روايات

رواية احببت طفلتي المجنونه الفصل الثامن 8 بقلم ملك شكري

رواية احببت طفلتي المجنونه الفصل الثامن 8 بقلم ملك شكري

رواية احببت طفلتي المجنونه البارت الثامن

رواية احببت طفلتي المجنونه الجزء الثامن

رواية احببت طفلتي المجنونه
رواية احببت طفلتي المجنونه

رواية احببت طفلتي المجنونه الحلقة الثامنة

مليكه بصدمه:اييه
مراد:ايوا يامليكه بحبك…من اول ماشوفتك حبيت كل حاجه فيكي حبيت عفويتك وضحكك وهزارك وحدودك الي مع الكل وتفكيرك حبيت قلبك وطيبتك رغم اني كنت مزعقلك وانتي زعلانه مني اول ماعرفتي اني ف المستشفى طلعتي تجري وانتي الوحيده الي قعدتي واهتميتي بيا
مليكه عيونها دمعت:مراد انت خاطب وهتتجوز خلاص انت مستوعب الي انت بتقولوا
مراد:مش خاطب يامليكه انا هفهمك كل حاجه انا اصلا مش خاطب
مليكه بستغراب:ازاي يعني
مراد:ينفع نقعد ف كافيه قريب هنا وانا افهمك كل حاجه
لسه مليكه هترد راحت سيلا ناحيتهم وقالت ف نفسها:عليا وعلى اعدائي
لما راحت ناحيتهم علت صوتها وسمعت كل الي معدي وقالت:رايح فين يا استاذ شوفوا ساايب خاطبته ورايح يخرج مع واحده صايعه قابله على نفسها تخرج مع راجل وكمان على وش جوا…

 

اتخرست بقلم على وشها من مليكه الي وقفت ف وشها زي الجبل:لما تبقي متربتيش واهلك معرفوش يربوكي اربيكي انا..كملت مليكه بضحكه سخريه:وبعدين واحد مش عايزك وبيبعد عنك كل ما تقربي فين الاحساس ياشيخه للدرجادي مفيش دم
مراد وقف ف نص الشركه بحزم الكل يبصلي هنا عشان ننهي الحفله دي انا وسيلا مش مخطوبين ده كان مجرد عقد شراكه سخيف بينا وبين شركه الراوي وده كان من ضمن العقد والسخافات دي كان هيجيلها وقت وتنتهي وخلاص انتهت وانا فعلا هخطب بس مش سيلا الراوي انا خطيبتي بص ل مليكه ببتسامه جميله وحب:مستقبلاً وبعد موافقه اهلها هتبقا الانسه مليكه خالد البحيري وشكراً ياريت كله يروح على شغله ويبطل كلام ف الموضوع ده…
سيلا بصت ل مليكه ومراد بتوعد:مااشي ماشي يامراد انت والبتاعه دي
وهي ماشيه وقفت جمب مليكه واتكلمت ف ودنها:يوم خطوبتك مع مراد هيبقا بردو يوم جن’ازتك يامليكه..وهتشوفي مين الي هيضحك ف الاخر
مليكه ضحكت بسخريه:هنشوف
مشيت سيلا بغيظ
وراح مراد ناحيه مليكه:قالتلك اي
مليكه:متحط ف بالك..لسه مراد هيتكلم قالت:متقولش اوصلك عشان انت عارف اني مش هوافق..باي
مشيت وضحك مراد عليها وبعدها مشي وخد عربيته واتحرك

 

