاته: ابيه انت كويس اول مره تندهلي باسمي وشكلك متغير انت كويس

نوح بإبتسامة مصطنعه: لا ابدا ي ريمو عشان بس جاي من السفر ومنمتش كويس

ريهام: طب رايك اي

نوح وقد تلاشت الإبتسامة ثم قال بغموض: هدور وراه الأول وبعد كده هقولك رايي

ريهام بإبتسامة: احلي ابيه في الدنيا

نوح: انا هطلع اوضتي مش عاوز ازعاج

ريهام: من عنيا ي ابيه

ساره بضحكه خبيثه: نحن هنا روحتي فين

ريهام بزهق: ما تروحي اوضتك ي بت انتي، انتي زهقتيني

ساره برخامه: مش همشي انا هقعد هنا علي قلبك

ريهام بخبث: ما ترد علي فونك

ساره بتوتر: اي دا هو كان بيرن مخدتش بالي

ريهام: امم والله

ساره: ريمو انا رايحه اوضتي عاوزه حاجه

ريهام: دا بجد دا انا كنت بتحايل عليكي تمشي

ساره بتوتر: لا ما اهه بصي جالي فون مهم

ريهام بمكر: الله يسهلو

ساره: بس ي رخمه

دخلت ساره غرفتها مع تزايد دقات قلبها من المتصل

ساره: اعمل اي ارد ولا لاء بس انا بحبه

عقلها: بس ده غلط

قلبها: اي الغلط في ده دا انا هرد عليه بس

عقلها: انا قولتلك اللي فيها ومترجعيش تندمي

بعد صراع طويل بين قلبها وعقلها

ساره: انا هكلمه واللي يحصل يحصل

تمسك الفون لتتصل عليه

ساره: الرقم دا حاول يتصل عليه وانا مكنتش فاضيه ممكن اعرف مين

عمار بخبث: دا علي اساس انك مش عارفه انا مين

ساره بقلق: لا مش عارفه مين

عمار: وبالنسبه للاستوري اللي بيظهر عندي بيدل انك تعرفيني كويس ومسجله رقمي كمان

ساره بخوف من انه فضح امرها: انا هقفل سلام

عمار: استني ي ساره عاوز اقولك حاجه مهمه

ساره: سمعاك

عمار بحب: انا بحبك

ساره: باي ي عمار

ساره بين نفسها: اي اللي عملته ده كان المفروض ارد واعترف بمشاعري

بس الاول لازم اطلع عينه الاول

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ابيه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى