روايات

رواية احببتك رغم قسوتك الفصل السادس 6 بقلم دنيا محمد

رواية احببتك رغم قسوتك الفصل السادس 6 بقلم دنيا محمد

رواية احببتك رغم قسوتك الجزء السادس

رواية احببتك رغم قسوتك البارت السادس

احببتك رغم قسوتك
احببتك رغم قسوتك

رواية احببتك رغم قسوتك الحلقة السادسة

سليم بزعيق.. تقدري تقوليلي اي ده
خديجه بصت ف تلفونو واتسعت عيونها بشدة
خديجه بصدمة ودموع.. اقسم بالله ي سليم معرف اي ده دي مش صور حقيقية والله
سليم بجنون.. ازاي ياعنيي
خديجه بعياط.. والله الغظيم متفبركه وباين
سليم ركز ف الصور وحس انها فعلا متفبركه
سليم قام ودخل ياخد دش ولبس واتصل ب ايمن
سليم.. تجبلي صاحب الصور دي انت فاهم
ايمن.. حاضر ي سليم بس اهدي هي الصور مفبركه وباينه اوي والي عمل كده هيتحاسب
سليم بغضب.. الي عمل كده وحاول يشككني ف مراتي ليلته سودا
خديجه باسف.. سليم والله العظيم انا مفاهمة مين الي غمل كده انا كده اتفضحت ي سليم
سليم بزعيق.. معاش ولا كان الي يفضح مرات سليم القناوي والي عمل كده هيشوف ايام سودا علي دماغه
خديجه كانت بتعيط
سليم.. اهدي ووحيات ربنا لاجبلك حقك وهتبقي فضحتو بجلاجل
سليم قال كلامه ومشي وبعدين ميرا دخلت اوضة خديجه
ميرا بتمثيل.. اي ي خديجه مالك
خديجه بعياط.. ونتي مالك انتي اطلعي برا
اميرة بشماته.. معرفش مين الكل*ب الي عمل كده ونزلك صورك علي المواقع بلاش بقا تنزلي الايام دي عشان البلد كلها هتبصلك
خديجه بصدمة.. انتي قصدك اي
اميرة بتمثيل… مقصديش بس انا شوفت بلاوي علي النت
خديجه.. اطلعي برا احسنلك
اميرة طلعت وقبل ما تطلع
ابتسمت لها بسخرية
عند سليم
ايمن.. كده كل الصور اتمسحت من علي النت بس ناقص نعرف مين الي ورا الموضوع ده
سليم بعصبية.. ومستني اي ماتشوف
ايمن.. منا معرفش ي سليم بس ليا صاحبي بيعرف
سليم.. تتصل بيه حالا
وفعلا كان الخبير ده قاعد وبيحاول يعرف مين
سليم.. ها بقالك ساعه قاعد
الراجل بزهق.. هو في اي حضرتك واقف علي دماغي كده
سليم بغضب.. انا اقف زي منا عايز يالا
فادي بزهق.. بس مينفعش كده ياعني
سليم طلع من جيبه مسد*س وصوبو علي دماغو.. هتنجز ولا. افرغو في دماغك؟
فادي بخضة.. اهي خلاص ابتديت اعرف
سليم بغضب.. انطق وقول مين
فادي.. واحد اسمه اسلام المهدي وعنوان بيته اهو ظاهر اهو
سليم اخد كل حاجة وخد ايمن وركب عربيتو وطلع علي العنوان
سليم للبواب.. فيه حد هنا اسمو اسلام المهدي
البواب.. ايوا ي بيه فيه حاجة
سليم.. في انهي شقة
البواب.. في الدور التاني الشقة الي علي الشمال
سليم مردش وطلع بسرعه وكسر الباب ودخل هو وايمن
اسلام وهو كان معاه احدي الفتيات
اسلام.. انت مين ي جدع انت وازاي تدخل كده
سليم مسكو ونزل فيه ضر*ب
سليم بغضب.. انطق ياض مين الي قالك تركب صور لمراتي وتنشرها