بليل في شقه خالد البحيري كان قاعد خالد مع فاتن ف الليفنج ومليكه واياد ف اوضهم وكانت الساعه11بليل
رن جرس الباب استغرب خالد وقال:مين الي جاي ف الوقت ده
كان لابس خالد بيجامه بيت راح فتح الباب لقا فريد ف وشه لابس بدله شيك جدا بصله خالد من فوق ل تحت واول ما وصل ل تحت كان الضحك كله كان فريد لابس بنطلون بيجامه كاروهات على جاكيت البدله والقميص وماسك ف ايده علبه شوكلاته فاتحها وبياكل منها ومبتسم ابتسامه مستفزه ووراه هنا لابسه بلوزه شيك جدا وبنطلون شارليستون اسود وتربون على شعرها للبيت
ووراهم مراد هو المتشيك الوحيد😂لابس بليزر رمادي وتحتيه قميص بيبي بلو وبنطلون جبردين اوف وايت وماسك ف ايده بوكيه ورد احمر
خالد كان واقف فاتح بقه من الصدمه:اي ده يافريد
فريد:مفيش ادخل ياراجل
خالد وهو لسه ف الصدمه:ادخل
دخلوا كلهم وكانت فاتن لابسه عبايه بيتي بكم وتربون زي بتاع هنا قعدوا مع بعض وبيضحكوا ضحكه. الصدمه وهما بيبصوا ل بعض
خالد ف وسط الضحك:ايوا خير

 

فريد:شوف ياخالد ياخويا احنا جايين نطلب ايد بنتك المحروسه مليكه ل ايد ابننا المحروس مراد واهو ناخد ثواب ونوفق راسين ف الحلال
خالد قال بطريقه مضحكه جدا:نععم يخويا جاينلنا الساعه11ونص بليل واحد بنص بدله وشوكلاته كلت نصها وانت على الباب وبتطلب ايد بنتي الي نايمه جوا اصلا..
مكملش جملته لما لقا مليكه خارجه بفستان شيك جداً وصينيه عليها كاسات شربات بعددهم
خالد شهق:وحياه امك انتي نقلتي المطبخ ف اوضتك يابت
فريد برسميه مضحكه جدا:ها قولت اي يا ابو مليكه
خالد:قولت لا الاه الا الله..ولا اقولك..استنوا اخوها يصحى ع العصر كده وابقوا تعالوا هو بردو اخوها ولازم يقول رأيه.
خلص كلمته من هنا وخرج اياد من اوضته ب بليزر بيبي بلو وقميص ابيض وشورت بيتي وراح قعد جمب ابوه وحط رجل على رجل بس بطريقه مضحكه وقال بجديه غير مناسبه ل شكله ابدا:بص ياعمي احنا بنشتري راجل..عندوا شقه هيجيب شبكه التقيل عليه والخفيف علينا قولتوا اي
اضرب قفا خلاه يسكت تماما وقال خالد:وبالنسبه ل كيس الملوخيه الي جمبك ده ملوش رأي ولا اي يابابا ولا حضرتك شايف اي
اياد:احم اتفضل..
فريد:يلا بقا ياخالد احنا شاريين والله
خالد ضحك:هههه خلاص على بركه الله

 

ظغرطت فاتن وهنا وطلع اياد من وراه دوف وقال:مين زينا الليله عروستنا حلوه جميله ايوا ايوا ايوا
خالد بصله بقرف:والله ولا ابني ولا اعرفه
بص مراد ل مليكه بعيون لامعه وغمزلها
اتكسفت مليكه ومبصتش عليه
مراد:الفتحه بقا
الكل قرا الفتحه وهنا وفاتن ظغرطوا مره تانيه
عدا اليوم وجيه تاني يوم الصبح صحي مراد على صوت دوشه عاليا برا البيت غسل وشه وخرج نده على مامته:اي الصوت ده ياماما
هنا:معرفش ياحبيبي تعالى نشوف
فتح مراد الباب لقا اهل مليكه كلهم برا البسمه ماليا وشهم وفاتن بتظغرط وشاف مليكه حضنت ولد جامد وقالت:حبيبيي وحشتنيي اووووييي
يزن:انتي اكتر ياقلب حبيبك
بص مراد ناحيتهم بعيون بتطلع نار وجري ناحيه الولد ونط عليه ونزل فيه ضرب:انت مين يالااا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت طفلتي المجنونه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!