Uncategorized

رواية غرامي الفصل الثامن 8 بقلم مريم حسن

 رواية غرامي الفصل الثامن 8 بقلم مريم حسن

رواية غرامي الفصل الثامن 8 بقلم مريم حسن

رواية غرامي الفصل الثامن 8 بقلم مريم حسن

غرام:اعاااااا الحقنييي
مازن:اي دا
غرام:انت فين 
مازن:انا ع السرير
غرام بعياط:انا خايفه
مازن:انتي فين
غرام:قدام السرير
مازن قام فضل يدور عليها لحد ملقهاها ومسك ايديها ?:ششش اهدي بتعيطي ليه
غرام بشهقات:عندي فوبيا من الضلمه 
مازن:جتلك ازاي
غرام:….
مازن:غرام في ايه ..اي ده انتي عرقتي كده ليه
غرام بخوف وصوت مهزوز:م م مش ققادره اخد نفسي قيد نور بسرعه 
مازن:طب استني طيب اشوف كشاف التليفون …يوووه فاصل شحن فين تليفونك
غرام:م مش عاارفه
مازن:طيب استني اقعدي انزل اشوف ده عندنا احنا بس ولا ايي
غرام مسكت فيه جامد :متسبنيش !!
مازن:متخافيش مش هسيبك خليكي هنا ثانيه طيب اشوف شمع
غرام:كداب هتمشي وتسبني في الضلمه دي لوحدي
مازن:مش هسيبك متخافيش بقا
بعد ربع ساعه
مازن:ها كده في نور شويه صح
غرام وبتدأت تاخد نفسها:اه
“مازن جاب شمع كتير وحطه حواليها كان شكله جامدد اويي ????♥️”
مازن:علي فكره القميص هيتقطع من كتر شدك فيه كده قولتلك مش هسيبك متخافيش
غرام بإحراج سابته: انا ..انا اسفه
مازن:ولا يهمك
غرام:النور هيفضل كده كتير
مازن:منا قولتلك انزل اشوفه ونتي مش راضيه
غرام بتردد:طب طب انزل
مازن:متأكده
غرام:اهه
مازن:تمام
  بقلمي مريم حسن سليمان 
♥️♥️♥️♥️♥️♥️
ليلي:ماما، مازن وغرام مش طالع ليهم صوت
رحمه:مش عارفه يختي
مازن:ماما
رحمه بخضه:مازن بتعمل اي هنا
مازن:النور قاطع ف الشقه اللي فوق مش قاطع هنا ليه؟
رحمه بتوتر:يمكن في حاجه حصلت ف الكهربا
مازن:طب انا هروح اشوف عشاان غرام تعبانه 
رحمه بخضه:تتعبانه  مالها في ايهه
مازن:عندها فوبيا من الضلمه ومكنتش قادره تتنفس 
#للكاتبه_مريم_حسن
رحمه:يلهويي طب اانا هطلع لها بسررعه 
مازن:مفيش نور ،هروح اشوف في ايه وبعجين نطلع 
ليلي:طيب انا هروح اشوف 
مازن:يبنتي انا رايح الاهه 
ليلي بسرعه:لا لا انا هشوفها 
مازن بشك:في ايه
رحمه:تعالي بس كده عايزاك في كلمتين روحي ي ليلي شوفي في ايه وتعالي
ليلي وهيا تجري:حاضر
مازن:في ايه
رحمه:لا مفيش 
مازن:انتي مش قولتي عايزاني
رحمه:اها اها قولي بقا عامل اي مع غرام
ليلي:عملتها
مازن:بالسرعه ديي! 
غرام:مازن النور جه 
مازن:تمام
رحمه:مالك ي غرام فيكي ايه 
غرام:مفيش يماما عندي فوبيا من الضلمه ومكنتش قادره اتنفس بس انا دلوقتي الحمدلله 
رحمه حضنتها:معلشي يحبيبتي 
غرام بإستغراب:علي ايه 
رحمه:انا ال
ليلي قاطعتها:ولا حاجه ي غرام يلا روحي نامو انتو 
مازن:تمم يلا يغرام 
غرام ومازن طلعو 
ليلي:اي يماما ده كنتي هتقوليلها 
رحمه:اعمل اي يعني 
ليلي:لو مازن عرف هيزعق وبعدين اي تقطعو عليهم النور ده اهو فالاخر طلع عندها فوبيا 
رحمه:بت انتي مش انتو اللي سالتوني انا مش ناقصه صداعك انا راحه انام 
في اليوم التالي 
بقلم مريم حسن سليمان
♥️♥️♥️♥️♥️♥️
صحيت لقيت غرام نايمه زي الملاك بالظبط ونا نمت ع الكنبه طبعا بعد خناق كتير مشت كلامها هه .. قمت غسلت وشي ونزلت
مازن:ماما ..ليلي
ليلي:اي ي مازن
مازن:ماما فين
ليلي:بتشتري طلبات
مازن:تمام انا رايح الشغل
ليلي:تمام
مازن مشي وانا طلعت ل غرام خبطت لقيتها فتحت
ليلي:صباح الخير
غرام:صباح النور مازن مشي
ليلي:اها ..تيجي نخرج
غرام:فين
ليلي:نتمشي شويهه
غرام:اشطا هغير واجي
ليلي:اشطاا
♥️♥️♥️♥️
اسامه:الو ي سامر ..ماشي ..تمام هستناك ف كافيه*** ..تمام
بنت خبطت فيه
اسامه:انتي عاميه ..انتي !!
يتبع…..
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!