Uncategorized

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الثالث عشر 13 بقلم سيمو أشرف

 رواية أحببت ذات النقاب الفصل الثالث عشر 13 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الثالث عشر 13 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل الثالث عشر 13 بقلم سيمو أشرف

قعدت رؤي تعمل ال سليم قالها عليه وكانت مبسوطه جدا انها بتعمل حاجه تريح بيها حبيبها وخصوصا بعد ال عمله عشانها وهي بتشتغل دخلت ريهام 
ريهام: اي دا هو انتي بتعملي اي هنا 
رؤي ارتبكت وخبت ال كانت بتعمله بسرعه: ها لا مفييش دا دا ????????
ريهام: اي مالك مرتبكه كدا ????????
رؤي بثبات: ولا مرتبكه ولا حاجه بنضف بس حاجه هنا وهمشي ????
ولسا مكملتش كلام نور وديچا دخلو: اي يا ريهام انتي بتعملي اي هنا 
ريهام: اسالي رؤي هي ال بتعمل اي هنا 
ديچا: لا انا بسالك انتي 
ريهام: انا جيت سمعت صوت ف المكتب دخلت اشوف في اي ولقيتها مرتبكه وخبت حاجه معرفش????
ديچا: طب اطلعي انتي ملكيش دعوه اتفضلي ????
ريهام طلعت بغيظ ????????
ديچا بمكر؛ هو انتي بتعملي اي يا رؤي ف مكتب سليم ????????
رؤي: ها ولا حاجه بنضف هنا بس اصلو كان شكله مرهق وروح من شويا 
ديچا بشك: اهاا ممكن عشان صحي بدري طيب انا همشي انا ونور عاوزه حاجه ????
رؤي: سلامتك انا كمان قربت اخلص وهمشي ☺????????
ومشيو ورؤي كملت ال كانت بتعمله وخلصت ودخلت مكتبها وطبعا في عين بتراقبها 
وخلصت واخدت حاجتها ومشيت عشان تروح وال كان بيتهيالها ان ريهام كمان مشيت 
______$$
روحت البيت ادم ال فتحلها 
ادم: حمدلله علي السلامة 
رؤي بارهاق: الله يسلمك 
ادم باستغراب: اي اخرك كدا ????
رؤي: شغل بقا ☺
عمر: طبعاً رحتي فتنتي علينا لنور وديچا ????
رؤي: لا طبعا ☺
عمر بشك: متاكده 
رؤي: اه بيتهيالي انت مجربني يعنى انا هدخل اريح شويا عشان نازله مع البنات نشتري شوية حاجات ????
عمر وادم ف نفس واحد: هنيجي معاكي ????
رؤي بضحك عليهم: عشت وشفت اليوم ال وقعتو فيه بركاتك يا نور انتي وديچا ????????????
عمر: عظيم بيمين ابدا لازم نيجي معاكي????????????????
رؤي: تيجي فين يبني دي قاعدة بنات 
ادم: ملكيش دعوه هنكلم عدي وسليم ونيجي 
رؤي اتصدمت: كماان ????????????
ادم: اه ومتحاوليش عشان راشقين ????????????????
رؤي بياس ومكر: طيب مش هروح ????
عمر: لا وحياة ابوكي هتروحي وهجبلك الادناء ال نفسك فيه 
رؤي: احلف ????????
عمر: والله ????????
رؤي: انتو لسا قاعدين قومو البسو يلا ????????????????
ادم بضحك وطريقة كوميديه: اخص بتبيع ف ثانيه ????????
رؤي؛ دا ادناء يابا ادناااااء ????????
ومريحوش ولا حاجه ولبسو ورؤي رنت عليهم واتفقو ينزلو دلوقت وعمر كلم عدي وقالو يقول لسليم 
______&&
سليم: يعم مش فاضي اروح فين انا 
عدي؛: هبقي انا وانت وعمر وادم 
سليم : لا لا مش فاضي يعم روحو انتو 
عدي بمكر: خلاص هروح اقول لنور بقا انك مش هتيجي 
سليم باستغراب: وهي نور مالها 
عدي بخبث: اوبس نسيت اقولك نور ورؤي والبنان خارجين معانا بس يلا بقا الخروجه باظت 
سليم بلهفه: باظت مين جاب سيرة بوظان هو انت قلت مش فاضي انا جبت سيرة مش فاضي انا وصلت اصلا خلاص 
عدي بضحك: والله ووقعت يا سليم باشا اتشاو يا بوص روح البس 
وقفل السكه وراح يلبس شاف ديچا 
ديچا : سليم 
سليم: نعم 
ديچا: هطلب منك طلب ويارب توافق 
