روايات

رواية بطل روايتي الفصل الثاني 2 بقلم كنزي محمد

رواية بطل روايتي الفصل الثاني 2 بقلم كنزي محمد

رواية بطل روايتي البارت الثاني

رواية بطل روايتي الجزء الثاني

رواية بطل روايتي
رواية بطل روايتي

رواية بطل روايتي الحلقة الثانية

قاطعنا اكتر صوت بكرهه في حياتي تنحرق
انت وصاحبك يا بعيد
~ ازيك يا رحمه عامله ايه
_كنت كويسه قبل ما اشوفك
~ اخص عليكي بقي كده ولا انتي لسه زعلانه عشان الفستان
_انا لا طبعا ازعل ليه ده انتي قطعتيه من الوسط وبوظتيه بس
~ انتي هترمي بلاكي عليا ده فستان معفن المفروض تشكريني عشان خلصتك
منه اصلا
_عندك حق وهاتي راسك ابوسها
قربت منها وهب قمت عاطياها روسيه فكراني هسكتلها بنت المفقعه وجبتها
من شعرها وهزيتها منه لدرجه نصه طلع في ايدي لا دنا جامده قوي و
اعجبكو قوي وقلتلها ونا بهزها
_جرا اييييههه يا حرباايه وناقصه ربايه يا سرير ملايه يا ميه من غير كوبايه يا ايحه
يا تلقيحه ياللي انضف واحد في عيلتك يبت بينام في درج التسريحه فكراني
هسكتلك يا بنت حمديه بتاعه الطعميه يا حربايه ملونه يابت يا عطيات
••••••••••••••••••••••••• بقلمي كنزي محمد ••••••••••••••••••••••
احم احم وطبعا اتلم علي صوتها وهي بتصرخ وتزعق ونا بهزقها ونازله فيها عض
وضرب وجم بسرعه يحشوني عن بنت المفقعه الي قدامي دي وربنا منا سيباها
عطيات الكلب
+ خلاص يا انسه
+ خلاص بقؤ البت هتموت في ايدك
+ البت ماتت يخربيتك
وطبعا الجمهور اتقسمو تلات مجموعات مجموعه بتحوشني ومجموعه خايفين مني
ومن ضمنهم ناس ضايقوني وبيبوصولي بخوف ايوه خافوا مني دنا هطلع
عليكوالقديم و الجديد يا شركه مفيكوش راجل ومجموعه ميته علي روحها من
الضحك وبيضحكو علي منظر عطيات الي مفهمه الناس ان اسم جنابها هايدي دنا
هخليها متعتبش عتبه الشركه تاني حاضر صبرك عليا يابنت حمديه
وخرج علي الصوت وطبعا انا مش هسيب فرصه زي دي البت الملزقه تضرب وفي
نفس الوقت اكون مش انا الي قطعت عيشها اصل قطع العيش وحش برضو اسالنا انا
🙂🙂كده قمت حاطه هايدي (عطيات) فوقي كانها بتضربني وفي ثانيه فتحت
ماصوره عياط هيستيريه لدرجه انو صدق ابقو فكروني اروح اقدم في كورس تمثيل
ضروري يا جماعه انا موهبه ضائعه وسط كومه من حفنه الحمير 🙄
&اي الي بيحصل ده
_اهي اهي اهي شششو.. شووفتت ياا اونكككل اهي اهي ها.. هايد.. ي ععملت فيياا
اييه يرضي.. يك كدده اهيي اهيي
وطبعا كنت بتكلم بمسكنه وشهقات بقي وتمثيل عشان اخش في الدوور اومال طبعا
وبعد ما قلتلو كده لقيتو بصلها بغضب جامد كده 😡😡 احييه ده بيتحول يلا الله
يرحمك يا عطيات كونتي عقربه يا بيبي وهايدي بصالو بصدمه ولسه مش
مستوعبه يا عيني ياكبد امك شكلها هنجت ومن عصبيته ملاحظش شكلها الي يصعب علي الكافر ياعيني ☺️☺️
& صح الي هي بتقولو يلاااا غوري هنا انتي مفصوله يلاا
لقيت موظف قرب كده وبيقول
+يا فندم صدقني مش هايدي الي غلطانه دي رحم….
وقبل ما يكمل كان متكوم علي الارض بسبب الضربه الي عتطهالو ابن الورمه كان
عايز يعترف عليا الحيوان لكن سجار السكر ده شخط فيهم وزعقلهم وقالهم يلا كل
واحد علي شكلو يلا مش فرجه هياا ايوه يا سجار يا جامد اديلوو ايوه
خد دي ودي وفجاه التلفتلي ونا رجعت لدور الغلبانه المنكسره مكسوره الجناحين
وقالي وراه ونا مشيت وراه ودخلنا المكتب وقفل الباب ايضاه ايضاه انت هتتحمرش
بيا ولا ايه ياحاج ده حتي عيب علي سنك
•••••••••••••••••••••••••••••••••••• بقلمي كنزي محمد ••••••••••••••••••••••••••••••••
عدا نص ساعه وطلعت وقعدت بهدوء علي مكتبي بفكر في الموضوع الي قالهولي
وحنا جو في المكتب
flash back
& اقعدي يا رحمه
_احم متشكره يا فندم أنا مرتاحه كده
& قلت اقعدي يا رحمه
_يييووه اتزفت واتنيلت ها عايز ايه؟؟
& بصي يا رحمه انتي عارفه السن وكده ونا كبير وخلاص ايامي معدوده
بصتلو بقلق فبرغم كل المصايب الي بعملها بس برضو ده فمقام ابويا
_ليه بس يا انكل بعد الشر عليك ده انت صحتك حلوه وتنفع للجواز كمان
& ههههههههه جواز اي بقي لا كفايه فطومتي المهم نرجع لموضوعنا الاصلي انا ابني
وصاحبه جاين بكره من بلاد بره عشان يمسك الشركه بدالي مؤقتا وكمان هما عندهم
شركات كبيره بعيد عن شركتي ودي هتبقي فرع مؤقت وبما انك
مساعدتي الشخصيه فا مهمتك تعلميه الشغل وطريقته تمام
_حاضر يافندم بس هو حلو
&ايه هو الشغل؟؟
_لا ابن حضرتك وصاحبه
بصلي بصدمه كانو بيشوف من ملامحي انا بهزر ولا بتكلم بجد ولكن ملامحي كانت
جديه جدا بجد انا بتكلم جد؟ مش لازم أئمن مستقبلي ولا ايه
& اطلعي براا يا رحمه برااا 😡😡
_خلاص ياعم متزوقش طالعه طالعه ياعني طالعه من الجنه 🙄🙄
back

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بطل روايتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى