Uncategorized

رواية متيم بحب مجنونتي الفصل الثامن 8 بقلم رحمة سيد & ملك أيمن

 رواية متيم بحب مجنونتي الفصل الثامن 8 بقلم رحمة سيد & ملك أيمن

رواية متيم بحب مجنونتي الفصل الثامن 8 بقلم رحمة سيد & ملك أيمن

رواية متيم بحب مجنونتي الفصل الثامن 8 بقلم رحمة سيد & ملك أيمن

اروي:تعرفنا منين؟؟
محمد:ميخصكيش اطفحي وانتي سكته
اروي: اختي عملتو فيها اي????(بقلم ملك ايمن&رحمه سيد)
محمد:اختك في الحفظ والصون خافي ع نفسك انتي وامك
اروي انهاره بكاء ع اختها ????????
(في قصر عائله السيوفي)
نور دخلت ع مليكه الغرفه ولكن مليكه مزالت في صدمه(بقلم رحمه سيد&ملك ايمن)
نور:مليكه انتي كويسه 
مليكه مليكه قالت زلك وهي تلوح بيدها امام عيونها حتي تلفت نظرها(رحمه سيد&ملك ايمن)
مليكه:هااا ايواه نعم في حاجه يا نور
نور:اي يابنتي فينك بقولك انتي كويسه
مليكه:اه كويسه انا تمام(ملك ايمن&رحمه سيد)
نور:هوا ابيه قالك اي خلاكي مصدومه كده
مليكه بتوتر:مقلش حاجه مفيش حاجه
هوب دخل عليهم احمد وكانت مليكه بشعرها(ملك ايمن&رحمه سيد)
احمد:ملوكتي عامله اي
مليكه:انا تمام بقيت كويسه
احمد:نور ممكن تسبينا شويه
نور:طيب????
نور وهي بتبرطم ع السلالم اووف بس عايزه اعرف في اي وخبطت في يوسف
يوسف:بترطمي لي احمد عملك حاجه ياحبيبتي(رحمه سيد&ملك ايمن)
نور:لا يا ابيه بس انا كل مابدخل لمليكه تقولولي سيبينا لوحدنا
يوسف باستغراب:لي هوا في حد تاني قالك سبينا لوحدنا????
نور:ايواه يا ابيه احمد الي قالي(ملك ايمن&رحمه سيد)
يوسف: يعني احمد دلوقتي عند مليكه لوحدهم في الاوضه 
نور:ايواه
تركها يوسف ومشي في طريقه الي غرفه مليكه ودخل بدون مقدمات شاف احمد ماسك ايد مليكه(رحمه سيد&ملك ايمن) اشطات غضبا
يوسف بغضب:انت بتعمل اي يازفت انت 
احمد ومازال ماسك ايديها:بتكلم مع مليكه شويه في حاجه
يوسف:سيب ايديها واطلع برا انا هحرمك تطلع الدور كلو????
احمد بخوف من نظرات اخيه الاكبر حاضر يا ابيه هطلع وسابهم ومشي(رحمه سيد&ملك ايمن)
مليكه:في اي لكل ده
يوسف:في اي يعني اي في اي ازاي تقعدي لوحدك مع شاب في اوضه هه رودي
مليكه:زي منا قعدت معاك ????(ملك ايمن&رحمه سيد)
يوسف:انا اكبر منو وواعي للي بعملو هوا لسه طايش وممكن يعمل اي حركه 
مليكه:بس هوا معملش حاجه ولا حتي ضايقني بكلمه
يوسف:ثانيه ثانيه انتي مش لابسه الطرحه لي 
 صحيح انا بكلم واحده اتربت من غير راجل هتبقا اي تصرفاتها(رحمه سيد&ملك ايمن)
مليكه وابتدت الدمع تتجمع في عيونها:انا مخترتش اني اتربا من غير اب مخترتش اني والدي يموت وانا 19سنه بصوت عالي مخترتش انو دي تكون حياتي بصرراخ زي منا مخترتش اني اشوفك واقع في كل المشاكل دي بسببك وقعده في الارض منهاره من البكاء
يوسف(ملك ايمن&رحمه سيد) بعد ما انتبه للي قالو ولكن هوا مكنش يعرف انو والدها متوفي اغمض عينيه حتي يهدأ وجلس ع الارض بجانبها
يوسف: انا اسف مكنتش اعرف ان والدك متوفي انا اسف 
مليكه مازالت تبكي بشده يوسف لم يقوام رغبته في حضنها وضمها الي صدره تمسكت به بشده وكانها بتقول متسبنيش بعد فتره هديت بين اديه 
يوسف:مليكه انتي نمتي(رحمه سيد&ملك ايمن)
مليكه:لا منمتش 
يوسف:قومي قومها قعدها ع السرير وقعد يتكلم معاها
يوسف:اسمعيني يا مليكه الراجل طبيعي يكون عندو رغبه في البنت الي قدامو خصوصا لو كانت حلوه وانت عديتي الجمال
مليكه بكسوف:مش دايما هوا زي اخويا
يوسف:ده من وجهه نظرك لكن متعرفيش هوا ممكن يكون عندو رغبه فيكي(رحمه سيد&ملك ايمن)
مليكه وجهها اذداد احمرار من كلامه 
مليكه:سوري مش هتتكرر
يوسف:اه ومفيش حاجه اسمها زي اخويا يا اما اخوكي او لا زي دي مش موجوده مفهوم 
مليكه:ممكن سوال ؟؟
يوسف:طبعا(ملك ايمن&رحمه سيد)
مليكه:هوا الطلب الي انت طلبتو ده حقيقي
يوسف:ايواه ومزال قائم وانتي متحب…..(بقلم ملك ايمن&رحمه سيد)
قاطعته مليكه بكلمتها
مليكه:موافقه
يوسف:اي قولتي اي
مليكه:موافقه اتجوزك☺️
يوسف:اتوتر اكتر انا هقول لاهلي و نجهز كل حاجه تمام(بقلم ملك ايمن&رحمه سيد)
مليكه:تمام
نزل يوسف حتي يخبر اهله انو هيتجوز مليكه
وحد اهله في غرفه الصالون متجمعين 
يوسف بمرح:متجمعين عند النبي انشاء الله
نور:ابيه ممكن اطلع بقا لمليكه(بقلم رحمه سيد&ملك ايمن)
يوسف:هقول حاجه وبعد كده اطلعي
الكل باستغراب 
فؤاد:خير يابني في اي
ليلي:اي صحبتك هتروح
يوسف:لا مش هتروح خالص
ليلي:لي ناويه تقيم هنا ولا اي
يوسف:لا هتقعد طول عمرها لاني هتجوزها
نزل الخبر قنبله ع مسامع كل من هنا وليلي (بلمناسبه ليلي ام يوسف)
هنا:تتجوزها ازاي مين دي اساسا عشان تتجوزها(بقلم رحمه سيد&ملك ايمن)
فؤاد:الف مبروك يابني ع خير انشاء الله
يوسف:الله يبارك فيك يابابا (فؤاد ابو يوسف وصاحب اكبر شركات معماريه)
يتبع……
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عريس من ديزني للكاتبة ندى حمدي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!