سليم : خير يارب 
ديچا: هشتري خمار انهاردا ماشي ????????????
سليم بابتسامه: ماشي ☺
ديچا باستغراب: بسهوله كدا ????????
سليم بضحك: ااه اي ارجع ف كلامي ????????
ديچا راحت حضنته جري: لا لا دا انت احلي سليم واحلي اخ ف الدنيا وخرجت من حضنه يلا البس عشان منتاخرش ????❤❤
سليم : وانت عرفتي منين ان جاي ????????????
ديچا: عدي قال لنور ونور قالتلي 
سليم: اه ماشي 
ولبسو وخرجو وراحو اتقابلو وكل واحد كان مبسوط انو شاف ال ال بيحبه وخصوصا عدي ال كان تاني مره يشوف ندا واعجب بيها وباخلاقها وبادبها وقرر ف سره انو لازم يخطبها ان شاء الله ❤❤
رؤي: طيب انا والبنات هندخل المول هنجيب حاجه من جوا ونيجي 
سليم: حاجة اي دي 
ديچا : ال قولتلك عليه 
سليم بتفهم: ااه اه ماشي خدو بالكو من نفسكو 
احنا هنروح انا والشباب نشتري شوية حاجات كدا ونيجي نتقابل هنا تاني 
والبنات راحو اشترو الخمار ولبسوه ف المحل كمان من الفرحه 
والشباب اشترو برفانات كتير وساعات وقمصان ليهم وكاچول وكل واحد بيخطط ف دماغه انو هيلبس الحاجات دي ف مناسبه قريب 
ورجعو اتقابلو تاني بس الشباب اتصدمو م البنات 
دل واحد شايف ال بيحبها حوريه ادامه بالخمار وف سرهم بسم الله ما شاء الله 
وكانو فرحانين جدا 
سليم لديچا بانبهار: ربنا يحميكي ويحفظك م العين 
ديچا: بجد حلو 
سليم: اه قمر يقلبي 
عدي لنور: ربنا يحفظك يارب حوريه ادامي 
نور: احلي اخ ف الدنيا ربنا يخليك ليا يارب 
وطبعا رؤي لابسه نقابها زي ما هي وندا لابسه خمار من زمان 
سليم: يلا بينا 
كلهم: يلا 
وروحو كلهم نامو لان اليوم كان شاق جدا وصحو الصبح كل واحد راح شغله 
رؤي وصلت الشركه اول ما دخلت ريهام قابلتها بابتسامة سخرية رؤي مدتش اهتمام ودخلت 
وسليم اول ما وصل طلبها 
سليم: صباح الخير 
رؤي: صباح النور 
سليم: خلصتي شغل امبارح 
رؤي: اه ثوا… 
ولسا مخلصتش عدي دخل بسرعه 
سليم: في اي اي الدخله دي يا عدي 
عدي: في بيانات مهمه اتسربت م الشركه انت مشفتش الاعلان والشركه المنافسه لينا استغلتها 
سليم بخضه: انت بتقول اي 
وفتح فعلا الاخبار لقي الكلام صح 
سليم لرؤي: ممكم تفهميني اي دا وازاي الكلام دا خرج برا وانتي المسؤوله عنها 
رؤي بارتباك: والله البياانات ع الفلاشه وحطتها ف الدرج ومشيت 
جت ريهام ع الالدرج
سليم: ريهام مين دخل المكتب امبارح بعد ما مشيت 
ريهام بخبث: سليم باشا رؤي كانت ف المكتب واول ما دخلت عليها ارتبكت ودخبت حاجه بسرعه ف شنطتها ولما سالتها قالت ملكيش دعوه ????????????
سليم لرؤي: الكلام دا صح 
رؤي: حصل فعلا بس 
سليم انتي لسا هتقولي بس هاتي شنطتك وخدت شنطتهت لقي فيها الفلاشه وفتح اللاب بتاعها لقي كل البيانات فعلا ومتسربه للشركه المنافسه راح ضارب رؤي كف ????????????????????????????
وقالها: بتسرقيني عشان وثقت فيكي لي دنا ماذتكيش وعرفتك حاجات محدش يعرفها غيرك وف الاخر بتاذيني لي اطلعي برا مش عاوز اشوف وشك تاني براااااا ????????????????????
رؤي مشيت ودموعها سبقاها وطبعا ريهام مبسوطه جدا 
رؤي نزلت وهي ماشيه ف الشارع مش شايفه اي حاجه ادامها مش متخيله ان هي تنضرب بالقلم لا ومنو هو بالذات ماخدتش بالها من العربيه وعملت حادثه جامده جدا….. 
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أوجاع أنثى للكاتبة مريم سيد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!