روايات

رواية معجزه الحب الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة حسن

رواية معجزه الحب الجزء الثالث عشر

رواية معجزه الحب البارت الثالث عشر

رواية معجزه الحب الحلقة الثالثة عشر

كيان بضحك: صلاه النبي احسن
كيان مسك الكوبايه دلقها في الحوض
كيان بصوت عالي جدا: بدرررررررررر تعالي الحق مراتك
بدر اول لما سمع صوت كيان نزل جري و هو نازل على السلم اتزحلق وقع علي ضهره
بدر بوجع: اااااه
دخل المطبخ شاف نادين قاعده في ركن في المطبخ و عماله تعيط
بدر بوجع من ضهره: مالك يا نادين في اي
كيان بعصبيه: دخلت عليها لقتها هتشرب الداوني بتاع الغسيل
بدر بصدمه:اي
نادين بعياط و شهقات مش عارفه تتكلم:.. كي.. كيا.. كيان.د. دلق.. الدواااا و زادت في العياط
كيان بذهول: كل ده علشان دلقت الداوني
بدر بوجع و عصبيه: اسكت انت خالص
و قرب من نادين
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بهدوء: قومي يا نادين
نادين بتشاور علي ازازت الداوني:
عايزه من ده يا بدر ريحته حلوه
بدر: طيب قومي وانا هجيبلك الي انتي عايزاه
كيان بعصبيه: تجيب اي ياعم
بدر بغضب: اسكت انت
بص لي نادين:
ياله قومي يا حبيبي
و فعلا نادين قامت من الارض
و بدر راح جابلها البرفيوم بتاعه و ادهولها: خدي ده ريحته احلي
نادين عوجت بوقها
……
توفيق بشر: جهزي نفسك هتخشي بيت الزعيم
البنت بطاعه: حاضر يا باشا
عده حوالي يومين
نادين مجنناهم بعمايلها بطلباتها
بدر نايم علي الكنبه بتعب و جنبه كيان
بدر بعيون حمرا من قلت النوم: تعبت من عمايل اختك يا زفت
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان بطريقته:علي اساس انها سايباني في حالي ما هي مطلعه عين امي انا كمان
بدر بأرهاق:كلو كوم و طلباتها مبتخلص مره تطلب حواوشى و مره تطلب تاكل ساندوتشات فول و طعميه و مره عايزة ايس كريم
كمل كيان كلامه: لا و عايزه ايس كريم معين
بدر: تخيل الدنيا كانت شغاله برق و رعد و مطر و انا بلف على المحلات الساعه ٣ الفجر بدور على ايس كريم…و ياريته ايس كريم عادى لا لازم يكون ايس كربم بالتوت و الكيوى…
نفسى انام يا كيان و لو ساعتين بس
بدر ريح ضهره علي الكنبه: تفتكر هارتاح لمه تولد
كيان هز راسه بي لا: انا حاسس انك هتشوف ايام جميله مع نادين
بدر بطريقته: حاسس مش متاكد
ياله اطلع نام يارب متطلبش مني حاجه
كيان: لو طلبت منك اي متجيش تصحيني ياله تصبح على خير و سابه و طلع
بدر بغيظ: ماشي يا كيان الكلب
بدر اتشاهد قبل ما يدخل الاوضه
بدر بأرهاق: عايزه حاجه يا نادين اجبهالك قبل منام
نادين: تؤ تؤ مش عايزه
يدوبك بدر نام مكملش نص ساعه
نادين: بدر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر فتح عيونه بي العافيه: عايزه اي يا نادين
نادين ببراءة: عايزه كشري
بدر اتعدل في قعدته:
هو انا مش قبل ما انام سألتك ان كنت محتاجة حاجة اجبهالك قبل ما انام ده اللى هو المفروض من نص ساعه
نادين شاورت علي بطنها: مش انا دول هما الي جعانين
بدر بصلها بغيظ: ماشي يا نادين و قام يلبس
و هو خارج من الاوضه
نادين وقفته:
و هات معاك شيبسي يا حبيبي
بدر نزل بعصبيه و راح يشتري الاكل الي نادين عايزه
وعدي شويه من الوقت بدر جاب الحجات الي نادين عايزاها
بدر بتعب مش شايف قدامه: عايزه حاجه مني تاني يا نادين
نادين و بقها مليان اكل: لا شكرا يا حبيبي
بدر رمه نفسه علي السرير من التعب
جه الصباح علي ابطالنا يوم في تشويق كتير
قاعدين علي السفره بيفطره
او بمعنا اصح نادين هي الي بتاكل مش بدر وله كيان
بدر بص لي الساعه: ياله يا كيان هنتاخر علي الشركه
كيان: هطلع البس علي طول
كيان طلع و الباب خبط من هنا
بدر قام فتح لقا واحده ست
بدر باستغراب: انتي مين
حسنات: انا حسنات الخدامه الجديد يا باشا
بدر هز راسه بي ماشي دخلها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين قامت من الاكل: مين يا بدر
بدر: دي الخدامه الجديده الي جابها كيان
بدر بص لي حسنات: مهمتك هنا تخلي بالك من الهانم ومتخليهاش تعمل حاجه
حسنات: حاضر يا باشا
كيان نزل من بعد ما لبس استغرب لمه شاف حسنات: انتي مين
حسنات: انا حسنات الخدامه الجديد يا باشا
كيان كان ناسي انو طلب من حد يدور علي شغاله
بدر و كيان خرجو راحوا الشركه
بدر لي نرمين السكرتيره: اعملي فنجان قهوه بسرعه
نرمين: حاضر يا فندم
في نفس الوقت رودينا شافت الاعلان علي الفيس بوك و قررت تروح
رودينا: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نرمين: و عليكم السلام عايزه حاجه
رودينا: انا كنت جاي اقدم علي الوظيفه مش انتم طلبين سكرتيره
نرمين باصت لي رودينا من فوق لي تحت بستحقا”ر:
طيب اقعدي لحد ما اقول لي المدير
نرمين دخلت ادت لي بدر القهوه و قالتله انو في واحده مقدمه علي الوظيفه
بدر طلب منها تدخلها
نرمين: اتفضلي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
رودينا دخلت بتوتر: السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
بدر: و عليكم السلام
رودينا: مينفعش متقولش بقيت السلام علشان كده بتخسر الرحمه والبركه
فا لازم تقول و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته
بدر بإعجاب: اتفضلي وبص في الدوسيه بتاعها
رودينا قعدت: شكرا يا فندم
بدر فضل باصص ليها و رودينا خدت بالها
رودينا بكسوف: احم في حاجه يا فندم
بدر باحراج: ها لا ابدا و بدا يسألها علي شويت معلومات
بدر بنبهار: بجد انتي شاطره ممكن تشتغلي من دلوقتي انتي خلاص اتقبلتي
رودينا بسعاده: شكرا شكرا يا فندم وانا ان شاءالله هكون عند حسن ظنك بيا
بدر: اتمنا اتفضلي اها صحيح انتي هتكوني السكرتيره الخاصه ليا
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
رودينا باحترام: حاضر يا فندم
رودينا خرجت و بدر فونه رن
بدر: الو
الشخص: ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
بدر بصدمه: اي 😳
اتمنا البارت يعجبكم ♥
تتوقعو بدر سمع اي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معجزه الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!