Uncategorized

رواية أحببت قمراً الحلقة العاشرة 10 بقلم مريم حسن

 رواية أحببت قمراً الحلقة العاشرة 10 بقلم مريم حسن 

رواية أحببت قمراً الحلقة العاشرة 10 بقلم مريم حسن 

رواية أحببت قمراً الحلقة العاشرة 10 بقلم مريم حسن 

ادهم: قمر شيلي ايدگ بسرعه هنعمل حادثه قمرررر ????
“العربيه خبطت في شجره وعملو حادثه والناس اتلمت”
شاب١:حد يطلعهم معايه من العربيه بسررعه ????
شاب٢:يلا هنساعدگ????
“خرجوهم من العربيه” 
شاب١:حد يطلب الإسعااف ????
“الاسعاف جت وخدتهم ع المستشفي وشاب لقي تليفون كان في جيب ادهم خده وقرر يتصل بأخر حد ادهم كلمه: 
الشاب: الو ????
_ايوا انت صوتگ اتغير كده لي ياض ي ادهم ????
الشاب: حضرتگ انا مش ادهم الاستاذ صاحب التليفون ده عمل حادثه وكان معاه 3 بنات ????
عمر: انت بتهزر اي اللي بتقوله ده ????
الشاب: ي استاذ اهدي طيب انا طلبت الاسعاف وخدوهم ع مستشفي******????
عمر: شكراً جدااا ????
الشاب: طيب انا قدمت اقوالي لظابط روح انت شوفهم ????
عمر: شكرا لحضرتگ☺️
♡♡بعد ساعه ف المستشفي♡♡
عمر: ها ي دكتور حد حصله حاجه ????
الدكتور: تقرب ليهم اي ????
عمر: ادهم قصدي الشاب صاحبي من زمان وفي بنتين بنات خالته والتانيه حبيبه صاحبي ????
الدكتور: طيب تمام الشاب اتعور بس مش اوي يعني جت سليمه والبنتين كويسين برضو والتانيه خدت ضربه قويه ع راسها ولسه مفاقتش ????
عمر: البنتين التانيين والشاب فاقو؟ ????
الدكتور: ايوا ☺️
عمر: ممكن ادخلهم ????
الدكتور: اتفضل☺️
♡♡♡♡♡♡♡♡
ادهم: قمر قمر كويسه ي عمر ????
نورا: طبعا لازم تسأل عليها يارب تكون ماتت يخي???? 
ريم: حتي ونتي تعبانه يشيخه اتهدي بقا قمر كويسه ي عمر????
عمر: الدكتور قال ان هيا خدت خبطه جامده ع راسها ولسه مفاقتش بس الدكتور قال انها هتفوق شويه كده وهيا كويسه متقلقوش????????
ادهم: هيا فين انا عاوز اشوفها ????
عمر: انت تعبان يبني استني????
ادهم: يعم مش تعبان وديني ليها بس????
ريم: انا كمان جايه معاكو ????♥
نورا: اي يختي انتي وهو دي الحادثه مكنتش خطيره يعني عاديه???? 
ادهم: انتي تخرسي خالص????‍♀️????
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ادهم: ي دكتور انا عايز اشوفها????
ريم: ايوا ونا كمان ????
الدكتور: واحد بس اللي يدخل للمريضه مين اقرب حد ليها ????
ادهم بسرعه: انا انا حبيبها ????
الدكتور: طب اتفضل ☺️
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ادهم قعد ع الكرسي اللي جمبها
ادهم: قمر انتي كويسه قمر طب قومي متفضليش كده طيب انا مش قادر استني ع متفوقي قمر انا اسف والله بحبك????♥
“قمر بدات تفتح عينيها” 
قمر بتعب: اد.. اده.. هم.. ????
ادهم: قلب ادهم ????♥
قمر بصدمه: ق. قلبگ????
ادهم: و روحوا ????
قمر: روحك????
ادهم: وعقله????
قمر: عقلگ????
ادهم: وحياتو ????
قمر: حياتگ????
ادهم: بحبگ????♥
قمر بصدمه: اييه ????
ادهم: بحبگ ومقدرش ابعد عنگ ومش قادر اخبي اكتر من كده ????♥
قمر: من امتي ????
ادهم بإبتسامه وغمزه: من اول ماشوفتگ يجميل ????♥
قمر: ونا ????
ادهم: انتي اي ????♥
قمر: بكرهك????
ادهم: بتكرهيني????
قمر: اممم????
ادهم: طيب????
قمر: طب اقولگ ????????
ادهم: قولي ????
قمر: بحبگ????♥
ادهم: قولتي ايييه ????
قمر: مش هعيدها ????
ادهم: عشان خاطري ونبي ????
قمر بحبگ????♥
ادهم:ياربييي ونا اكترررر ????♥
ادهم: طب متجيبي بوسه ????♥
الروايه لمريم حسن ????????
قمر: انت قليل الادب ????
ادهم: طيب هروح اشوف الدكتور كده عشان نخرج ????
قمر: ايوا ونبي عشان بتخنق من المستشفي ????
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ادهم: طيب ي دكتور المريضه صحيت هنمشي امتي ????
الدكتور: طيب تمام اتفضلو ????
♡♡♡♡عند ريماس♡♡♡♡
ريماس: ياد ي احمددد احمددد ????
احمد: اي يبنتي الواحد ميعرفش يقعد في البيت بهدوء دنتي بومه ????
ريماس: انا بومه ي احمد ????
احمد: خلاص عقربه ????
ريماس: ماشي يبتاع ليلي ????
احمد: عايزه اي اخلصي ????
ريماس: انزل هاتلي شيبسي واندومي وبيبسي وايس كريم ومصاصه وشيتوس وو شاورما وشكولاته و ????
