روايات

رواية اغتصبني اخي الفصل السادس 6 بقلم هاجر

رواية اغتصبني اخي الفصل السادس 6 بقلم هاجر

رواية اغتصبني اخي الجزء السادس

رواية اغتصبني اخي البارت السادس

رواية اغتصبني اخي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم هاجر

رواية اغتصبني اخي الحلقة السادسة

دخل الي بيته الظلام معتم مفيش نور ف حياته وهيبقي ف نور ازاى وبنته بعيدة عنه

تنهد بحزن قد مر 10 سنوات ولكن كلما ينظر لهذا المنزل يتذكر اخته يتذكرها ويتذكر صراخها يتذكر وحشيته هو ليس بسئ ولكن الصاحب ساحب فاحذر من صديقك تقدم الي غرفه المعيشة ليجد والداته جالسة ع كرسيها المتحرك قد فقدت كل شئ حتي النطق تسمع فقط

عمر ذهب وجلس عند قدميها ونظر لجليستها واخبرها بان ترحل

عمر: ماما انا لقيت عروسة كويسة ومحترمه بس انا استاهل ده بعد عمايلي عارفه انا حبيتها اوي يامي انا بس شفتها بس خفت علي نقائها مني انا مستهلش واحدة بالشكل ده اه الحمدلله تبت لربنا بس انا لسة حاسس بغضبه عليا لسة حاسس ان فيه حاجز بيني وبين ربنا والحاجز ده تكلم بدموع تالا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماما تالا عمرها م هتسامحني انا عارف اني غلطت غلطه كبيرة ف حقها ومش غلطه واحدة لاء غلطتين مصنتش الامانه اللي بابا امني عليها دول كلو شايفو حاجز انا بس نفسي الاقي تالا والله يماما هعوضها كل حاجه اكمل بغصة بكاء اه انا عارف ان موضوغ زي ده مش هيتنسي بس هحاول معاها كتير هحاول يماما بس الاقيها بس هحميها من كل حاجه كانت دايما تقولي ابعد عن صحبك ده ياعمر بيبصلي بصات وحشة كنت بعنفها وبزعقلها وبكدبهاا انا الغلطان يأمي انا الغلطان ثم بكا بشدة وهو يمسك يد والداته بينما والداته كانت تسمعه بهدوء وعند ذكر ابنتها دمعت عيناها

************

استيقظت تالا بعد وقت لتجد فتاة غريبة جمبها تنام ع نفسها

تالا باألم: انتي روزا روزاا اين انتي

جاءت روزا بلهفه واستيقظت چيسي لتنظر لها بقلق

تالا انت كويسة نطقت بهاچيسي

تالا باستغراب مين انتي

چيسي نعممم يختي انا اللي الوحيدة اللي شعري احمر

روزا بضحك ع انفعال وريكأشن چيسي

روزا يضحك: هيه تالا هذه چيسي

تالا بابتسامه عارفه بزاولها بالحضن ياوختشي

حضنتها چيسي بحب ليجدو صوت ماا

خيااااااانه

چيسي بخضه يخربيتك يام دالين خضتشيني

تالا بضحك ع كلام چيسي

تالا وحشتوني ياولاه اووي

عين وهيا تذهب اليهم وتعانقهم وانتي والله ياوختشي

روزا بصراخ شاادية شهدد تالا صحيت

جاءت الفتيات بسعادة وجلسو يتساامرون قليلا

شهد بعدم فهم: يعني انتي مهندسة استني هو انتي الافعي اسمك معلم ع كل راجل اعمال هنا يخرب عقلك

روزا بفخر: هيا دي اي حد دي تالاا جايكوب

شادية ببلاهة: تالا انت متخيلة انك خسرتي سراج وجاسم كام صفقه وكانو نفسو يتعرف عليكي عشان الشركه والنسب كانت بتقع بسببك وبسبب نجاحاتك

تالا بضجر متجبليش سيرة سراج ده وقال اي بيقولي هنتجوز مع شادية وجاسم انا بكرههم اوووي

عين بتلقائية: ايوة ماهو انتي اغمي عليكي وسراج جابك وكنتي بتقولي عمرر وعرفنا انه اغتصبك

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرت لها بألم ودموع ثم تحدثت. بهدوء طب يبنات يوم حلوو يلا ياروزا عشان لويس ومادلين زمانهم قلقانين

شادية بصت بشر لعين

عين تالا بالله متزعلي مني انا اسفه والله

تالا بابتسامه مش هزعل منك ياعين متخافيش انا بس شفته انهاردة

روزا يشهقة شفتيه هو شافك

تالا بغضب مكتوم شفته حسيت كل حاجه بتتعاد من جديد ياروزا

شادية احتضنتها بحب وقالت: فصبر جميل هناخدلك حقك من الواطي ده

تالا بابتسامه ربنا يخليكو ليا يارب

شهد لخظة احنا عندنا كتب كتاب شادية وتالا

تالا بخنقة جماعه هو ماله سراج ده

شادية بابتسامه سراج اكتر واحد فينا كان مستنيكي كنا مقتنعين انك موتي بس هو لاء ده حبك كان بيتولد كل يوم ف قلبه زي متقولي كان مهووس بيكي ومازال كان عايش بس ع ذكري يوم السفينه وقع في حبك كان لما نتجمع لازم يجيب صورتك اصل هو رسام ورسمك

تالا بدهشة انا مشفتوش وبعدين بصراحة انا بكرهه مش بطيقه

عين وچيسي سراج مش هيااأس تخليكي تحبيه

شادية بضحك بالظبط كده

تالا بغرور مستخيل احب حد اصلا ومش ده اللي يعجبني

شهد جماااااااعه عندنا برضهةكتب كتاب

شادية وتالا بنفس الوقت مستحيل اتجوز سراج/جاسم

******* بعد مرور 3 اشهر*********

(بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير)

كانت هذه الجملة يرددها المأذون للمرة الثانية ف جاسم وشادية والمرة الاولى سراج وتالا

مادلين تحتضن تالا بحب: مبارك لكي صغيرتي الجميلة

تالا بحب شكرا لكي مادلين

روزا عقبالي يااااارب

ضحكت تالا وشاركتها مادلين

لويس بحنين ااوووه انظرو لتلك اللطافه ابنتي تزوجت اليوم

تالا احتضنته وقالت شكرا لك غلي كل شئ لويس

لويس ربت عليها بحب قائلا مبارك لكي ياصغيرتي

تالا ابتسمت بحب

سراج طب اي يجدعان عايز احضن مراتي

تالا نظرت له بغموض وشر

لويس اذهبي الي زوجك ابنتي

تالا ذهبت تجاهه بخطوات شبه سلحفاة حتي جذبها سراج الي احضانه

سراج اخيرراااا يستي اي دهه مبروك عليا انتي ينبض قلبي

تالا لالالا لماذا تشعر بهذه الطبول لا لن تسمح لذلك القلب بان يدق

تالا بهدوء متوهمش نفسك اني بحبك لوللا لويس بس مكنتش فكرت فيك

ربت سراج عليها بحب وهمسلها هعرف ازاى اخليكي تتخلصي من خوفك ده وتفتحي قلبك بس وانت مراتي حلالي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ابتعدت عنه تالا وابتسمت ابتسامه صفراء ورحلت من امامه لجاسم وشادية تبارك لهم

جاسم احمم حبيبتي هدي الدنيا دي امي برضه

شادية وجايبة مراتك دي ليه معاها

جاسم احممم مكنتش اعرف يشادية وحياتك

تالا مبارك ياحلوين

جاسم الله يبارك فيكي يتالا مبارك ليكي برضه

تالا ميرسي يجاسم

شادية لم ترد عليها ومعلقة انظارها تجاه فاتن زوجة جاسم وحماتها العقربة سمية

تالا شاادية

جاسم برجاء تالا هديها هتولع الدنيا دي

شادية نظرت له بشر وسكتت ثم نظرت لتالا انا عايزة نعملو حفلة علي البت الاصفرينه دي

تالا بتجز ع اسنانها طب اهدي هيا جاية عليكي

فاتن بحقد مبروك يخطافة الرجالة

شادية نظرت له بشر ثم نظرت لفاتن بخبث تمسكت بذراع جاسم بدلع وقالت انا خطفت راجل واحد بس ياقلبي زعلي العموم الله يبارك فيكي عقبال طلاقك

فاتن بشهقة شايفه ياعمتي الحقيرة دي وابنك

سمية بغضب ماتلم مراتك يجاسم ولا نلمها احنا

جاسم بنرفزة اتفضلي السواق برة ياأمي هيوصلك انت وفاتن انا هاخد شادية نخرج

سمية طب متاخد فاتن ماهي مراتك برضه

جاسم بعصبية مكتومه ماما لو سمحتي متخلنيش. كل الكلام ونجرح ف بعض وبعدين بص بحدة لفاتن واظن اني اتحوزتك مصلحه عشان اغطي عليكي يابنت خالي وااه صح انت طالق ورقتك توصلك بقا

سمية بشهقة انت مجنووون يجاسم بتطلق بنت اخويا عشان اليتيمه دي تربية الشوارع

شادية بخنقة. عن اذنكم يلا يتالا

امسكها جاسم من ذراعها وتجاهل فاتن المصدومه من طلاقها

جاسم بحدة امي لو سمحتي مسمحش لحد يهين مراتي كرامتها من كرامتي وخضرتك شيفاني مبسوط معاها هل انتي شفتيني مبسوط مع فاتن اتجوزتها غصب عني بسببك وعشان انقذها وعملت واجبي وطلقتها سيبني بقا اختار حبيبتي اللي اقضي معاها عمري وانا سعيد

سمية بصتله بغضب ثم بحقد ع زوجة ابنها واخذت يد فاتن وذهبت من امامه بدون كلمه اخري

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصبني اخي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!