Uncategorized

رواية عشق الطفولة الحلقة السادسة 6 بقلم هنا

رواية عشق الطفولة الحلقة السادسة 6 بقلم هنا 

رواية عشق الطفولة الحلقة السادسة 6 بقلم هنا 

رواية عشق الطفولة الحلقة السادسة 6 بقلم هنا 

سما:اسرررررررر

اسر:اي يا بنتي حد يصحي حد كده عندك كلية النهاردة ولا اي

سما:اه هتيجي توصلني ولا امشي انا 

اسر:طيب اطلعي دقيقتين هغير واجي وراكي

بعد شوية——-

سما:اعععععع اي ال انت لابسه دا ادخل غير بسرعة

اسر:ليه وحش ولا اي

سما: لا بالعكس دا حلو قوي بس البنات ال في الكلية مش بيغضوا البصر يسطاا ادخل غير

اسر: اي بتغيري عليا ولا اي يا قطتي

سما: هغير عليك ليه يا متخلف يا ابو عيون حلوة انت 

اسر: هاا بتقولي اي

سما: يسطا مش بقول حاجة يلاا خلينا نمشي

اسر: يلا يا اختي

وصلوا الكلية—

سما:سلام يسطا لما اخلص هتصل عليك

اسر: مع السلامة

سارة: اي يا به انت كل مرة هتيجي معاه ولا اي انا كده هغييير

سما: اه هيجبني كل يوم وبعدين هتغيري ليه هو يخصك

سارة:بصراحة اخوكي دا مزز وانا معجبة بيه بقى????

سما: به انت اتهبلتي غوري من هنا

فجأة حد شدها من ايديها ولفها ليه

-هو مين دا يا استاذة ال كل يوم تيجيلي معاه دا

سما: نعم وانت مالك انت اجي مع ال اجي معاه وامشي مع ال امشي معاه انت مين عشان تسالني اصلا

احمد: انا قولتلك مرة مين داا يا بت انت

سما: انت مالك انت اي القرف دا

احمد: بت انت بصي انت مش هتكوني لحد غيري فاهمة ولو شوفتك جاية مع الواد دا تاني لانفخك

سما: ولاااا انت اهبل ولا اي تنفخ مين دا انا انفخك انت واتخن تخين فاهم لم نفسك احسنلك ولم الدور كده عشان ما تزعلش يلاا يا بطة بقى غور من هنا

احمد: انا قولت كلمه ولو ما اتسمعتش هتزعلي مني بجد يا بطة سلام

سما: اسرررررررر تعالى خدني حالا يا اما امشي لوحدي فاهم سلام. 

اسر: يلاا يا بنتي عشان نمشي

سما: سلام يا سرسور

سارة: لما توصلي طمنيني عليكي

اسر: اي يا قطتي مالك مين ال ضايقك وانا اقتلهولك

سما: بص انا مش نقصاك خالص دلوقت انت كمان

اسر: اتلمي كده يا ماما ولمي نفسك واحكيلي اي الحصل

سما حكت له الحصل—-

اسر بعين حمراا من شدة الغضب: تمااام كده اوي انا بقى هشوف مين ال يقدر يضايقك بالشكل دا وانا عايش وهيكون النهاردة اخر يوم ليه ان شاء الله

سما: سيبك منه وبعدين ما تخافش انا اقدر اصده هو و100 واحد زيه

اسر:بقولك اي ما تيجي اعطف عليكي واتجوزك

سما: نعم اي يابني انت اتهبلت ولا اي دا انت لو اخر واحد في العالم مش هتجوزك انا ناقصة قرف

اسر بضحك:ماشي يا ام لسانين وانت لو اخر واحده مش هبصلك اصلاا اتفو عليكي عيلة مرممة????

اسر:بقولك اي يا قطتي

سماا:هااا لخص يا اخيناا

اسر:احححم كنت عايز رقم سارة صاحبتك

سما:نعم ليه ان شاء الله هتعمل بيه ايه وع فكرة سارة مش زي البنات التانية ومش بتاعة جو الارتباط دا ماشي

اسر:في اي يا بنتي وبعدين انا عايز رقمها عشان هدخل الباب من بيته ااااااا اقصد البيت من بابه

سما:اممم يعني عايز تتجوزها

اسر:اه فيها مشكلة ولا حاجة انت صاحبتها واكيد عارفاها وعارفه اخلاقها

سما:ااه سارة محترمة جدا وهي كمان معجبة بيك على فكرة وربناا يتمملك على خير ياخوياا

وصلوا وسما طلعت وسلمت على عادل وسهير وبعدين دخلت اوضتها وفضلت زعلانة وتقول لنفسها:هو انا زعلانة ليه هو اخويا والمفروض افرحله من قلبي وسارة صاحبتي فاكيد انا فرحانة ممكن يكون الزعل دا من الصدمة مش اكتر هو اخويا اسر اخويا اخويا اخويا

اسر:سمااااا بت يا سمااااا

سما:هااا في اي يابني

اسر:انت بتتكلمي وانت نايمة ليه كده وبعدين اي الكلام الحلو ال انت قولتيه دا

سما:هااا قولت اي انا مش بتكلم وانا نايمة خالص

اسر:اممم كنتي بتقولي انا بحبك بحبك ومش هينفع تكون لغيري ولو بصيت لحد غيري هقتلك فاهم هقتلك هقتلك

سما:نعم انت اتهبلت  انا هقول كده ليه

اسر:تؤتؤ مش دا المهم المهم ان انت كنتي بتقولي الكلام دا لمين????

سما:هاااااا

——–

يتبع..

لقراءة الحلقة السابعة : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية وجدت قلبي معك للكاتبة غادة محسن.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!