Uncategorized

رواية كرهتك فعشقتك الفصل الأول 1 بقلم ريهام جمال

 رواية كرهتك فعشقتك الفصل الأول 1 بقلم ريهام جمال

رواية كرهتك فعشقتك الفصل الأول 1 بقلم ريهام جمال

رواية كرهتك فعشقتك الفصل الأول 1 بقلم ريهام جمال

اعععععع انت اعمي رجليي
ينزل من العربيه عيون عسلي ف شعر بني وعضلات بقا وتخيلو انتو ????
بصلها بحده وركب عربيتو وكان لسه هيمشي 
 شافت الموقف كانت بتغلي :انت حيوان ولا اي تدوس ع خلق الله وتمشي لو راجل اطلع وشه بقا جمره من نار وكان ….استوووووب لحد كده نعرف ابطالنا … المزه دي بسمله قصيره سيكا شعرها اسود وطويل ف اولي اداب متفوقه جدا ف كليتها … عمو الي خبطها  ده زين الالفي مدير شركات الالفي للاستثمار وكده ????نكمل بقا ..
نزل من العربيه شافت بسمله منظرو خافت بس حبت تعمل فيها استرونج وكده وبدون سابق انذار لقت الي بيشيلها ومدخلها العربيه بصت بخووف
انت .. أأنت هتعمل اي 
زين :……
انا بكلمك ع فكره هصوت والم عليك الناس 
بصلها بتحدي الي هو وريني شطارتك خلاها تسكت خالص 
زين ف نفسو :م زين الالفي الي حته عيله تعلي صوتها عليه ونوايا خبيثه بقا 
بسمله ف نفسها :احييي هعمل دلوقتي وبدات ف عياط مكتوم 
وصلو عند فيلا كبيره وحاجه هوبا بقا 
زين بصرامه :انزلي ياحلوه 
بسمله :انزل مين ياعسل انت انت واخدني ع فين م هنزل 
 زين بابتسامه ع شجاعتها دخل بنصو ف العربيه وطلعها 
سيبني ياحيوووان شيل ايدك اوعااا ..
بصلها نظره انتصار 
يلا بينا وانا هقولك واخدك ع فين وغمزلها 
بسمله وفهمت قصدوا وشهقت وبدون وعي نزلت عليه بقلم محترم وبدا صوتها يعليي:لا بقولك ايييي فكرني من الاوساخ بتوعك ولا ايييي لا فوق لنفسك  
زين خد كام ثواني يستوعب هي عملت ايييي راح مسكها من شعرها وهي بدأت تعيط وفضل يجرها لجوااا 
بسمله :انت م بني ادم سيبني عااااا اععععع 
زين بصوت صارخ :مش زين الالفي ياحلوه الي واحده زيك تمد ايدو عليه صدقيني هخليكي تتمني الموت وعينو مليانه شرار 
بسمله بخوف وعياط :ابعد ايدك وبدأت تصرخ باعلي صوتها من الوجع وهو يضغط ع ايدو اكتر قاصد يوجعها ..دخل الفيلا وطلع فوق وهي بدأت تفقد الامل وحاسه أن نهايتها ع ايدو وبدأت تتخيل ف مصيرها ع ايدو رماها ف الاوضه وقعت ع الأرض هي تسكت لاااااا 
انت مختل عقليا ولا م لاقي حد تستقوي عليه سيبني ف حالي اتفووو عليك 
زين:…….
طلع وقفل الباب وهو يتوعد بالانتقام ودخل اخد شاور ولا كان في حاجه 
بسمله وتبث حواليها بعياط وجالها فكره خبيثه بصت ع الفازا الي قدامها وهوووب كسرتها 
زين سمع الصوت وطلع جري ع الاوضه ومكانتش داخل الا بالبنطلون وفتح الباب وفجاه ……..
نروح لمكان تاني بت ياريم انتي يازفته …. تسيب ريم الموبايل وهي بتتنفخ 
ايييي ياحجه عايزه ايييي 
اختك اتاخرت كده ليييي مش قالت هتخلص 6
وانا اي عرفني كنت معاها 
كلميها شوفيها فين بدأت اقلق عليها 
لا حنينه والله ياعسل احنا ع اخر الشهر واالباقه يدوبك 
الام :تم تفعيل وضع الشبشب الطائر 
عاااااا يماما اسفه والله انا عيله صغيره هرن بس لعلمك انتي الي هتشحتينيلي الباقه لو خلصت 
الام : انجزي احسن مااعمل منك عشا 
خلاااص الله صلي ع النبي ف قلبك كده 
وترن:الهاتف المطلوب مغلق أو غير متاح 
ريم وهي بتتريق :الهاتف المطلوب نينيين ونينينيني 
الام :هتكون راحت فين يعني 
…….
يعني اي مجاااش الشركه النهارده الباشا بدأ يدلع والورق عايز يتمضي يعني اييييي ..أما نشوف اخرتها معاك يازين رن عليه ..
ف اللحظه دي كان بيفتح زين الباب لفت انتباهو صوت التلفون الي بيرن بس سابو محدش هيشيلة بقا لو اييي
انتي عملتي اييي هنا 
بسمله وعامله نفسها مغمي عليها 
ركز ع عنيها لقاها بترمش بسرعه 
ابتسم ابتسامه صفراا وعرف انه تمثيل لقا ع التسريحه ازازه ميه يسكت والنبي ابدا هو وواقف وهي ع الأرض وهوووووب ع وشها
بسمله :عااااااااااا 
بصلها بابتسامه وطلع وقفل الباب ومن ورا الباب 
وفري تمثلياتك ورانا حاجات كتير اوي نعملها ماشي يااا .
ياحلوه 
بسمله :بعياط انا بكرهك وبدأت تكمل عياط 
زين برا :الووو 
الشخص :اي ياباشا ازعجناك ناسي أن وراك شركه تعالي علشان تمضي الورق بزعيق 
زين باقصي برود :الغي كل المواعيد النهارده انا مش جي 
الشخص :.يعني اييييي م …
ومكملش الجمله وزين قفل الخط ورمي الفون ع الانتريه وهو بيستعد هيعمل اييي وبدا يمشي ناحيه  الأوضه بخطوات فيها نشو كده وقرب من الباب و…….
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أوجاع أنثى للكاتبة مريم سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!