اسلام بعند.. معرفش
سليم خرج مسد*سو وحطو علي دماغو
البنت بخوف.. ونبي يا ابيه ممكن تخليني اخرج انا
سليم.. غوري اطلعي برا كتك القرف
البنت اخدت شنطتها وعدلت هدومها ونزلت
سليم.. لو منطقتش صدقني بعد ما اقتل*ك هولع فيك
اسلام بخوف.. خلاص خلاص يابيه هقول
سليم بغضب.. انطقق
اسلام.. فيه واحدة اسمها اميرة ويسري بيه اتفقوا معايا اني اركب صور ل خديجه هانم مرات حضرتك وعملت كدا لانهم عرضوا عليا مبلغ كبير
سليم بغضب.. اميرة
واكمل بغضب.. تعرف فين مكان يسري وابنو
اسلام.. والله يابيه معرف ابوس ايديك سبني
سليم بضحك.. اسيبك دنا مو*تك هيبقا علي ايدي ي كل*ب مراتي اشرف منك ومن الاوسا*خ الي معاك
اسلام.. حقك عليا ي بيه ونبي سبني
سليم بزعيق.. خدوا ي ايمن وروح نزلوا في العربية
ايمن.. تؤمر
وفعلا ايمن عمل كده وسليم اخد الاب توب بتاع اسلام وكل حاجة تخص الفوتوشوب والتركيب
ونزل ركب عربيتو
وسليم طلع علي الفيلا وراح للمخزن رما فيه اسلام
سليم للغفير.. انت والي معاك عايزكم تهتمو ب الواد الي جوا ده تخلوه ميشوفش النور ولا كوباية ماية حتي وظبطوه
مدحت.. امرك يابيه
وطلع سليم فوق وفتح باب اوضة اميرة بقوة
اميرة بدلع.. سليم اي الي جابك كده زهقت من خديجه ولا اي
سليم قرب منها وشدها من شعرها بشدة
عايزك بقا زي الحلوة كده تنطقي وتقوليلي مكان يسري وابنو فين
اميرة بوجع.. معرفش ي سليم اوعي كده
سليم بغضب.. بقولك انقي بدل ما امو*تك
اميرة.. معرفش معرفش
سليم ضربها ب القلم علي وشها لدرجه ان وشها احمر من شدة الضربة
اميرة بوجع.. ااه خالص هقولك المكان ف ****
سليم بغضب.. وعزة وجلالة الله الي عملتيه ده لتتحاسبي عليه
وهرميكي تحت ف المخزن ولا نقطة ماية هتخشلك
وفعلا شد اميرة ونزل بيها
محمدي.. اي ده ي سليم انت ماسكها كده لي
سليم بعصبية.. هفهمك بعدين يابا
محمدي.. اقف ي ولدي وفهمني دلوقت
سليم.. قولت مش دلوقت يابوي
وسليم شدها لبرا ونده مدحت
خدها وديها المخزن ونفس الي هيحصل مع الوس*خ التاني يحصل معاها
اميرة بخوف.. ونبي ي سليم لا سبني عشان خاطري
سليم طلع لخديجه
خديجه بعياط.. سليم
سليم.. ي قلب سليم مش عايزك تعيطي كل حاجة اتحلت ومبقاش فيه صور ليكي خالص ونا عرفت مين الي عمل كده
خديجه بعياط.. اميرة جت هنا وسمعتني كلام وحش عن الموضوع ده
سليم بغضب.. يابنت ال****
وحياتك ي خديجه لهجبلك حقك وقدام عينيكي انا عرفت مين الي عمل كده
خديجة بلهفة.. مين ياسليم
سليم.. يسري وابنو واميرة
خديجه شهقت بصدمة.. خ خالي يعمل كده
سليم.. هو كان السبب في رميتك ف المستشفي يبقا هو السبب ف انو يعمل كده بس اقسم بالله مهيطلع عليه صبح
واتصل سليم بحارسين شخصين ليه
سليم.. هديك عنوان تروح تجبلي الاثنين الي فيه
