Uncategorized

رواية جميلتي الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم نيفين أحمد

 رواية جميلتي الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم نيفين أحمد

رواية جميلتي الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم نيفين أحمد

رواية جميلتي الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم نيفين أحمد

سندس : انت مستحيل 
مجهوله : كويس انك لسه فكراني يا سوسو 
سندس : ارجوك يا آدم سيب ابني ابوس ايدك 
مجهوله : هههههههه من عنيه بس بمقابل 
تقي : انت ازايه تعمل كده دانا قولت قعدتك في مصحه هتخف وهتعقل كمان وتكبر ليه كده يا اخويا حرام عليكي 
ادم : اخوكي ???????? ترمني في مصحه وتقولي اخوكي كده انتي بتحبيني اوى 
تقي : انا غلطانه كونت عايزك تخف من زفت الي انت ادمنته ده غلطي خوفي عليك 
ادم : مقلتلكيش تخافي عليه وكمان خوفك تتبرعي بمعظم ثورة ابونا وتسيبي شركات عاديه بس وورث امي 
تقي : اها لان كل الي تبرعت فيه كان حرام وابوك كسبوا بالحرام 
ادم : ومين قالك إن مش عاوزه انا بحب الحرام انتي مال اهلك 
تقي : انا ندمانه انك اخويا بجد اتفوووو عليك 
ادم : هههههههه ماشي مردود يا اختي 
سندس : عايز ايه مننا يا آدم هديك فلوس الي عاوزه بس رجع ابني 
ادم : عايزك انتي يا قلبي انا بحب….
مصطفي بغضب أعمي : انت مجنون ده بموتك يا اله وهجيب هجيب وهقتلك يا آدم لو مرجعتش ابني وفقت من الي انت فيه عيالي ومراتي وصحبي ومراته وعياله خط أحمر الي يجي لحد فيهم انسفوا من وجه الارض انت فاهم ياض 
ادم : لا لا ونبي يا عمو الظابط هههههههه فكرني هخاف دانا هاخد مراتك وغصب عنك حتي لو هقتل عيالك كلهم واحد وراه التاني هههههههه 
سندس : لا ونبي عيالي لا انا مش عايزك طيب يا آدم وانا واحده متجوزه مينفعش افهمني ….
ادم بغضب : انا مليش فيه هخدك يعني هخدك انا حبيتك وحبك ملي قلبي فتتطلقي من حضرة الظابط وتعاليلي يا قلبي 
مصطفي : في احلامك يا روح امك 
حسام بهمس : تقي سندس طوله في مكالمه كمان ٢٠ ثانيه خلاص 
ادم : كده انت قضيت علي ابنك 
سندس : لا استني طيب انا اش ضمني انك تسيب ابني بعد ما تخدني 
ادم : معنديش ضمانات تكير يا قلبي وفكري 
سندس : استني 
تن تن تن 
حسام : قفل الخط علي اخر ٣ ثواني بس مش مهم انا حدد مكان الي فيه بصفه عامه بس هنعوز قوة كبير يا مصطفي تحاوط مكان كله 
مصطفي : تمام يلا 
سندس : انا هاجي معاكم 
مصطفي : مينفعش اسمعي كلام وبلاش عناد وحيات اهلك 
تقي : خلاص روحوا انتو وطمنونا عليكم وانا هبقي مع سندس وباقي عيال 
مصطفي : وانا بعت قوة أكبر تحميكم سلام 
بعد مده في مكان اخر
مصطفي : كمال تهجم من جهة الشرقيه وخالي بالك ومعاك مجموعه التانيه 
حمزه من جهة غربيه معاك مجموعه تالته 
ساهر من جهه ده ومعاك مجموعه الاولي 
وانتو تعالو ورايا  وحسام خليك هنا مراقب ومعاك محسن وحسن 
حسام : تمام خالي بالك من نفسك 
ضرب نار من عند حمزه جهة غربيه اتجاه ليه مصطفي بسرعه 
حمزه : عايز دعم عندي بسرعه العدد كبير اوى 
مصطفي وصل وقعد يضرب ولمح حد فوق بياخد ادم ويطلع السطح جري علي فوق وحمزه بيحمي ظهره 
مصطفي طلع سلم حديدي ومجرمين بتعرضوا ضرب واحد في رأسه وتاني مسكه رامه من فوق السلم جه تالت من وراه راح ضربه بمسدس في رجله وطلع جري علي سطوح 
راجل : لو قربت هرمي ابنك من هنا انت حر 
مصطفي : هتموت أو تتحبس وتتعدم من الاحسن تسيب الولد وانا هسيبك 
راجل : قلتلك لو قربت هرميك 
ادم : بابا انا بحبك خالي بالك من ماما واخواتي ???????????? 
مصطفي بغضب ركز : ضرب راجل في رآسه بظبط 
بس للاسف كان ماسك في ادم فوقع الاتنين من فوق السور 
مصطفي : ادم لااااااااااا وجرى 
هل ادم هيموت ول لا هنعرف في بارت الجاي وادم الكبير هيمسكوا ول لا وايه الي هيحصل ???????????? ادم صغنن صعبان عليه 
يتبع…
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة ياقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!