روايات

رواية احببت ابن اكابر الفصل السادس 6 بقلم ملكة زماني

رواية احببت ابن اكابر الفصل السادس 6 بقلم ملكة زماني

رواية احببت ابن اكابر الجزء السادس

رواية احببت ابن اكابر البارت السادس

احببت ابن اكابر
احببت ابن اكابر

رواية احببت ابن اكابر الحلقة السادسة

عبده راح عند بيت ايمان وهو مش عارف ايه الي ودا هناك
عبده طلع عند شقه ايمان وخبط على الباب
ايمان فتحت اتلقت عبده فى وشها
عبده بتسرع بصي انا بحبك ومش هتكوني لغيري
ايمان حسه أنها هغم عليها من كتر الصدمة
أنت بتقول ايه بتحبني ازاي
عبده بستغرب ازاي اي مش فاهم بحبك وعايز اتجوزج
عبده بغيره وعريس مين الي متقدملك انشاء الله
ايمان بخبث وهي شيفه غيرته عليها
واحد شفني عجبته وحبني جه اتقدم على طول
عبده بغيره وغضب مسك اديها مش هتكوني لغيري
ايمان بدموع ووجع سيب ايدي أنت بتوجعني 🥺
عبده أول لمآ شاف الدموع فى عنيها ساب اديها بسرعه
أنا اسـف حقق عليا كمل بتحزير اسم حد تاني يجي على لسانك مش هيحصل طيب تمام
ايمان بخوف من شكله تمام
ايمان بقوقه زقته برا وقفلت الباب في وشه لما تبقا
تكلم ماما ابقي تعالي اتحكم فيا
عبده بصدمه يبنت المجنونه وضحك ومشي
ايمان عايشه لوحده هي و امها بعد لما ابوها مات
***********************”
احمد وصل البيت هو وليان
امها وابوها حمدلله على السلامة ياروحي
امهاتعالي يحببتي دا نا عمللك الاكل الي بتحبيه
احمد بضحك كفاية اكل يماما ليان تقيله اووي
ليان بصدمه😲ودموع خلاص مش عاوزه اكل مليش نفس
وسنديت علي ابوها وطلعت الاوضه بتاعتها
امها عجبك كده اديك زعلاتها منك
احمد بزعل والله يماما أنا كنت بهزر معها
احمد جهزي الاكل وانا هطلع اكل معها
احمد خد الاكل وطلع خبط علي اوضه ليان
ليان اتفضل
احمد دخل لينو حبيبت قلب احمد
ليان بزعل وديت وشها انحيه التانيه
احمد بزعل كده ياليان مش عاوزه تكلميني
ليان مش بترد عليه
احمد بهزر تعالي يله كولي معايا
ليان ماليش نفس احمد والله كنت بهزر معاكي
احمد يبت بق انتي تخينه دانتي عامله زي خلت السنان
دا الدكتور قال اكلوها شويه
ليان برد مش عاوزه اكل
احمد ليان انا مكلتش حاجه من امبارح
ومش هكل غير معاكي
ليان مش عاوزه اكل كل أنت
احمد بخبث عمل نفسه دايخ وهيقع آه
ليان بخضه وخوف احمد مالك
احمد بحبث دايخ اووي ياليان
ليان بخوف وعياط أنت كويس تعالي اكل احمد هتكلي معايا يما مش هكل ليان بعياط خلاص هكل معاك
احمد بفرح بجد يله متعيطيش يهبله 😂
********************”
عبده روح البيت وهو مبسوط انجي مالك مبسوط كده لي
عبده فين ماما وبابا
انجي جوه فى اى
عبده هتعرفى دلوقتي يماما يابابا تعالو عايزكم فى حاجه
امو وابو خير يابني فى اي
عبده انا قرارت اتجوز
انجي بخوف لحسن يكون بيحب واحده غير ايمان
انجي مين دى
عبده ايمان صحبتك
انجي بفرحه راحت مزغرطه
عبده بضحك بس يا هبله 😂
امه الف الف مبروك يابني
عبده بفرحه الله يبارك فيكي ياست الكل
ابوه علي بركه الله يابني الف مبروك هنروح امتا انشاءالله
عبده الله يبارك في صحتك يا حاج هنروح يوم الخميس الجاي باذن الله
*********************
تانى يوم في الكليه انجي بتروح تحضن ايمان
الف مبروك ياقلبي انا فرحانه اووي انك هتكوني مرات اخويا
ايمان بفرحه هنفضل دايما مع بعض
احمد جه من ورا احمد انسه انجي عامله أي
انجي الحمدلله تمام حضرتك عامل أي
احمد بخير طول مانتي بخير
انجي نعم
احمد بتوتر احم قصدي تمام الحمدلله بعد ازنك
انجي اتفضل تفضل بصه عليه لغيت ما يمشي
ايمان بخبث زاريف اووي احمد مش كده
انجي هااا آه آه
ايمان بضحك تعالي يختي شاكلي كده مش أنا لوحدي الي هكون عروسه قريب
انجي بتوتر قصدك أي مش فاهمه
ايمان ولا حاجه تعالي نحضر المحضره قبل متروح علينا
انجي يله

يتبع…

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت ابن اكابر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى