روايات

رواية أحببت التزامها الفصل الأول 1 بقلم بسمة صلاح

رواية أحببت التزامها الفصل الأول 1 بقلم بسمة صلاح

رواية أحببت التزامها الجزء الأول

رواية أحببت التزامها البارت الأول

رواية أحببت التزامها
رواية أحببت التزامها

رواية أحببت التزامها الحلقة الأولى

 

=نفسي في مره تحط هدومك في الدولاب مترميهاش كده

-الهدوم مش نضيفه

=حطها في الغساله ياسيف سهله يعني

-ان شاء الله روحي حضري الاكل

=انت مس*تفز وربي

قرب منها

-اي قولتي اي

بخوف=اي ياابيه مالك

-مسمعتش بس سمعيني كده

=احم اروح بقا احضر الاكل

جريت من قدامه اصل ده دراكولا لو مسكني هياكلني

حضرت الاكل وحطته على السفره وقعدوا ياكلوا في صمت

خلصوا وقعدوا في البلكونه

=أبيه

-نعم

بتوتر=عايزه اطلب منك طلب

-ها قولي

=كنت عايزه احم كنت عايزه يعني البس الخمار

-نعم ياختي

=في اي ياسيف مالك عايزه البسه

-وتلبسيه لي مش فاهم

=وفيها اي يعني انا عايزه اقرب من ربنا اكتر وعايزه البسه والصراحه انا بحب الخمار جدا

-ماشي

=يعني موافق

-اه طبعا في المشمش

=اوووف يعني انت عايزني مقربش من ربنا انا عايزه البسه فيها اي م فاهمه وغير كده ده شئ يخصني انا ولو مش موافق براحتك بس..

مكملتش وهو مس*كها من أيد*ها جامد وضغ*ط عليها

-انتي لو مسكتيش دلوقتي هيحصل تصرف مش هيعجبك فاهمه

بدموع=أبيه ايدي حرام تمسك ايدي انت ابن عمي بس لولا أنك ضحكت عليا زمان وخلتني اعيش معاك مكنتش وافقت اني اعيش معاك وخلاص كمان انا كبرت وبقى عندي ١٧ سنه وهروح أعيش مع خالتي كمان

سيبته ومشيت ولميت هدوم انا كنت لسه هفاتحه في الموضوع ده انا خلاص كبرت ومينفعش اعيش معاه غير كده انا بقيت بق*رف منه بقى يجي كل يوم سك*ران ويرجع الفجر بقيت بخاف اقعد معاه

كنت هفتح باب الشقه بس هو سبقني ومسك مقبض الباب

-وانتي فاكره اني ممكن اسيبك تمشي يبقى بتحلمي

=همشي حتى لو غصب عنك

محستش غير بحراره وشي لما أيده نز*لت عليه

-شكلك كده عايزه تت*ربي من اول وجديد

كان لسه هيقرب بس الباب خبط مس*كني جامد ودخلني الاوضه ومانع صري*خي بإيده قفل الباب عليا

سيف-مين

جوز خالت تقى(مجدي):فين تقى ياسيف

تقى بصر*يخ=عمو مجدي افتحلي الباب

مجدي ز*ق سيف وفتح الباب ليها وخدها

سيف:سيبها يامجدي

تقى:انا مش عايزه اعيش معاك هو عافيه

مجدي:اتقي شر*ي احسنلك وابعد لاما بقا اجيب البوليس وهو يتصرف معاك انا كنت موافق أنها تعيش معاك لأنها كانت عايزه كده بس لما حكتلي على اللي عملته الفتره اللي فاتت اكيد مكنتش هسيبها مع واحد وس*خ زيك

مجدي خد تقى ونزلوا وسيف اتعصب جامد منهم وكسر اي حاجه قدامه

مجدي بطيبه:بتعيطي لي دلوقتي بقا ياجميله

تقى بدموع:انا بس كنت خايفه ليعمل حاجه قبل ماتيجي ياعمو

مجدي:لا خلاص متقلقيش مش هيقدر يقرب منك يلا بينا بقا نمشي

مجدي خد تقى ومشيوا وخالتها اول ماشافتها حضنتها بحب ودخلتها الاوضه تريح شويه

تقى قعدت تفتكر سيف لما كانت معاه وهي صغيره

Flash back

تقى والدها تو*فى في حادث مجهول ومامتها متعرفش عنها حاجه لأنها اتجوزت وسابت باباها

سيف بخبث:تقى اي رأيك تعيشي معايا وهجبلك تشوكلت كتير

تقى بطفوله كانت عندها ١٢سنه:بجد ياسيف

سيف:بجد ياعيون سيف

تقى:ماشي موافقه

ومع إصرار تقى وافقت خالتها بس كانت بتطمن عليها دايما ولما كبرت شويه خالتها عرفتها اصول دينها اكتر لحد متكبر في دماغها أنها تلبس الخمار

Back

تقى:خلصت منه اخيرا الحمد لله

بعد يومين تقى كانت راجعه من الدرس ولبست الخمار كانت ماشيه فرحانه بيه جدا لحد مالقت عربيه سوده جت عليها ونزل شخص وكت*م نفسها بمنديل……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت التزامها)    

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!