خلص مكالمته وبص ل خديجه
خديجه.. انا مش عارفة بيعمل كل ده عشان الورث بتاعي ياخدو مش عايزاه بس يسبني ف حالي انا خلاص تعبت وعيطت
سليم.. اهدي ي خديجه متعيطيش بقولك وصدقيني هيتعذبو قدام عينيكي وتشوفي حقك وهو بيتجاب
خديجه هديت وهي ف حضن سليم
سليم بمغازلة.. بذمتك فيه حد يبقي حلو اوي كده وهو بيعيط
خديجه بكسوف.. بس بقا ي سليم مش وقته خلينا نشوف الي احنا فيه ده
سليم قرب منها اكتر وقال.. ماحنا اهو بنشوف الي احنا فيه وقرب باسها برقة من شافيفها خلاها تتوه معاه وعمق سليم اكتر وبعدين قاطعو رن التلفون مكنش مركز معاه
ريم بضعف.. سليم
سليم.. امم
ريم.. سليم تلفونك بيرن شوف مين
سليم بعد بصعوبة ورد
الحارس.. كلوا تمام ي باشا
سليم.. عفارم عليك هاتهم علي المخزن وارميهم فيه
بص سليم ل خديجه.. انهاردة ليلتهم يلا قومي معايا
خديجه بخوف.. لا ونبي ي سليم بلاش انا مش عايزة اشوفهم
سليم.. مرات سليم القناوي لازم تكون قوية يلا تعالي
قامت خديجه ولبست وحطت الطرحة عليها وسليم خدها ونزل
سليم.. افتح الباب ي مدحت
مدحت فتح الباب
دخل سليم وخديجه شافتهم كده خافت
سليم.. مش عيب عليك ي يسري تعمل كده. ف بنت اختك
يسري بغضب.. بنت اختي الي عار*تنا وراحت تتجوز واحد بره العيلة
سليم ضحك بسخرية.. بره العيلة واكمل بغضب.. خديجه بنت عمي ياعني انا كمان من عيلتها وبعدين ما اختك الله يرحمها الي اخدت من عيلة القناوي
يسري.. وعشان كده كرهتها وكرهت خلفتها العا*ر
سليم بغضب.. انت الي عار انت وابنك ي شوية ****
كريم.. صدقني هحزنك وهخدها منك وقدام عينيك
سليم بابتسامه خبيثة.. لما تكون عايش بقا ي حلو
اسلام.. ونبي يا بيه طلعني ونا اسف ليك
سليم.. امم اطلعك ونت الي اصلا الي عانل الصور بايديك
وبعدين بص ل اميرة
اميرة.. انا عملت كده علشان بحبك علشان تكون. ليا
خديجه.. المفرو خلاص اتجوز تشوفي حياتك مش تخربي علي نفسك لانك كده مش بتخربي علينا
اميرة بحقد.. لا كان هيطلقك ويتجوزني انا لولا الحيوان ده وشاورت علي اسلام انو عامل صور باينه انها مفبركة
سليم بغضب.. رفضتك قبل كده بدل المرة مليون لاكن معندكيش كرامة
طلع مسد*س سليم من جيبو وقال: كده بقا كل واحد فيكم هيشوف التاني وهو بيموت
كريم بابتسفزاز.. ولا هتعرف تعمل حاجة لانك هتتسجن لو حاولت تعمل لنا حاجة
سليم ضحك بخبث.. لي ونا مش ماسك عليكم حاجة مثلا وشغلكم الو*سخ الي بتعملوه
وقال سليم قبل ما يضر*ب.. انت الي جبتو ف نفسك وضر*ب كريم في دراعه برصا*صة
خديجه بخوف مسكت ف سليم
سليم حطها وراه
اميرة.. ونبي متقلقت*نيش احبسني بس متقلقتنيش
سليم بغضب..؟؟؟؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك رغم قسوتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!