روايات

رواية احبيتك من نظرة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم وحيدة كالقمر

رواية احبيتك من نظرة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم وحيدة كالقمر

رواية احبيتك من نظرة الجزء الثاني والعشرون

رواية احبيتك من نظرة البارت الثاني والعشرون

رواية احبيتك من نظرة
رواية احبيتك من نظرة

رواية احبيتك من نظرة الحلقة الثانية والعشرون

قطعهم الماذون وقال يلا ي جماعه عشان ورايا شغل كتير.
وفعلا تم كتب الكتاب ونقول بارك الله لكم وجمع بينكم في خير.
فهد:قام شال حور ولف بيها وقال مبروك عليا حور الجنه ونزلها وباس راسها وقال اميره في عيني مهما طال بينا الزمن والعمر ي رفيقه دربي.
حور بفرحه ودموع:وانت هتفضل الونس وضهر ي رفيق عمري.
احمد:بص لمريم احنا اجوزنا ي سطا انت مصدق.
مريم:انت مصدق ي سطا.
احمد:نزل ومسك ايد مريم وباسها وقال بحبككككككك ي مريومتي.
مريم بحب:هحبك اكتر لو عزمتني علي ديك رومي.
احمد:بنفاذ صبر عاوزه ديك رومي طب ماشي.
مريم بصدمه:بتعمل اي ي مجنون.
احمد:شال مريم وجري بيها وقال مراتي ي جدعان.
مريم:بعشق جنانك.
احمد: بعشقككككك اكتر.
انور:بص لتبارك وقال مبروك ي بنتي قبل م تكوني مرلتي مبروك عليا تبارك.
تبارك بحب:الله يبارك فيك يحب مكملتش.
انور:شال تبارك وقال خلاث انتي بقيتي مراتي وفاضل ايام وفرح يتعمل مش مصدق.
تبارك بحب:ولا انا بحبك اوي اوي ي انور.
انور:بحبكككك اكتر.
كل واحد خد حببته خرجها بطرقته الخاصه ونقول كدا بعد مرور سنتين.

 

 

مريم:بولددددددد الحقوني ي خلق ي هوووووووو منك لله ي احمد.
احمد:ماسك طبق تفاح وانا مالي ي لمبي.
مريم:ياض بولد مش قااااااادره هاتتتت حتتت تفاح.
احمد بصدمه:مريم بجد بتولدي وكمان نفسك في الاكل وانتي لتولدي.
مريم بغيظ:هااات ايدك كدا ي احمد.
احمد: اتفضلي.
احمد:اعااااااااااااااااااااا ي بنت العضاضه ي مفتريه.
مريم:اهاااا بموت فين حورررررر وتبارك.
احمد: شال حوررر وقال بتولدي اه بتولد وكلم حور.
حور:جايه انا وفهد مسافه السكه حاضر.
فهد:في اي ي حور ي حببتي.
حور بالخلطه:مريم مريم بتولد ي فهد يارب خير قومها بسلامه فين عشق وحمزه.
فهد:عند تبارك ي حببتي.
حور:مالك ي فهد ي حبيبي في اي.
فهد:حضن حور جامد عدا عليا شريط حياتك وانتي تعبانه وانتي حامل في تؤام في عشق وحمزة وكلمه اهااا الي كانت بتطلع منك.
حور:كلمه اهاااا اتنست من حب الي شوفته معاك وقفتك جمبي وان ربنا اداني تؤام منك وحته منك ي حبيبي.
فهد دمع:وقال اوعي تسبني التاني ي حور بتبقي نايمه في حضني مبعرفش انام بقعد ابص عليكي كل شويه اتأكد انك جمبي ولالا.
حور بحب:عمري م هسيبك ابددا غير لو ربنا افتك…لسه هتكمل فهد باسها وقالها اوعي تجيبي سيرة الموت علي لسانك.
حور بحب:طب يلا البت زمانها خلفت ههههه.
فهد:انا جاهز اتفضلي انتي.
تبارك بحب:تعالي ي عشق ي كميله انتي اي جمال والحلاوة دي.
انور:شايل حمزة وعمال يلعب في وعينه علي تبارك وحزين عليها.
تبارك خدت بالها:وقالت أنا رضي بقضاء الله اكيد ربنا ليه حكمه ان ميرزقنيش بطفل وانا قولتلك اجوز ي انور وجيب اطفال لان العيب مني وعيطت.

 

 

حمزه نزل من علي حجر انور بسرعه البرق:وراح حضن تبارك وعيط وقال خياث ي ماما احببتي وحضنها جامد.
انور:قال انتي بنتي قبل م تكوني مراتي واياكي ي يتبارك تقولي كدا التاني انا مش عاوز اطفال حمزه وعشق ملين علينا حياتنا.
تبارك:حضنت حمزه جامد وقالت ماما طالعه منك حلوة اوي ي حمزة.
حمزة: بطوله:عشان انتي ماما ي ماما وانا بحبك اووووي.
عشق:فتحت ايدها لتبارك.
وتبارك:حضنتهم جامد وقالت اه انتوا مش ولادي بس بحسكم حتي مني وكفايه انكم ولاد حور.
انور:الووو ي فهد اي مريم بتولد طب انا جاي وهسيب تبارك مع الاولاد.
تبارك:في اي ي حبيبي مريم بتولد ولا اي.
انور:اه ي حببتي بتولد وانتي افضلي مع الولاد.
تبارك:انت بتقول اي ازاي اسيب صحبتي في ظروف دي
انور:عشان مش تزعلي أو تتأثري.
تبارك بصدمه:انت ازاي بتقول كدا ي انور انا عمري م هيحصل كدا انا دول اخواتي وافرح ليهم وربنا اداني العمر طويل هربي اولاد مريم كمان انا رضي بقضاء ربنا ومش زعلانه وسع لو سمحت هروح البس واجهز الاولاد نخدهم معانا.
انور:مش قصدي ي تبارك.
تبارك:خلاص ي انور.
فعلا فهد وحور وصلوا المستشفى وكانت مريم دخله غرفه العمليات ماسكه تفاحه تاكل حته وتصوت مره.
كانت حور لسه هتعيط:فصلت ضحك من منظر مريم.

 

 

مريم شافتها:وقالت اضحكي ي اختي اخس عليكي صداقه تعررررجرررررر مش فاكره ي به لما كونتي بتولدي كونت بصوتتت عليكي ازاي.
حور:مش قاااادرة هموت من ضحك اي دا بتاكلي حته وانتي داخله تولدي
مريم:احماااااااد حور محرمه تمسك اولادي.
دخلت تبارك هي وانور ومعاهم عشق وحمزة

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احبيتك من نظرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى