Uncategorized

اسكريبت نونا المجنونة الحلقة الرابعة 4 بقلم دينا عبدالحميد

 اسكريبت نونا المجنونة الحلقة الرابعة 4 بقلم دينا عبدالحميد 

اسكريبت نونا المجنونة الحلقة الرابعة 4 بقلم دينا عبدالحميد 

اسكريبت نونا المجنونة الحلقة الرابعة 4 بقلم دينا عبدالحميد 

نوال فضلت تضرب ف ابراهيم وابراهيم مش طيلها عشان هى اوزعه وشباب العيله واقفين بينهم كلهم بيشدوه ومحمد بس الى بيشد نونا 

وفجأه الاب راح ماسك العصايه ورايحه عليهم 

بس الام وقفته وقلتله عنك انت سبلي انا الطلعه دى والى يقبلها ترزعه بالعصياه يسبهم ويقف بعيد لحد موصلت ل إبراهيم نوال ولسه هتلسعه عصايه سب نونا والهديه ونط ونوال مسكتها وطارت ع الاوضه بتاعتها وقفلت ع نفسها 

مسكت الهديه تشوفها وتنحت من الصدمه كان فيها تشكيلة من الكتب الفلسفه والفكر والخيال العلمى والدينى والرومانسيات 

ولقت بينهم كتاب لدكتور ابراهيم الفقى كانت هتموت وتجيبه ففتحته منغير متحس لقت فيه رساله بتقول عارف انك بتحبي القراءه فجبتلك تشكيله يارب تعجبت بتشيل الكتب لقت جنب البوكس بون نوع غريب وعليه تكت ملزوق بيقول احلا من قهوتك 

ضحكت وبتبص ف الشنطه لقت فيها 

ساعه وخاتم ف علبه ومكتوب معاهم جبتلك الى بتحبيه والى بحبه فياريت متكسفنيش وتلبسيهم 

ولقت حجز محطوط ف مطعم لتلات افرد باسمها وهى مصدومه مين الى عمل كل ده وايه السبب

مش مهم المهم كتاب دكتور ابراهيم وقامت عملت قهوه من البن ورجعت تقرأ ف الكتاب وقطع تركيزها رن الفون كنسلت كذا مره واخر مزهقت رد بزعيق قبل ميلحق الى بيرن ينطق: عايز اى يا لطخ   

هو انت ولا انتى معندكش دم انا مش فضيه وهوب قفلت الفون

رن الفون تانى مره واتنين فزهقت وردت بس المره دى ملحقتش لسه بتقول انت مبتزهقـ…..

صوت كارولين زعق ف الفون وقال:نوال انتى هبله فوقى يا ماما وشوفي بتكلمى مين 

نوال:اسفه يا كارلا والله مشوفت مين الى متصل 

كارولين ومالك مشغوله ف اى يا ست هانم هننطرد من الشغـ……

نوال قطعتهاوقالتلها افتحى داتا بسرعه هوريكى حاجه

كارولين: انا مش ف البيت عشان استخدم واى فاي والداتا مبتشتغلش مع الفون

ابعتى ع فون لولا 

نونا:خلاص  ماشى وا…..

تعالوا هنا بتعملوا اى مع بعض من ورايا

كارولين: اخلصي وهنفهم 

نونا صورة الصفحه الى كانت بتقراها وخبت منها اسم الكتاب والكاتب 

لميا اول مشافته صرخت مش معقول ده اسلوب دكتور ابراهيم الفقى 

كارولين:ومش كتاب من الكتب القديمه الى بنقراها

نوال بضحك فعلا دى حقايق 

كارولين ولميا معقول الكتاب الجديد لحقتي تجبيه

نوال اه هو وشوية كتب انما اى 

كارولين هتوريهم ليا 

نونا لا 

لميا طب وانا????????

نونا خلاص ضعفت هصورهم 

كارولين لا فديو كلمينا فديو كول 

نونا حاضر ونفذت 

البنات اتصدموا من جمال الكتب والبوكس نفسه كان شكله روعه 

والهدايا تجنن

وفجاه نوال ركزت بين الكلام هااااار ابيض 

النادى 

هننطرد من الشغل 

كارولين لسه فاكره خلصي وتعالى نوال اخدت بعشها ونزلت جرى وهى ماسكه بدلة الكارتيه بتحطها ف شنطتها وفدها ان الدرس الى لبسته بالعافيه مكنتش غيرته فنزلت علطول 

ـــــــــــــــــــ♡ـــــــــــــــــــ♡ــــــــــــــــــــــــ

في النادى كل بنت خلصت الفريق الى بتدربه وبداوا يتدربوا هما ونوال بتحكيلهم العلقه الى اتعملت ف شباب العيله بسببها

لميا وكارولين ميتين ضحك 

كارولين حرام عليكي اتعذبوا 

لميا منك لله يا نونا 

نونا بضحك طب يلا عشان عندنا عشا ف احلا مطعم ف مصر ناكل ونفكر مين الى بعت  الهدايا 

وفعلا غيروا ومشيوا 

ــــــــــــــــــــــــــــــــ♡ـــــــــــــــــ♡ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

ف المطعم استقبلهم شخص شيك جدا 

نوال: حضرتك في هنا حجز للعشا لتلات افراض باسم نوال……

قبل متكمل 

اه حضرتك انسه نوال والاستاذه كارولين ولميا 

نوال تنحت 

كارولين ايوه حضرتك 

بس عرف اسمأنا منين 

الشخص: حضرتك حجزكم VIP

واسامى حضرتكم متسجله عندنا

لميا: ايوه…. 

مين بقا الى حجز..؟  

الشاب معنديش اوامر اتكلم حضرتكم لازم تتفضلوا معايا 

دخلوا معاه وقعدا وطلبوا العشا واتعشوا 

لميا بهمس لكارولين  حاسه بحاجه غريبه؟

كارولين: اه الشاب الى واقف هناك ومركز مع نونا 

نوال طلعت ورقه وقلم 

وقالت اوصوفولى الشاب الى ورايا عشان لو لفيت ممكن يمشي 

البنات اتصدموا 

لميا عرفتى ازاى 

نونا حاسه بوجوده من بدرى ولمحته مركز معايا 

بس منطقتش قولت اما اتأكد الاول 

البنات بدأوا يوصفوه وهى ترسمه بس ملامح الوش معرفوش يوصفوها عشان مش باينه 

نوال بتركيز الهيكل ده شوفته فين قبل كده 

كارولين مش يمكن مش هو الى عمل كل ده 

نوال لا هو 

وحتى لو مش هو ف اكيد عارف هو مين 

نوال قامت بسرعه ع اساس هتدخل الحمام وراحت 

وغابت فيه ف الشاب قلق وراح هنا ونوال فجأه خرجت وخبطت فيه 

نوال فتح يا حيوان 

الشاب انتى تانى يا ام لسان طويل 

طيب كويس انك جيتي عشان اخد البوسه بتاعتى 

وخصوصا بالانوثه الى مبين جمالها فستانك تستاهل ميت بوسه مش واحده بس 

نوال اتصدمت من اسلوبه وضربته بالقلم 

هشام بايتسامه هاديه مسك ايدها عافيه 

ورفع دماغها وعنيهم اتقابلت 

نوال بتوتر بس يا قليل الادب 

الشاب قليل الادب بس حنتل صح وغمزها 

نوال شدة ايده ولسه هتضربه تانى مسك ايدها عافيه

لو مكنتيش قمر كده 

وباينه بنت كنت ردتلك اهانة الصبح واهانت حالا بس انا اخلاقي متسمحش 

ثم تعالى هنا في حاجه ليا عندك وقرب منها وكان مبتسم ومستنى ردت فعلها 

وزى متوقع زقته بعنف وطلعت تجرى بره المطعم كله وهى متوتره وخدودها بقت وردى من الكسوف ومتعصبه 

ورنت ع البنات يحصلوها ومشيت ببطئ سرحانه 

وفجأه وقفت مخضوضه 

شوية شباب شكلهم مريب 

شاب منهم بيتكلم كلام ولسانه تقيل زى الى شارب حاجه اى يا قمر مين مزعلك 

شاب تانى متيجي يا جميل اقولك سر 

اتحاهلتهم وكملت وهى بتظهر القوه 

شاب غيرهم ظهر قدمها الله هو الجميل منين يا جى اوصله بس قبل م أوصله هريحه وابسطه 

نوال معرفتش تمسك نفسها وجابت اخرها تبط مين يا عرررررره انت 

عايز تريحنى طب تعال وانا اريحك وراحت رزعها بالرجل تحت الحزام 

الشاب نزل ف الارض بيتلوى 

شاب تانى جه يمسكها من ايدها راحت زقت ايده و حطتت ايديها الاتنين ورا رقبته وبركبتها ضربته تلات ضربات تحت الحزام برضوا

جه التالت بس قبل ميقرب منها رفعت طرف فستنها وكانت لبسه ليجن تحته مسهل حركتها وراحت ضرباه ف بطنه برجلها وبالبوكس ف نفس المكان وسابتهن بيتلوا ف الارض ومشيت بنفس برودها 

بس متوقعتش ان الشباب هيكلموا حد وفجأه لقت ف وشها شباب كتير بيلفوا حوليها ديره نوال فضلت محافظه ع هدوءها وكل محد يحاول يلمسها تبعد عنه 

بتماطلهم ع م اصحابها يجوا لانها لوحدها صعب تعرف تكسب كل دول 

لكن الشباب بدأو يضيقوا الدايره عليها ويقربوا اكتر واكتر فمبقاش معها حل راحت زقت شاب منهم وجريت باقصي سرعه 

فجاه لقت ف وشها واحد جت تضربه لقت مطوه حوالين رقبتها 

يتبع..

لقراءة الحلقة الخامسة : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية عندما يعشق الظابط للكاتبة حسناء السيد.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!