Uncategorized

رواية هو والشرسة الفصل التاسع 9 بقلم نور عصام

 رواية هو والشرسة الفصل التاسع 9 بقلم نور عصام 
رواية هو والشرسة الفصل التاسع 9 بقلم نور عصام 

رواية هو والشرسة الفصل التاسع 9 بقلم نور عصام 

نور. قالت متقربش مني انت قولت اننا هنطلق بعد شهر
مراد. وهي بين احضانه ومش قادر يفكر ف شئ تاني غيرها بصلها بكل حب وعشق وقالها واهون عليكي تسبيني لوحدي
نور. ابتدت تضعف من كلامه قالت انت اللي عاوز كدا واناا
مراد حط صوباعه علي بوئها علشان تسكت
نور.  بصتله وشها احمر وما عادت قادره تتنفس
مراد. مال عليها وقبلها قبله حاااره حد الجنون
نور استسلمت وبادلته قبله 
مراد. ضمها اكتر لصدره وو
نور. حطت اصابعها ف شعره وكانها تنتقم من نفسها علي غبائها معه من قبل ووجدت نفسها مستمتعه بقربه منها وبتخلل اصابعها ف شعره بفلمي نور عصام 
مراد. حس بيها وبفرحة قربه منها تصلب جسده للحظات وبعدها صرخ باخذ حقه منها واستمتاعه بيها ووو لا لا كفايه انا مقدرش اقعد معهم اكتر من كدا ???????? وبعد بعض الوقت مراد بصلها وكانت الفرحه ماليه قلبه وعقله ونزل بدماغه جوا عنقها وقالها منك لله عاللي عملتيه فيا
نور. ابتسمت بكسوف لانها فهمته
مراد.  الف مبروك يا عمري 
نور. باحراج قالت الله يبارك فيه
مراد. ايه دا هو انتي بتعرفي تتكسفي زينا ولا ايه
نور. رفعت حاحبها وقالت بتقول حاجه يا مراد
مراد. بكل شغف وصوت حنون دافي قالها بقول نورتي حياتي يا حياتي كلها وباسها بوسه سريعه جنب شفايفها
نور.  اكتفت ببتسامه
مراد. بتحبيني
نور. اومئت بعيونها
مراد. عاوز اسمعها منك
نور. بشراسه قالت لأ
مراد. ههههههههه
وتاني يوم
نور ومراد نزلو تحت مع بعض نور عصام
يوسف. كان نازل السلم وقف وقالهم صباحيه مباركه
مراد. الله يبارك فيك عقبالك وخبط علي كتفه
يوسف. لا لا انا لازم استني واشوف اخويا وحظه
نور. نعم بتقول ايه يالا
يوسف ومراد. ههههههه هههههههه
مراد. ايه يا حبيبتي يوسف معاه حق عاوز يشوف اخوه وحظه اذا كان كويس وسعيد يجازف وأمره لله
نور. كمان يجازف
مراد. بهمس قالها اجمل مجازفه
نور. احرجت وانقذتها 
زينب. صباح الخير علي احلي عرايس وباستهم
كمال. حضنهم وبارك لهم
يوسف. انا هروح البسين شويه حد فيكم يجي معايا
مراد. بص ل نور وقالها ايه رأيك
نور. بمرح قالت ومااالو وفعلا راحو كلهم عند البسين
مراد. بتريقه قالها ها يا قمر بتعرفي تعومي ولا اجبلك عوامه
نور. عيب عليك وانت واقف كدا زي العمود 
يوسف.  هههههههه قصف جبهه
مراد. ههههههه دي طيرتها خالص واخدها من ايدها ونزلو الميه وقالها مش انا عمود
نور. شوف انت بقا 
مراد.  اممم وف لحظه كانت بين اديه تحت الميه وفضلو يلعبو مع بعض ويوسف يشاركهم العب والضحك وبعد ما طلعو واتكلمو مع بعض كلهم 
نور.  رفضت انها تسافر وتقضي شهر عسل برا قالت خلينا هنا احسن تعبت سفر
وبعد مرور شهر
نور. كانت مستنيه مراد يرجع من الشركه وفجأه رن فونها برساله فتحتها ووو. 
وبعد بعض الوقت
مراد. رجع وطلع فوق وبس فتح الباب قال مساء الخير علي احلي قمر ف الدنيا  
نور. مردتش عليه 
مراد. راح عليها وقالها مالو القمر زعلان ليه
نور بعدت عنه وقامت راحت الحمام 
مراد.  اوووف مالها دي وبعد شويه خبط عليها 
نور.  طلعت وراحت نامت
مراد. اتعصب من تصرفها وقالها نور مالك ف ايه
نور. مفيش ممكن بقا تبعد وتخليني انام
مراد. ماشي يا نور وراح عالحمام وبعد شويه خرج وراح نام جنبها وحط ايدو عليها رواية هو والشرسه نور عصام
نور. بعدت عنه 
مراد. زعل وقالها لدرجه دي 
نور. مراد لو سمحت متلمسنيش 
مراد. ممكن افهم ايه اللي حصل لدا كله
نور.  بصتله وقالت صحيح بجح
مراد. بغضب قالها بت انتي 
نور.  التفتت الجهه التانيه وعملت نايمه 
مراد. بعصبيه قال طيب يا نور واستمر الحال علي كدا اسبوع وف يوم مراد كان راجع من الشغل دخل لقي نور قاعده بتلعب ف الموبايل قالها مساء الخير 
نور. ببرود قالت مساء النور 
مراد. غير هدومه وبعدين قعد يشتغل شويه عالاب توب الي ان سرقه الوقت وما حس بيه إلا علي رنه فونه فتحه وقال بس مسافة الطريق وقام علشان يلبس
نور. كانت تراقبه وعيونها كلها شرارات من الغضب وبتفكر رايح فين دلوقتي خلاص ما عادتش قادره تسيطر علي نفسها ظهر عليها علامات الشراسه قامت وقفت وقالت ممكن افهم رايح فين ف الوقت المتأخر دا ولابس ومتشيك قوي كدا
مراد. بكل هدوء قالها متخافيش مش رايح اقابل بنت تانيه تسدلي حاجتي بدالك 
نور.  تصدق انك قليل الأدب
مراد. راح عليها ومسكها من رراعها وقالها انتي ايه حكايتك بالظبط اقرب منك تمنعيني ودلوقتي هتتجني عليا 
نور. شدت دراعها منه وقالت انت واهم انا اتجنن عليك انته 
مراد.  انا موهوم ماشي يا نور وسابها وخرج 
نور. بغضب قالت ماشي يا مراد ان ماوريتك 
وبعد شويه
مراد.  وصل لعند يوسف اتصل عليه
يوسف. طلع وقاله اسف 
مراد. ايه اللي حصل 
يوسف.  العربيه عطلت وكنت عاوز امشي من ساعه بس الشباب زي ما انته شايف مبسوطين ف عيد الميلاد وحابين يسهرو شويه روايات بقلمي نور عصام
مراد. اممم وانا مال امي انت مش عارف اني برجع تعبان 
يوسف. ابتسم وقال لو سمحت سيب امي ف حالها دي لو عرفت اني اتأخرت كل دا هتموتني 
مراد. تستاهل ولعلمك بقا انا هقولها
يوسف. اخر مره والله خليك انت الكبير بقا 
مراد. بمزاجي 
يوسف.  حبيبي يا آبيه
مراد. دور العربيه ومشي وهو ساكت 
يوسف.  مالك يا آبيه
مراد. مفيش حاجه يا حبيبي
يوسف. لا فيه وكمان نور بقالها كام يوم شكلها زعلان ومش بتتكلم زي عادتها حاولت اعرف مالها بس مقلتش
مراد.  والله انا كمان هتجنن مش عارف مالها وبتتعمد تبعد عني مش عارف ليه وحاولت كذا مره اعرف مالها بس مفيش فايده عنديه ودماغها ناشفه
يوسف.  يعني انت مزعلتهاش 
مراد. طبعا لا انا بحبها جدا وبخاف علي زعلها 
يوسف. طيب وهي
مراد. بصله واستغرب 
يوسف. هي بتحبك 
مراد. ابتسم وقال أكيد مش مراتي 
يوسف. انت فاهمني كويس يا ابيه
مراد. فاهمك يا يوسف بس فعلا نور حبتني جدا ودا شئ انا متأكد منه بس مش عارف مالها وايه اللي مخليها كدا 
يوسف. ابتسم وقال طيب انا عندي فكره 
مراد. قول يا تعبني انت واختك 
يوسف.  هههههه وبعدين قاله ……..
يتبع ……
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا 
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!