احمد: خلااااااص ايي يبنتي كل ده هتاكليه لوحدك ????????
ريماس: ايوه ايوه استني وبيتزا و ????
احمد: انا مش جايب حاجه مليش دعوه ????
‘وحان الآن حبگ في قلبي ياخدلو مگان’
ريماس: الو ????
عمر: ايوه ي ريماس قمر عملت حادثه و”ريم قالتله هات اكلمها انا وخدت منه الفون وريماس من الصدمه الفون كان هيقع واخوها خده”
احمد: ايوه مين وفي ايي ????
ريم: هو مش ده رقم ريماس برضو ????
احمد: ده اي الصوت القمر ده ????
ريم: ي استاذ احترم نفسگ ده رقم ريماس ????
احمد: ايوه رقم خرااا في اي خلاها تتصدم كده ????
ريم: هو الحقيقه قمر صحبتها عملت حادثه ????
احمد: اييييه قمر عملت حادثه ????
ريم: ايوا ????
احمد: طب هيا فين دلوقتي ????
ريم: اي ي استاذ الساعه 10 بليل دلوقت تيجي فين ????
احمد: هيا فين يبنتي انتي هنجيلها بكرا وبعدين انا مقولتش هاجي ولا انتي مستعجله عشان تشوفيني ابت اعترفي ????
ريم: انت مجنون ولا متخلف بتتكلم معايه كإنگ عارفني بقالگ 100 سنه ايييه وبعدين مستعجله اي ده انا ماليش في الهبل ده ????
احمد بزعيق: خلاص اخرصي قولي هيا فين المكان????
#الكاتبه_مريم_حسن
ريم بخوف: ا افي ****????
احمد: مبتجوش غير بالعين الحمرا وقفل في وشها … ????
“احمد شاب وسيم جداااا عنده 26 سنه دكتور اخو ريماس عايش مع مامته وباباه وريماس اختو ????عيونه عسلي جدااااا وطويل وبشرته بيضا وشعره اسود بيحب الضحك والهزار”
احمد: بت ي ريماس انتي ساكته كده لي ????
ريماس:…… 
احمد: ي بت ريمااااس ????
ريماس:……. 
احمد بدأ يخاف وقال بتوتر: م ماما ????
مامت ريماس’بهيره’: اي ي احمد ????
احمد: قمر عملت حادثه ولما ريماس سمعت الخبر وقعت كده زي منتش شايفه ومبتتكلمش ????
بهيره بزعيق: وانت سايبها كده ي متخلف ريماسس ي ريماس يبت في اي هات مايه يلا اخلص ????
…..’بعد 10 دقايق بعد مافاقت’
ريماس: قمر قمر فين اي اللي حصلها ????
احمد: يبنتي دي كويسه والله محصلهاش حاجه ????
ريماس: ع عايزه اشوفها ????
احمد: مينفعش دلوقتي بكرا هوديكي تشوفيها ????
ريماس سكتت ودخلت اوضتها
ريماس: اميره????
اميره: اي ياقلبي منمتيش لي ????
ريماس: قمر عملت حادثه ????
اميره: نعم يختي ????
ريماس: مبهزرش قمر عملت حادثه ????
اميره بعياط وصوت مهزوز: ا ازاي و واي اي اللي حصلها هيا ك كويسه ????
ريماس: اهدي هيا محصلهاش حاجه هيا دلوقتي ف الفله بتاعت ادهم وهروح اشوفها بكرا ????
اميره: ونا هروح اشوفها قولتو لعمها ????
ريماس: عمها ده ربنا ينتقم منه محدش قاله ولا حد هيقوله ????
اميره: لازم تقولو له????
ريماس: طيب هبقي ارن عليه اقوله ????
♡♡♡♡♡عند قمر♡♡♡♡♡
قمر في اوضتها وادهم وريم معاها 
قمر: ي جماعه انا كويسه والله روحو نامو ????
ادهم: لا هفضل معاكي روحي ي ريم نامي????
ريم بخبث: مممم طيب هروح انام….مشيت ????
قمر: يبني روح نام انت كمان والله انتو كمان عملتو حادثه مش انا لوحدي يلا روح ارتاح ????
ادهم: عايز افضل معاگي ????
قمر سكتت 
ادهم: اممم الفستان الاحمر كان جميل عليگي ????
قمر بكسوف: شگرا ????
ادهم: بحبگ طيب ????♥
قمر: اطلع براا عايزه انام ????
ادهم: اي يشيخه ده طب قوليلي ونا كمان هتجوز واحده بومه ملهاش ف الرومانسيه ????
قمر: انا بومه ي ادهم ????
ادهم: انا انا والله مش انتي ????
قمر بضحگ:طب يلا روح نام ????
ادهم: تؤ تؤ هفضل جمبگ ????♥
قمر: عشان خاطري ????
ادهم: اممم طيب ????
♡♡♡♡♡في الصباح ف اوضه قمر♡♡♡♡♡
ادهم: وحشتيني ????♥
قمر اتكسفت☺️????
ادهم: امم طيب مش هتردي ريماس واميره وعمگ وبنته جايين ????
قمر: عمي وبنته????
ادهم: ايوه مستغربه لي ????
قمر: افتگروني دلوقتي فين لما جابوني هنا غصب عني ????
ادهم: لو مكنتيش جيتي مكنتش شوفتگ ولا شوفتيني وشدي حيلگ بقا عشان لما تبقي كويسه اجي اطلب ايدگ????
_: تطلب ايد مين ي ادهم مش دي الخدامه الجديده ؟

يتبع..

لقراءة الحلقة الحادية عشر : اضغط هنا 

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا 

نرشح لك أيضاً رواية انتقام للكاتبة آية محمد.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى