روايات

رواية مملكة أسوار العشق الفصل الثالث 3 بقلم شغف الاعصار

رواية مملكة أسوار العشق الفصل الثالث 3 بقلم شغف الاعصار

رواية مملكة أسوار العشق الجزء الثالث

رواية مملكة أسوار العشق البارت الثالث

رواية مملكة أسوار العشق الحلقة الثالثة

رعد كان يخرج من الحمام وبنشف شعره وجد تاج تنظر بتمعن وتركيز رمي الفوطي علي السرير وذهب وأمسك الهاتف بسرعه ونظر به
تاج:انت يا بني ادم اي اللي بتعمله ده
رعد:بشوف مراتي مركزه فأي غيري
تاج :انت ليه محسسني انك توم كروز وانا الكرز فيك ليه
رعد ويقترب منها ووضع يده علي وسطها قربها منه :توم كروز قدامي صفر علي الشمال ده اولا ثانيا متنطقيش اسم راجل غيري ثالثا هاتيلي بوسه
تاج :انا لو عندي ربع ثقتك دي كنت في حته ثانيه ده اولا ثانيا انطق اللي انا عايزاه مش هتتحك في لساني ثالثا بقي بستك عقربه
رعد وقربها أكثر:متقوليش علي نفسك كده وفجأه قرب منها وأخذ قبله سريعه
تاج:يا قليل الادب انت مش محترم
رعد:ما انا عارف يلا غيري هدومك علشان ننزل يا تاجي
تاج بصتله بقرف وذهب لتغير ملابسها
دياب الابن الاصغر كان يجلس في ملهي ليلي وينظر لتلك الراقصه بنظرات هيام وعشق وبعد أن انتهت تلك الراقصه ذهب لها دياب
بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)
دياب:مش يلا نتجوز بقي يا قلبي
الراقصه بمكر وتضع يدها وتلعب بأزرار القميص:مش لما أتأكد انك عايزني الاول
دياب:طب اعملك اي علشان تتأكدي انا انا بعشق التراب اللي بتمشي عليه
الراقصه:للاسف انا م في حاله كويسه اليومين دول وادارت وجهها
دياب بقلق:ليه
الراقصه بمكر وخبث:الكباربه ده صاحب الشغل بيءلني كل شويه وكنت بحاول احوش شويه فلوس علشان اشتريه واكون انا اللي مشغلاهم
دياب:خلاص انا لقيت الحل
الراقصه وتنظر له :حل اي
دياب:انا هشتريهولك واعتبريه مهر وفوقيهم اثنين مليون جنيه
الراقصه:شكرا بجد يا قلبي وحضنته
دياب:اهم حاجه تكوني فرحانه
عند باسل كان يسير خلف شخص ما
عند رعد نزل هو وتاج وهما علي السلم امسك يدها
تاج:سيب ايدي
رعد:نووو انت مراتي وأمسك ايدك واسكتي بقي وانزلي
نزلوا قعدوا علي السفره
الاب (حامد):عامله اي يا تاج يا بنتي
تاج:الحمدلله
حامد:رعد مزعلك
تاج وتنظر لرعد بغيظ:رعد مقدرش يزعلني علشان هو شخص محترم جدا تسلم تربيتك والله يا عمو
عمه رعد:طبعا لازم يكون محترم مش رعد ابن عائله زايد
أسيل بنت عم رعد:رعد انت هتروح الشركه بعد الاكل
رعد:اه بس ليه
أسيل:خدني معاك وانت رايح لان الكليه في طريقك
تاج شعرت بغضب من طريقتها مع رعد
دخل شخص ما ذهبت تاج إليه بسرعه وقامت بإحتضانه
رعد ذهب بسرعه ومسك يدها وبعدها عن ووقف قصادها
رعد:مين ده ياروح امك
تاج بفرحه:دا مسلم
رعد ويشدد من يده:وانا هعمل اي بأسمه انطقي مين ده
تاج :ابن عمي
رعد ومسك يدها بعصبيه وذهب بها الي غرفته وادخلها بقوه ودخل وخلفها واغلق الباب وبدأ يقرب منها
تاج بتوتر:مالك بتقرب كده ليه
بقلم (شغف إلاعصار 🌪️)
رعد:وماله مراتي وبقرب منها ولا أحضانك للغريب بس
تاج قربت منه وقالت بعصبيه:انا مسمحلكش تقول عليا كده وكان سوف تعطيه كف لكن امسك يدها
رعد:طيب انا هعرفك لان غلطاتك كترت قوي وبدأ يخلع لها الطرحه
تاج :انت انت بتعمل اي ابعد عني
رعد:مش انا جوزك وأولي بحضنك برده وبدأ يقرب
تاج بعياط:ابعد يا رعد يا رعد فوق ارجوك تبعد وبدأت تعيط جامد
رعد بعد عنها بعصبيه واغلق الباب خلفه بعصبيه
تفاعل بقي يا فنزااااتشششيييي 🙂 🥲
ونزل تحت و…….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مملكة أسوار العشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى