Uncategorized

سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل السابع 7 بقلم فاطمة وجيه

  سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل السابع 7 بقلم فاطمة وجيه

 سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل السابع 7 بقلم فاطمة وجيه

 سكريبت ملاذي وانتقامي الفصل السابع 7 بقلم فاطمة وجيه

ديب زقه بعنف بعيد وقع وسيم علي الارض ووقعت الطقيه ووشه بان
ديب بصدمه:انت
حور بصراخ وسيم
وسيم راسه اتخبطت في رخام السلم وبقي بينزف وفقد الواعي
ديب وقف مكانه ومتصمر مش مستوعب كل الي حصل في ثانيه الا ثانيه
حور جريت عليه وحولت تفوقه:وسيم يا قلب ماما قوم وبصراخ هو مبيقومش لي
حوريه جريت علي المطبخ وجبابت شويت بن في ايديها وقاعدت جب وشيم وحطتو علي الجرح
حور الدم غلي في عروقها وبغضب:انتي بتهببي اي
حورية:بوقف اي نزيف كده الطفي هيتصفي لازم مستشفي(النزيف كده الطفل هيتصفي)
ديب فاق من شروده وقرب منهم ورفع وسيم بسرعه من علي الارض
حور بغضب:هات ابني ل تقتلو
ديب اتجهلها وخدو وخرج بسرعه ل برا وحور جريت وره بخوف وحورية لقت نفسها طلع معاهم
ديب ركب العربيه ولسه هيسوق لقي حور وحوريه بيفتحو الباب ساق بسرعه وكل شويه يبص علي وسيم الي نايم في حضنه وجوه مشاعر مخطلته شوق لهفه ندم وغضب منهم كلهم في نفس الوقت وصلو المستشفي ركن العربيه بامال وجري بيه لجوه وهو بينادي علي دكتور
خدو وسيم علي ترولي ودخلو بي الطورئ وغاب الدكتور ساعه ونص
ديب وقف يبص ل الباب بثبات عكس المعركه الي دايره جوه متاكد انو ابن ومش قادر يكذب عينو هو شاف الدم الي في شقه ريان اكدلو انو ابنو مات بس حاسس ان وسيم فعلن ابنه حاسس انو مشتت حس بالبرود بعد مفكرو مات فقد لهفته ل كل حاجه قطع سراعه ايد اتحطت علي كتفه فتح عيونه ولف افتكرها حور كان نفسو يترمي في حضنها وطمنه ان وسيم كويس ويعوض سنين الحرمان منها بس كل احلامه اتبخرت لما لقها 
حوريه:متخفش هيبقا كويس عارفه كل الي حصل من وراه قلبك وانك بتحبه بس انت مقدرتش تصيتر علي غضبك
ابتسم ل تفهمها صحيح مجاش من الشخص الي اتمناء بس قلل احساسو بالذنب:شكراء
حورية ابتسمت ومسكت ايد ديب وتبطبط عليها:انت شخص كويس بس عصبي هيبقا كويس بس هيبقا زعلان منك الاطفال حساسين اوي خالي بالك طويل معاه
ديب حضنها لا ارديا كان محتاج شخص يفهمه وحوريه نجحت في ده
حوريه اتصدمت من رد فعله ديما ردود قاسيه وبارد بس حساه طيب بدلتو الحضن ولربما ابطالنا مشاعرهم هتميال مع التيار
حور قاعد بعيد وبصلهم بغيره:اقوم اجبها من شعرها البنت البجح المسهوكه دي لا لا انا مالي ميولعه بجاز لا بعد الشر عليه تولع هي وتبص ل حوريه لا بردو دي شبهي ومردش تولع وتزفر بضيق وتبص ل الاوضه متخيلتش ردت فعل ديب كده خرج الدكتور وهو متوتر
ديب راح نحيته وحور قامت جريت عليه وبصوت واحد:طمنا يا دكتور ويبصو ل بعض وكل واحد يسرح في التاني
الدكتور:عايز حد يمضيلي هنا بسرعه
حور:ي يمضيلك لي
الدكتور بزعيق:الطفل ممكن نخسرو بسرعه
حور رجعت ل وره:لا مستحيل
ديب مضي بسرعه وحور شايف سرير وسيم طال وبيجرو بي علي العمليات ودم مغطي وشه حست الدنيا بدور بيقا وقعت علي الارض حوريه جريت عليه حاولت تفوقه مفقتش 
ديب وقف وحاسس المصيب كلها وقعت مره وحده عليه جري ورفع حور من الارض وحطها في اوضه وعلقولها محليل
ديب قعد وسند راسو بايدو وهو بيلوم نفسه قاعد وسيم كمان ساعتين في اوضت العمليات جسمه رافض اي استجابه بينزف كتير مؤاشراته بتقول انو في اقصي مراحل الخطر خرجت الممرضه بتجري:فين ابوه
ديب بلهفه:انا انا ابوه
الممرضه محتاجين دم من ابوها تفضل معايه
ديب حس انو بكده هيقطع الشك باليقين لو مش ابنه مستحيل هيقدر يديلو
عقمو ديب ولبسوه لبس العمليات نيمو في سرير جنب وسيم وصلو ابرا في ايد وسيم وابراتين في ايد ديب واحده زرقه والتانيه حمراه وبداء يطلع الدم من الحمره ويلف في الزرقه ويروح ل وسيم وديب مش فاهم حاجه وبعد ساعتين كمان من النقل وهو شايف بقيت عمليت وسيم وبصصلو بحزن خدو وسيم ونقلو العنايه المشدده
طلع ديب وحس بدوخه بس حوريه جريت سندتو
ديب بصلها بمتنان
الدكتور:حضرتك ابوه وامه مش كده
ديب ساكت مبيردش
حوريه اسعفت الموقف:ايو يا دكتور
الدكتور اتنهد وبعدين بصلهم بجديه مخبيش عليكم: الواقع كانت جامد وتقريبا هو وقع علي الحته دي قبل كده وده ادي الي اصابه رضحيه
حوريه بصت لي ديب وهي بطمنه ورجعت بصت ل الدكتور:ممكن تشرح اكتر يا دكتور
الدكتور:النوع ده من الاصابات ممكن يؤدي الي مضعفات علي المدي الطويل او وفاه
ديب بصدمه:وفاه
الدكتور:متخفش هي حصلو الاوله مضعفات علي المدي الطويل ومنقدرش نحدد نوع المضعف الي حصلو اي غير لما يفوق
حوريه بتماسك:ممكن ناخد فكره عن نوع المضعفات
الدكتور:ممكن يتعمي او انو ميقدرش يكلم او انو يبقا عاجز وممكن ميحصلش كل دي مجرد احتمالات
ديب بصدمه:وده علطول
الدكتور:لا مؤقت يمكن ايام شهور او سنوات ادعوله وسابهم ومشي
حور وقفه مصدمه حسه ان روحها بتتسحب منها:ابني انا هيبقا عاجز
ديب التفت بصدمه:حور
حور عينيه احمرت وقربت منو وهي ايديها متنزف مكان المحلول الي شدتو وبغضب:انت ايييي ممكن كده تقولي انت اي ذنبه اي هو تعملو بطريقه دي وبدات عيونها تدمع ده كان طاير من الفرحه انو اخير هيشوفك انو هيبقا لي اب وانت بكل جحود خليت ابنك عاجز
ديب بالم:حور انا مكنش قصدي انا
حور بصراخ:انت واخوك مرضي ولازم تتعلجو وبصتلو بغضب لو فكره هسيب حقي الي انت اصلن معرفتش تجيبو وجي تلؤمني تبقا متعرفنيش وبصراخ كنت عايز تلؤمني علي اي علي غلطت اخوك
حورية بنفعال:متتكلميش عن جوز كده
حور لفتلها بغضب:جوزك الي بعت صاحبه عشان يغتصبك عن اي جوز بتتكلمي
حوريه فتحت عيونه بصدمه:انتي كداب
حور بسخريه بصتلها من تحت ل فوق وطلعت فونها وسمعتها صوت شهاب وهو بيحكلها وكنت حور بتسجلو
حوريه قاعدة علي الارض بصدمه وهي بتعيط:لا يستحيل ريان يعمل كده
حور قاعدت قدامه علي ركبته:اوعي تكوني فكره انتي متجوزه بني ادم تؤ تؤ ده شيطان ويعمل اكتر من كده
حور قامت وبجمود وهي بتبص ل ديب:فكرت اني ابعد عنك انا وابني اثبتلي انها صح بعد الي حصل قطعت اخر خيط بيني وبينك انا بكرهك وبصتلو بغضب بكرهك زيهم انت متختلفش عن ريان وسابته وراحة وقفت قدام العنايه تبص علي وسيم من الازاز بهدؤ وكانهم لم تكسر قلبين من شويه
حور حطت ايديها علي الازاز وبدموع:انا اسفه يا ماما كل ده بسببي انت بتعني من يوم متولد بسببي بس مقدرتش اموتك مقدرتش وتسرح
فلاش باااك
قبل 4سنين
روايد:متاكده انك عايزه تجهضي
حور بجمود:ايو
الدكتورة:طب اطلعي علي السرير
حور طلعت وغمضت عيونها فجاه سمعت صوت دقات فتحت عيونها وبصت في جهاز السونار
الدكتورة ابتسمت:هسيبك مع دقات ابنك دقايق يمكن تغيري رايك وسابتها وخرجت
حور بصت ل الجهاز وابتسمت وفتكرت كلام ديب”ولو قلبك هيطوعك نزلي” وقعدت تعيط:اه يا ديب كانك متاكد اني قلبي مش هيطوعني انزل حته منك
دخلت الدكتورة:ها جاهزة
حور:جاهزة
الدكتورة بصتلها بحزن
حور ابتسمت:عشان اتابع معاكي انا و وسيم ديب عاصم المنشاوي
الدكتورة وروايد ابتسمه بسعاده
باااااك
حور بعيط:متسبنيش انا مليش غيرك يا وسيم فجاه تلفونها رن مسحت دموعها وردت
روايد:انتي اتاخرتي جوه كده لي
حور بجمود:انا مش جوه
روايد:امال فين
حور بدات تحكلها بختصار بس مقلتش حالة وسيم
روايد بتزعق ل السواق ينزل وركبة مكانه:طب انا جي
حور:مفيش داعي و
روايد بغضب:وسيم ابني انا كمان
حور ابتسمت:مستنيكي
روايد ساقت بسرعه وهي بتتغطي الناس والاشارت وكل حاجه حور اعتبارتها اختها ووسيم ابنها الي مجبتهوش لانها مبتخلفش شهاب بخوف:براحه مالك في اي
روايد مردتش علي ونزلت وفتحت الباب وسحبت شهاب في ايديها وبغضب:تعمل حركه جوه مش الي هي اعتبر نفسك في ذمت الله ماشي
شهاب بخوف:ماشي
روايد بجمود:ورايه يا شباب
نزل رجالت روايد الي مش بتمشي من غرهم ل شبب هنعرفو بعدين دخلت المستشفي بغروره المعتادات وسالت عن وسيم وحالته ومشيت بغضب
وشهاب وراه مش فاهم حاجه
حور اول مشفتها راحت حضنتها:وسيم يا روايد هيروح مني
روايد طبطبت عليها:متخفيش انشاء الله هيبقا كويس
الدكتور:ابن حضرتك فاق
حور جريت تبص من الازاز لقت وسيم بيشد الابر الي في ايدو وبيعيط جريت علي جوه ومسكت ايدو
حور بلهفه:وسيم يا حبيبي انت شايفني
وسيم بعيط:راسي بتوجعني
حور باست خدو:انت كويس شايفني
وسيم بعيط:اه يامامي بس راسي وجعاني
الدكتور كشف عليه وبتسم:لا عال العال نظرك تماما واحبالك الصوتيه مضررتش تبقا مفيش حاجه
حور ابتسمت:هقدر اخدو امته
الدكتور:هو المستشفي افضل لي
حور:لا انا هخدو البيت حته لو هاخد طقم طبي يرعو
الدكتور:مش مستهلي بس هتحتاخجي ممرضه وبلاش مجود
وسيم بعيط:رجلي بتوجعني اوي لي
حور بخوف:انت مكشفتش عليها
الدكتور بداء يمسك رجل وسيم ويحركه بس مفيش استجابه
وسيم بعيط:انا مش عارف احرك رجلي اهئ اهئ
الدكتور بص ل حور وهي فهمت نظرتو وبصت ل وسيم بالم:يعني
وسيم قاعد يعيط وينفعل الدكتور ملقاش حل غير انو ادالو مهدي ونام من تاني
الدكتور:الواضح ان ابن حضرتك هيبقا عاجز
حور متكلمتش
الدكتور:بس ده مؤقت و
حور بجمود:عايزه ورق خروج وسيم دلوقتي
الدكتور:بس
حور بصراخ:دلوقتي بقولك
الدكتور:طيب
مضت حور علي الورق وحطو وسيم علي ترولي وخرجو بيه
روايد:هخليهم يجهزو اوضه هتصل بي ياسر
حور:لا انا خليت شهاب يروح يوضب اوضه في فيلا عاصم
روايد بغضب:مش شايفه ثقتك في شهاب بقت اوفر
حور:هتعرفي بعدين يلا
ديب قام من مكانه:مالو وسيم راحه بيه علي فين
حور بصتلو بستحقار ومشيت
روايد فضلت وقفه تبصلو فطره وفتكرتو:ممم كنت بتقولي اني مهمله
ديب:انتي عايزه اي
روايد ابتسمت بالجانب:كنت جي اشوف الاهتمام الي بينقط منك يا ابو الاهمال ورجعت شعرها ل وره وسبته ومشيت
ديب قعد مكانه بضيق وهو مش عارف هما ريحين فين
دخل يشوف حوريه وخدها وخرج
حور وصلت الفيلا ونزلت من عربية الاسعفا ودخل هي والممرضين وروايد وبودي جارداتهم
شهاب كان مستنيهم علي الباب:انا عملت زي مقولتيلي واخترتها اوضه في الدور الي تحت عشان وسيم مش هيعرف يطلع
حور دخلت هي بتمشي سرير وسيم الي نايم بهدؤ دخلتو الاوضه وحطتو علي السرير وبدات تدمع وهي بصالو
روايد:اهدي اكيد هيبقا كويس 
حور بيعيط:ممكن ميمشيش تاني يا روايد انتي متخيله ده مبيحبش يقعد كده
ريان داخل وهو بيتصل علي حوريه بس مبتردش وبغضب:حوريه انتي يا زفتها
حور مسحت دموعها وقامت بغضب:انت بتزعق لي مش في ناس ساكنه معاك
ريان بصدمه:حور
حور وقفت قدامو:اي مكنتش متواقع ارجع مفاجه
ريان ابتسم:تؤ انتي تنوري اي حته تخشيه
ديب دخل بغضب:الله هو ده الي بتهتمي بي ابني
ريان عقد حاجبه:ابنك مين وبعدين بص ل حوريه بغضب انتي كنتي معاه بتعملي اي
حوريه بصتلو لاول مره بقرف وكانت سيبه وطلعه
ريان مسك ايديه بغضب:كنتي فين يا هانم انطقي
حوريه سحبت ايديها بغضب:ميخصكش انا اعمل الي علي هوايه وانت متدخلش وطلعت ل فوق
ريان بيبص بصدمه معقول دي حوريتو الي مبترفضلهوش طلب وتتمنلو الرضي يرضي
سبهم وطلع وراه زي الاعصار
ديب:فين وسيم
حور:وانت مالك انت
شهاب دخل وهو مسك كرسي بعجل:حور احطو فين
حور بجمود:حطه في اوضت وسيم روايد هتاخد منك
شهاب هز راسو بهدؤ
 ديب بصدمه:اي ده
حور:ده ل وسيم
ديب حس انو مش قادر يقف
حور:يارب تكون استريحت
حوريه اتغطت وكنت هتنام لقت الباب بيتفتح وبيترزع جامد اتنفضت ولقت الي بيشد الغطي من عليه بغضب
ريان بغضب:اي الي حصل تحت ده
حوريه كنت هتموت من الخوف بس بينت عكس كده اي مش عجبك
ريان برفع حاجب:لا وبقيتي تعرفي تبجحي كمان
حوريه بندفع:بتعلم منك ولعلمك هو ده الي عندي ومش هتشوف غيرو
ريان بسخريه:واي كمان
حوريه بدموع:اوعي تفتكر اني لسه بحبك لا ياسي ريان
ريان يقرب منها اكتر:اومال
حوريه اتوتر بس افتكرت كلام حور وبغضب:انا بك
قطعاه ريان الي مسك وشه في ايدو وبص في عيونها جامد:بصي في عيني وقوليها
حوريه بصت في عيون ريان بحده:انا بك
ريان حط صباعو علي شفايف حوريه وبهمس:قبل متقولي متاكده انها هتطلع من قلبك
حوريه نفضت ايدو وزقته بغضب:بطل تلعب بمشعري بقا انت اي
ريان سكت ومردش عليها
حوريه بغضب:انا بكرهك يا ريان بكرهك فاهم
ريان ببرود:هايل مممم علي فكره انا هتجوز حور انا بعرفك بس مش باخد رايك
حورية بصتلو بصدمه:تتجوز
ريان بسخريه:ايو عشان تتربي اه ومتحلميش اني اطلقك عشان لو فكرتي بس وخبط كتفها ودخل الحمام حوريه قاعد علي الارض كنت حطه هي الي توجعه هي الي تكسرو بس زي كل مره مقدرتش
خدت بعضها وطلعت برا الوضه ودخلت اوضه تانيه وقفلت عليها وقاعدت وراه الباب تعيط وهي بتفكر في ابنها والماساه الي هيعشها
ريان خرج من الحمام ملقهاش في الاوضه طلع زي المجنون وهو بيدور في الفيلا
وقف قدام اوضه حاول يفتحها لقي مقفوله من جوه زفر براحه وبدا يخبط بغضب
حوريه بزعيق:غور من هنا انا بك ونتفضت لما لقت الباب وقاع في الارض دخل ريان بغضب وملامحه متبشرش بخير وشال حوريه الي عمالها تضربه وترفص ودخل اوضتهم وقفل الباب ونزلها
حوريه ضربتو بالقلم وبغضب:انت اي حيوان بقولك مش طياق يا ريان انت اي زباله
ريان راسو لفت من القلم وحط ايدو علي خدو وهو بيجز علي سنانو وبغضب:انتي قد الحركه دي
حوريه وهي بترجع لي وره بخوف وبتعيط:اه قداها هتضربني اضربني انا نحست خلاص
ريان قرب وشه منها فجاه
حوريه فكرتو هيشد شعرها غمضت عيونها جامد لكن مفيش حاجه فتحت عيونه براحه لقت ريان بيتامل ملامحه
ريان ابتسم بخبث:مكنتش اعرف انك بتغيري اوي كده عليا
حوريه اتصدمت من رد فعلو:انا
ريان يقرب منها بحده:انتي اي
حوريه وهي بترجع بدموع:بكرهك
ريان بخبث:بتحبني
حوريه بلعت شهقتها وقعدت تعيط
ريان شدها لي وحضنها:بس بقا
حوريه قاعدت تعيط زياده وبقت حيرانه بين كلام حور عن ان ريان الي بعت شهاب وبين تصرفات ريان
ريان بعدها عنو:عارفه انا مش هعقبك علي قلت الادب الي عملتيها انهارده لي
حوريه بعيط:عشان انت الغلطان
ريان برفع حاجب:من امته وانا بغلط يابت
حوريه بعصبيه:انت علطول غلطان
ريان بصلها بخبث وطي بسها بشغف وبعدين بعد عنها:وكده
حوريه اتكسفت وسكتت
ريان سند راسو علي راسها:عارفه انهارده اي
حوريه رفعت عيونه ليه وسرحت في ابتسمتو ونسيت اصلن انها زعلانه:اي
ريان:عيد ميلادك
حوريه قلبها دق وعيونها لمعت:انت فاكر
ريان برفع حاجب:ومن امته انا بنسي حاجه ليكي وبعدين لعن نفسو علي الي قالو
حوريه:قول والله
ريان:البسي هخرجك
حوريه حطت ايديها علي راسو:انت سخن عيان صح
ريان بغيظ:صدقي انا غلطان وهروح انام
حوريه مسكت ايدو:لا خلاص هغير بسرعه وجريه ورجعت حضنت ريان جامد شكرا وجريت تغير
ريان ضحك بصوت عالي:هبله اوي البت مراتي دي ثانيه انا قولت مراتي!!
حوريه خرجت وهي لبسه فستان طويل ومقفول لان ريان بيغير جدا بتخاف منو
ريان بصلها بغضب:غيري الفستان ده
حوريه:مهو مقفول 
 وطويل و
ريان بغضب هتغيري ولا نقعد
حوريه دبت في الارض ودخلت
ريان بسخريه:قال تخرج بيه قال ده بيخليها حلو وزفر بضيق هو انا مالي انهارد اقوم البس
وبعد تغير سبع فساتين اخيرا ريان رضي بفستان واسع جدا وطويل ومخطط خطوط عريضه لبني ورصاصي ووردي
حوريه وهي بتقفلو القميص بضيق:خلاص كده حلو
ريان حاوط خسرها:اي السر انك محلوه اليومين دول انا ببول بلاها خروج
حوريه بدموع:كنت عارفه انك هتقول كده مش عايزه وزقته ومشيه
ريان شدها لي:مالك بقيتي قفوشه كده لي ولا الست الحامل
حوريه بتوتر:لا مفيش انا كنت عايزه اخرج
ريان ابتسم:يلا وفجاه وقف ورفع فستان حوريه
حوريه بشهقه وهي بتشد الفستان:اي قلت الادب دي
ريان بضيق:كنت بشوف لبسه بنطلون ولا لا عشان رجلك متبنش
حوريه بغضب:كنت سالتني طب
ريان بصلها بغضب وشد ايديها وطلع
حوريه:هروح فين
ريان سايق ومبيردش
حوريه:هتغديني
ريان مبيردش
حوريه بطفوله:ملاهي صح
ريان برفع حاجب وهو بيجز علي سنانه:عايزه تتشقلبي قصاد الناس مستحيل
حوريه بصت من الشباك بحزن وسكتت
ريان كل شويه يبص ليها واخيرا وقف العربيه
حوريه:اي الحته الضلمه دي انت هتقتلني
ريان ضحك ونزل من العربيه ونزله ومشي بيها
حوريه بتبص حوليه وفجاه المكان بقا بينور:ده
ريان ابتسم:الملاهي
حوريه بضحك:كنت عارفه اني مش ههون عليك
ريان ابتسم:تحبي تجربي اي
حوريه عقدت حاجبه:فين الناس
ريان بعصبيه وغيره:حجزت المكان كله عشان ميبقاش في ناس
حوريه ضحكت وبقت تمشي وتجرب الالعاب وريان معاه وكل واحد فيهم نسي زعله من التاني ونسي هو اي 
ريان بطفوله:يلا نركب دي
حوريه بخوف:مقدرش
ريان عقد حاجبه:لي
حوريه بتوتر:عشان بخف اركب انت
ريان:لا خلاص مش عايز
حوريه بتغير الموضوع:تجي ناكل
ريان:فكره حلو يلا تاكلي اي
حوريه:عايزه بيتزا
ريان مسك ايديها وراح بيها فندوق
حوريه:اي ده
ريان بتافف:افصلي شويه حط ايدو علي عنيها وبداء يمشي بيه في الممر لحد موصل اوضه كنت متزينه وشكلها حلو ومليانه ورد وبلالين وسرير متزين
حوريه لفت لي بفرحه:ده عشاني صح
ريان بداي يمشي بيها لي السرير وبهمس:ايو
حوريه وهي بصه في عيونه:لييي
ريان سرح في عيونها:عشان
حوريه اتشعلقت فيه:عشان اي ياريان
ريان قلبه بيدق ودون وعي:بحبك
حوريه بفرحه وهي بتتشعلق فيه:بجد
ريان بعد عنها بصعوبه:في فستان ليكي في الحمام خشي قسي
حوريه جريت علي الحمام لقت فستان بنبي عباره عن خيوط وشفاف حوريه اتكسفت بس لبستو عشان ريان حست انو هيقولها انو بيحبها وسيبت شعرها الطويل وخرجت وهي بصه في الارض
ريان قام من مكانه حاسس انها سمع صوت قلبه وهي وقفه هناك قرب منها وهو مش حاسس بنفسه ورفع وشها لي
حوريه ببتسامه:كنت عايز تقول اي
ريان بدون وعي:انك حلوه
حوريه ضحكت بكسوف
ريان سرح في ضحكتها وحس قلبه بيدق
حوريه حست انها هتموت من الكسوف والفرحه دخلت جوه حضن رايان وستخبت
ريان حضنها بشغف وهو بيدفن راسو في ركبتها وبيمشي بيها لي السرير وفجاه زقه جامد
حوريه اتصدمت وبصتلو وهي مش فاهمه اي الي غيرو:ريان مالك
ريان بيجز علي سنانو:انتي حامل صح
حوريه بلعت ريقه بخوف وسكته
ريان بغضب وهو بيشد شعرها:وياتره الواد ده ابن مين
حوريه اتصدمت حسه بيطعنها في قلبها:ابنك
ريان بغضب:متاكده
حوريه بعيط:ريان شعري هيطلع في ايدك مالك
ريان حدفها علي السرير وهو بيفك القميص بغضب:لما نتاكد لو ابني هيفضل لو لا هينزل
حورية ترجع لي وره بخوف وكنت هتقع من السرير:ريان هتعمل اي والله ابنك
ريان شدها لي من شعرها وبيجز علي سنانو:هنشوف و….. ياتره اي الي غير ريان فجاه كده!؟
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية شظايا القدر للكاتبة فاطمة عيد

‫8 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!